[ad_1]
ممکن است در ابتدا بازاریابی آنلاین دشوار به نظر برسد اما واقعاً اینگونه نیست. اگر به دنبال یک روش عالی برای تبلیغات با بودجه هستید این یک روش عالی برای دسترسی به مخاطبان جدید است. در اینجا انواع مختلف تبلیغات و چگونگی ایجاد تبلیغات برای تجارت شما را مورد بحث قرار خواهیم داد.
تفاوت چاپی و آنلاین
اگر مدتی در تجارت بوده اید احتمالاً با تبلیغات چاپی آشنا هستید. هنگام خرید تبلیغات چاپی فضای یک صفحه را خریداری می کنید اما اغلب نمی دانید که چند نفر آن را می بینند نمی توانید مکان را انتخاب کنید و باید هزینه گزافی در جلو بپردازید. تبلیغات آنلاین با این تفاوت دارد زیرا به شما امکان می دهد تبلیغ مکان زمان و نحوه نمایش تبلیغ خود را انتخاب کنید. برای دستیابی به بیشترین مخاطب ممکن بازاریابی اینترنتی با کمترین قیمت ممکن عالی است.
انواع بازاریابی اینترنتی موجود است؟
PPC – پرداخت به ازای هر کلیک
تبلیغات با کلیک فقط هزینه های شما را برای هر کلیک پرداخت می کند و معمولاً با قیمت 1000 کلیک قیمت گذاری می شود. برای اکثر شرکت ها این بهترین راه است. هزینه شما فقط زمانی است که افراد روی تبلیغ شما کلیک کنند بنابراین می توانید از طریق بسیاری از وب سایت ها بارگیری کنید و پیشنهادی را دریافت کنید فقط به افرادی که علاقه مند هستند برای کلیک بر روی تبلیغات خود پرداخت کنند این باعث جذب مخاطبان جدیدی برای محصول یا خدمات شما می شود.
همچنین می توانید نحوه نمایش آن را انتخاب کنید گاهی اوقات در متن مقاله یا محتوای وب سایت در بالا یا پایین صفحه یا در نوار کناری قرار دارد. همچنین می توانید برای پیوندهای تعبیه شده مانند پیوند متنی ساده یا پیوند شناور هزینه پرداخت کنید. شاید قبلاً آن را دیده باشید ماوس خود را بر روی کلمه مقاله قرار می دهید و یک تصویر و متن تبلیغاتی ظاهر می کنید. تا زمانی که مردم کلیک نکنند هزینه ای از شما دریافت نمی شود.
تبلیغ نوار کناری
در بسیاری از وب سایت های معروف فقط می توانید یک بنر یا جعبه تبلیغات را در نوار کناری آنها خریداری کنید. این موارد مانند تبلیغات چاپی است شما مدت زمان پرداخت آنها را پرداخت می کنید اما به هر تعداد که بخواهید کلیک کنید. فضای تبلیغات در نوار کناری معمولاً بسیار محدود است بنابراین برخلاف تبلیغات چاپی با این نسخه از بازاریابی اینترنتی در دریای چیزهای بی ربط گم نخواهید شد.
تبلیغات شبکه های اجتماعی
این می تواند یک روش مقرون به صرفه باشد تا نام خود را در آن جا عرضه کنید. یک مثال خوب در این مورد یک شیرینی فروشی محلی است. آنها کیک درست می کنند و آنها را از طریق فروشگاه رفاه می فروشند و یک صفحه فیس بوک ایجاد می کنند. آنها شروع به افزودن افراد در جامعه و افرادی می کنند که آن صفحه را دوست دارند. دوستان آنها آن را به عنوان یک طرفدار می دانند و همچنین آن را دوست دارند و به زودی افراد بدون استفاده از پول تبلیغاتی محصول شما را می شناسند!
در نهایت بازاریابی اینترنتی راهی عالی برای بدست آوردن نام خود با بودجه اندک و دستیابی به مخاطبان جدیدی است که شاید حتی نمی دانید که از آنها برخوردار هستید!
[ad_2]