“بازاریابی بوم” به چه معنی است؟

[ad_1]

پاسخ ساده به این سؤال بازاریابی مقاله است. اما اخیراً ، هرچه افراد بیشتری در اینترنت راههای کسب درآمد را جستجو می کنند تا روشهای عالی برای تبلیغ وب سایت خود را به صورت رایگان پیدا کنند ، بوم مارکتینگ به عنوان روشهای بازاریابی رایگان تعریف می شود.

فرض ساده است. شما یک محصول یا خدمات را بصورت آنلاین پیدا می کنید که می توانید کمیسیون بزرگی را برای مراجعه به فروش بدست آورید ، اما کسب آن به عنوان توزیع کننده برای شما هزینه ای ندارد.

وقت خود را.

اکنون که محصول (های) مورد نظر خود را تبلیغ کرده اید ، می توانید برای شروع جذب بازدید کنندگان به وب سایت خود از هر تعداد روش تبلیغ رایگان استفاده کنید. شما می توانید مقالات را به صورت رایگان در بسیاری از سایت های مختلف ارسال کنید ، می توانید امضای خود را در انجمن ها به بازار عرضه کنید و از فیلم هایی در سایت هایی مانند You Tube و Revver استفاده کنید. می توانید یک وبلاگ یا لنز Squidoo بسازید. برای تبلیغات رایگان یک سایت روش های مختلفی وجود دارد.

دلیل نامگذاری آن بوم بازاریابی این است که در تئوری می توانید Boom در خیابان باشید ، به کتابخانه عمومی بروید ، به اینترنت دسترسی پیدا کنید و شروع به نوشتن مقاله در مورد محصولات و کسب کمیسیون کنید.

این یک ایده عالی است و حداقل دو بار توسط افراد جاه طلب انجام شده است

که آرزوی فوری برای تغییر زندگی خود را برای بهتر شدن دارند. اما اغلب این روش توسط افرادی که سرمایه مازاد ندارند ، استفاده می شود ، دانشجویان ،

طلاق یا بدهکار ، زیرا این یک روش کم خطر برای شروع به پول درآوردن آنلاین است.

با این حال ، باید بدانید که Boom Marketing یک برنامه سریع برای ثروتمند شدن نیست. قبل از شروع تلاشهای شما ، چندین ساعت کار و تحقیق به طول خواهد انجامید. اگر می خواهید بنویسید ، بیشتر از سایر بازاریاب ها جلوتر هستید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا