بازاریابی با یک استراتژی بازاریابی مختلط برای به حداکثر رساندن دید

استراتژی | بازار

[ad_1]

بازاریابی به طور کلی یک هیولا گسترده و پیچیده است که برای تکمیل آن و بهره برداری بیشتر از آن در پیشرفت برند شما به دانش و تلاش نیاز دارد نه اینکه به تجارت شما اشاره کند. هر استراتژی خوب بازاریابی آنلاین می تواند به طور موثر به شما در ایجاد تجارت آنلاین کمک کند. با این حال از آنجا که بسیاری از کارآفرینان آنلاین به دنبال گسترش حضور آنلاین خود و افزایش کسب و کار خود هستند می فهمم که بسیاری از آنها در ایجاد یک استراتژی کامل بازاریابی و توسعه کسب و کار با تمرکز بر بیشتر تلاش های آنلاین خود موفق نیستند. متأسفانه این یک اشتباه بزرگ از طرف آنها است.

در طول حرفه ام به عنوان کارآفرین صاحب مشاغل و طراح وب با افراد و شرکت های زیادی همکاری کردم که همه می خواهند به آنها دسترسی پیدا کنند آگاهی بیشتری نسبت به برند ایجاد کنند و یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنند. با این وجود از طریق تمام سؤالات آنها نگرانی های مشترک مداوم در طول بحث های من با بسیاری از آنها وجود داشت. آنها یا از ایده یک کمپین بزرگ آنلاین می ترسیدند یا احساس می کردند که بازاریابی آنلاین جایگزین روش های سنتی و واقعی بازاریابی است. هر یک از این نگرانی ها ریشه در این واقعیت دارد که اکثریت قریب به اتفاق آنها به سادگی دانش کافی لازم را ندارند که ببینند هم بازاریابی آنلاین و هم استراتژی بازاریابی سنتی باید مکمل یکدیگر باشند تا از نقاط قوت خود حمایت های متقابل را ارائه دهند. من می خواهم به این کامل ترین تصویر استراتژی بازاریابی به عنوان بازاریابی مختلط اشاره کنم.

چرا نیاز به انجام بازاریابی دارم

اگر قصد ایجاد هر نوع درآمد آنلاین را دارید باید بدانید که وبلاگ یا وب سایت شما صرفاً یک گسترش تجارت واقعی شماست. شما ابتدا باید مدل کسب و کار خود را توسعه دهید تا بتوانید تعیین کنید که چگونه وبلاگ / وب سایت خود را به عنوان ابزاری مفید در استراتژی کلی بازاریابی و توسعه تجارت خود پیاده سازی کنید. هر مشاغل موفق استراتژی بازاریابی دارد تا بتواند تجارت خود را توسعه دهد. شما به سادگی نمی توانید یک وبلاگ یا وب سایت راه اندازی کنید و انتظار دارید که کار سریع شروع شود. شما باید یک استراتژی آماده برای کمک به جذب خریداران علاقه مند که مایل به آن هستند داشته باشید.

چشم انداز کوچکی بدست آورید

من به عنوان یک کارآفرین آنلاین موفق و متخصص در بازاریابی آنلاین بیش از یک دهه است که از یک استراتژی یکپارچه بازاریابی استفاده می کنم تا به حداکثر رساندن دسترسی افزایش میزان قرار گرفتن در معرض من و بهبود بازار به مخاطبان هدف برای رشد تجارت آنلاین خود بپردازم. من می خواهم با شما به اشتراک بگذارم که چگونه یک استراتژی بازاریابی ترکیبی می تواند به شما سود برساند و برخی از تکنیک های مورد استفاده من را هنگام ایجاد یک برنامه بازاریابی ترکیبی در اختیار شما قرار می دهد.

برای کمک به شما در به دست آوردن دیدگاه بهتر در مورد مفهوم بازاریابی مختلط پیشنهاد می کنم به سرعت مشارکت رینا برنشتاین در رسانه های اجتماعی امروز را با عنوان ادغام رسانه های اجتماعی با تبلیغات سنتی برای بازده های بالاتر بخوانید. این یک مطالعه عالی است و بینشی ارزشمند در مورد مزایا و همچنین نمونه هایی از عملکرد خوب در صورت اجرای صحیح ارائه می دهد.

بازاریابی مختلط چیست

بازاریابی میکس اساساً ترکیبی از بازاریابی اینترنتی و روشهای سنتی آفلاین برای بازاریابی برای ایجاد یک استراتژی کامل تر و جامع تر بازاریابی و توسعه تجارت است. بسیاری از شرکت ها نتوانند هم بازاریابی آنلاین و هم استراتژی های بازاریابی سنتی را با هم ادغام کنند. با استفاده از نقاط قوت بازاریابی اینترنتی و استراتژی بازاریابی سنتی موقعیت و یا تجارت خود را بهبود می بخشید تا به موفقیت بیشتری برسید.

ایده استراتژی بازاریابی ترکیبی ایجاد استراتژی کامل بازاریابی است که از نقاط قوت متفاوت استراتژی بازاریابی آنلاین و همچنین استراتژی بازاریابی سنتی بهره می برد زیرا باعث افزایش رتبه موتورهای جستجو و قرار گرفتن در معرض اینترنت می شود در عین حال در عین حال باعث افزایش و قرار گرفتن در معرض در حالت آفلاین نیز می شود.

جنبه های مختلف یک استراتژی بازاریابی مختلط می تواند به عنوان مثال استفاده از یک کمپین بازاریابی ایمیل به همراه یک کمپین نامه مستقیم برای ارائه تبلیغات خاص به گروه انتخابی از گیرندگان باشد. برخی از سیستم های بازاریابی پست الکترونیکی خدماتی را ارائه می دهند که آنها نیز به شرط داشتن آدرس برای هر گیرنده در لیست خود بخشی از نامه را مستقیماً به لیست ایمیل شما ارسال می کنند. این فقط یک نمونه سطح بالا از نحوه کار یک استراتژی بازاریابی مختلط برای اطمینان از دستیابی گسترده تر به چندین جبهه است.

مزایای بازاریابی مختلط

مزایای استفاده از یک استراتژی ترکیبی بازاریابی بسیار زیاد است و به شما امکان می دهد تجارت خود را خیلی سریعتر از زمانی که در اختیار نداشتید توسعه دهید. یک استراتژی بازاریابی مختلط به شما اجازه می دهد:

  1. قرار گرفتن در معرض بیشتر
  2. از طریق چندین تلاش بازاریابی آنلاین و آفلاین با همان مخاطبان بازاریابی کنید
  3. اثربخشی اقدامات مختلف تبلیغاتی را دنبال کنید
  4. نقاط قوت استراتژی های بازاریابی آنلاین و آفلاین را شناسایی کنید
  5. برای استراتژی های مختلف بازاریابی چندین نسخه ارتقا دهید
  6. برای تغذیه قیف فروش خود چندین منبع تولید کنید
  7. آگاهی از برند را بصورت آنلاین و آفلاین ایجاد کنید
  8. محصولات / خدمات بازار آنلاین و آفلاین
  9. خود را به عنوان یک شرکت قوی و باثبات معرفی کنید
  10. افزایش فروش

اینها تنها چند مورد از مزایای بسیاری است که می تواند یک استراتژی بازاریابی مختلط ارائه دهد.

یک استراتژی بازاریابی مختلط ایجاد کنید

اگر یک مخاطب هدف خود را بشناسید و نحوه دستیابی به آنها را تعیین کنید ایجاد یک استراتژی بازاریابی مختلط چندان دشوار نیست. از این مرحله می توانید یک استراتژی بازاریابی را ایجاد کنید که به شما امکان می دهد مخاطبان مورد نظر خود را از چندین جبهه برای اطمینان از شنیده شدن پیام شما بدست آورید.

اولین قدم انجام تحقیقات بازار است (بله شما باید این کار را انجام دهید و نمی توانید از این مرحله صرفنظر کنید). هنگام انجام تحقیقات بازار باید موارد زیر را مشخص کنید:

  1. مخاطبان شما چه کسانی هستند
  2. کجا حلق آویز شود
  3. چگونه به آنها برسیم
  4. نیازهای آنها چیست
  5. چگونه می توانید نیازهای آنها را برآورده کنید
  6. آیا آنها خریداری می کنند

راه اندازی یک بازارچه برای هر کاری که ارائه می دهید برای موفقیت هر مشاغل چه از طریق آنلاین و چه آفلاین ضروری است.

مرحله دوم شروع به تهیه نقشه استراتژی ترکیبی بازاریابی برای ادغام منابع مختلف در دسترس برای دستیابی به بازار شما است. در اینجا سرگرم کننده شروع می شود! با این کار خلاق باشید و اطمینان حاصل کنید که تمام گزینه های ممکن را برای دستیابی به پیام خود در بازار جستجو کنید. به عنوان مثال شما ممکن است بخواهید منابع مختلفی را برای جمع آوری مطالب خود نه تنها برای اهداف آنلاین بلکه برای اهداف آفلاین مانند مجلات و مجلات صنعت نیز در نظر بگیرید. اگر در حال ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیل هستید چگونه می توانید با قطع نامه مستقیم این تلاش را بصورت آفلاین معکوس کنید؟ اگر قصد دارید از مفهوم قبیله سوم برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید شبکه های تجاری واقعی و رویدادهای کنفرانس صنعتی که برای ایجاد آگاهی از برند در آن شرکت خواهید کرد کدام هستند؟ در نظر بگیرید که چگونه شما رسانه های اجتماعی را در بازاریابی مختلط خود ادغام می کنید و چگونه می توانید افراد را وادار کنید تا شما را از تلاش های آفلاین خود دنبال کنند؟

بهترین راه برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی مختلط بازتاب تلاش های بازاریابی آنلاین شما با تلاش های بالقوه در دنیای واقعی است که اگر با تلاش های آنلاین شما مطابقت نداشته باشد همان مأموریت را انجام می دهید. فقط از خود بپرسید: خود هرگونه تلاش برای بازاریابی آفلاین مشابه این تلاش برای بازاریابی آنلاین خواهد بود و سپس لیستی از تمام استراتژیهای مربوط به بازاریابی را تهیه کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک در استراتژی کامل بازاریابی مختلط شما ادغام خواهد شد. زمان زیادی را برای این فرآیند اختصاص دهید زیرا هرچه بیشتر وقت خود را صرف تحقیق و توسعه در بازار کنید تا استراتژی بازاریابی مختلط خود را ایجاد کنید استراتژی بازاریابی مختلط شما مؤثرتر خواهد بود.

من امیدوارم که این اطلاعات مفید باشد و آن چیزی را که شما آموخته اید برای ایجاد استراتژی بازاریابی مختلط خود در هر شغل خود استفاده کنید.

به موفقیت شما!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا