بازاریابی بوم چیست؟

[ad_1]

بازاریابی Bum یا روش بازاریابی Bum یک موضوع ساده است که یک تغییر عملی به عنوان یک راهنمای بازاریابی مقاله است که به شما امکان می دهد از طریق کمیسیون کالاهای وابسته ، فروش محصولات خود ، تبلیغات AdSense و غیره درآمد کسب کنید.

در اینجا چگونگی عملکرد آن آمده است: شما مقالات بهینه سازی شده با کلمه کلیدی را در مورد رسانه های ناشناخته می نویسید ، آنها را به سایت های مقاله محبوب می فرستید ، یا به موتورهای جستجو اجازه می دهید آنها را ضبط کنند ، کمیسیون های وابسته کسب کنند ، اشتراکی دریافت کنند یا با فروش محصولات شخصی خود درآمد کسب کنند.

بازاریابی Bum توسط تراویس ساگو از اختراع و منتشر شد http://www.bummarketingmethod.com. بسیاری از افراد Bum Marketing ، Bum Marketing می نامند زیرا قرار است آنقدر آسان باشد که حتی رونق خارج از خیابان نیز بتواند این کار را انجام دهد. من مخالف نیستم ، اما فکر می کنم دلیل واقعی چرا که من آن را Bum Marketing می نامم ، این است که یکی از موارد بسیار نادر است که برای کسب درآمد به پول نیاز ندارد.

خلاصه اینکه ، چگونه کار می کند:

1. شما یک موقعیت کم ، استفاده نشده و رقابتی پیدا می کنید.

2. سپس می توانید یک برنامه وابسته با یک محصول رایگان پیدا کنید که یک کمیسیون مناسب پرداخت می کند.

3. سپس کلمات کلیدی کم رقابتی را جستجو و پیدا می کنید که می توانید برای آنها مقاله بنویسید.

4- در مرحله بعد ، شما یک سری مقالات را بر اساس کلید واژه کم رقابت یا عبارت کلمه کلیدی می نویسید.

5- سپس مقاله خود را برای مدیران مقالات پرطرفدار ارسال کنید تا در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر اصلی دریافت شوند.

6. در آخر ، شما کمیسیون های وابسته را به دست می آورید ، برای عضویت در آن ثبت نام می کنید و با فروش محصولات خود یا درآمد AdSense درآمد کسب می کنید.

اگر مراحل ساده را دنبال کنید ، به شما عملا تضمین می شود که به صورت آنلاین پول بدست آورید – تنها زمان لازم است.

یکی از اهداف اصلی Bum Marketing این است که علاوه بر Yahoo ، MSN ، AOL و دیگران ، مقالات خود را در صفحه اول در گوگل منتشر کنید. ساده ترین راه برای این کار نوشتن رسانه های کلیدی کلیدی و کلمات کلیدی غیرمجاز است. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل اطمینان خواهد داد که مقاله شما اولین چیزهایی است که می توانید ببینید وقتی کسی کلید واژه یا طاقچه ای را جستجو می کند که مقاله شما را جستجو کند.

برخی از مزایای اصلی بازاریابی بوم شامل موارد زیر است

O در کمتر از یک هفته به صورت آنلاین درآمد کسب کنید – عملا تضمین شده است

o نیازی به پول ندارید

این یک روش کلاهبرداری برای به دست آوردن کمیسیون های ارجاع است

o شناخت نام و نام تجاری را ایجاد می کند

o شما به یک وب سایت ، لیست ایمیل یا حتی اعتبار نیاز ندارید

این یک ریسک بسیار کم است – تنها چیزی که باید از دست بدهید وقت است

هدف اصلی بازاریابی Bum این نیست که مقاله های شما را توسط افرادی که به دنبال فهرست های مقاله هستند کلیک کنید. روش بازاریابی Bum واقعاً برای بدست آوردن ترافیک به لینک ها ، صفحات فروش ، صفحات AdSense ، صفحات اشتراک و غیره ، بسیاری از مقالات با کیفیت مناسب و مناسب در موتورهای جستجو قرار دارد. هدف اصلی این است که مقالات خود را در ده نتیجه برتر Google قرار دهید – به معنای در اولین صفحه Google.

به این ترتیب ، وقتی شخصی عبارات کلیدی شما را در Google و سایر موتورهای جستجوگر اصلی (یاهو ، MSN ، AOL و غیره) جستجو می کند ، مقاله شما ظاهر می شود. سپس بر روی آن کلیک می کنند ، آن را می خوانند و امیدوارم که روی پیوندهای موجود در کادر منبع شما کلیک کنند.

تا زمانی که شما وقت خود را صرف هزینه کنید ، بازاریابی Bum یکی از راه های مطمئن برای کسب درآمد آنلاین است. در واقع ، من هیچ کس را نمی شناسم که بازاریابی Bum را پشتکار داشته باشد و چیزی نبرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا