بازاریابی بیس بال مسابقات راه درست: یک راهنمای 5 مرحله ای

بازار | بازاریابی

[ad_1]

با گذشت سال مسابقات بیس بال جوانان بیشتر شد. برای کسانی از ما که مسابقات را به عنوان یک روش زندگی برگزار می کنیم این کاملاً شیرین است. از سویی مسابقات بیشتر بدان معنی است که تیم های بیشتری در مسابقات شرکت می کنند. و اگر تعداد بیشتری تیم در مسابقات شرکت می کنند … خب شما عکس می گیرید. از طرف دیگر علیرغم اینکه مسابقات بیس بال جوانان در سالهای اخیر به حدی رواج پیدا کرده است که تمام مدیران مسابقات حتی کسانی که مسابقات مستقر را مدیریت می کنند برای کسب امتیاز در تیم ها باید سخت تر مبارزه کنند. بخشی از این نبرد برای تیم ها شامل برگزاری مسابقات با مدیریت خوب سال به سال است. با این وجود اگر همه تیم های منطقه در یک تورنمنت شاموی بازی کنند برگزاری یک مسابقات خوب و دشوار دشوار است. من این راهنمای بازاریابی را برای کمک به تازه واردان و سگ های پیر در نبرد خود با تیم ها و کمک به مدیران قهرمانی نوجوانان برای ساختن یک مسابقات موفق و مستقر جمع کردم.

مرحله 1: به صورت رایگان و آسان شروع کنید

اینترنت یکی از بزرگترین منابع در دسترس برای مدیران دوره هنگام بازاریابی یک دوره است. بله من می دانم که این برای شما تعجب آور نیست – این سال 2012 و 1999 نیست. با این وجود زیرا همه ما می دانیم که گوگل چیست به این معنی نیست که هر مدیر دوره ای در آنجا با موفقیت از خدمات رایگان (یا بسیار ارزان) خدمات بازاریابی آنلاین قهرمانی استفاده می کند. در حقیقت به نظر می رسد که این جنبه از بازاریابی البته غافل است.

اولین منبع آنلاین که باید مراقب باشید پیشنهادهایی است که از بخش مجازات مسابقات ارائه می شود. تقریباً تمام سازمان های جوانی که بیس بال را مجازات می کنند به شما کمک می کنند تا به نوعی بازار را برای شما بازاریابی کنید. از این گذشته آنها از موفقیت قهرمانی بهره مند می شوند. USSSA که به سرعت به سازمان برتر بیس بال جوانان کشور تبدیل شده است قهرمانی را در وب سایت خود منتشر می کند و پست را به وب سایت شما یا به فرم ثبت نام و بدون هیچ هزینه ای پیوند می دهد. از تجربه من در زمینه مدیریت مسابقات می دانم که بیشتر شرکت کنندگان مسابقات خود را در وب سایت سازمان تحریم کننده پیدا می کنند. این راهی سریع و آسان برای مربیان برای یافتن مسابقات است. این راهی بسیار مؤثر و رایگان برای بازاریابی دوره شما برای تقریباً هر مربی در ایالت است.

یکی دیگر از خدمات ارزشمند بازاریابی برای مدیران دوره Active.com است. به یک دلیل یا دلیل دیگر اکثر مدیران دوره اغلب از Active.com استفاده نمی شود. در این حالت ضرر آنها سود شماست. Active.com وب سایتی است که به کاربران امکان می دهد رویدادهای ورزشی را که میزبان آن هستند ارسال کنند. ایجاد یک حساب کاربری رایگان و ساده است و تنها برای گذراندن دوره فقط چند دقیقه زمان لازم است. علاوه بر این Active.com با ETeamz.com یک بستر آنلاین که اکثر تیم های بیس بال جوانان برای ایجاد وب سایت های خود از آن استفاده می کنند همکاری کرده است. این همکاری منجر به استفاده تعداد زیادی از مربیان Active.com برای جستجوی مسابقات بیس بال شد. از آنجا که Active.com یک وب سایت در سطح کشور است خدمات آن به شما امکان می دهد مسابقات خود را به تیم های کشورهای دیگر ارتقا دهید. در تجربه من Active.com ابزاری اساسی در جذب تیم از کشورهای همسایه بود و به عنوان یک منبع ارزشمند که می تواند تورنمنت داخلی بالقوه شما را به یک مسابقات منطقه ای تبدیل کند خدمت کرده است.

منبع رایگان و آسان آنلاین که اغلب مورد توجه مدیران دوره قرار نمی گیرد شرکت های بازاریابی ایمیلی است. هر مدیر مسابقات در کشور ایمیل هایی را برای مربیان برای ترویج قهرمانی خود برای مربیان ارسال می کند. هر مربی در کشور سالانه صدها ایمیل مسابقات دریافت می کند. چگونه ایمیل های شما از دیگران متمایز است؟ یک خط موضوعی جذاب و متن فروش خوب می تواند شما را به روز کند. خدمات بازاریابی آنلاین ایمیل مانند MailChimp به شما امکان می دهد از گرافیک HTML استفاده کنید تصاویر را اضافه کنید به وب سایت خود پیوند بزنید و پاسخ را از طریق ایمیل دنبال کنید. بسیاری از این خدمات با تعداد کمی مخاطب ایمیل (معمولاً کمتر از 1000) رایگان هستند و قطعاً به ایمیل شما در خارج از بسته کمک می کنند.

گام 2: زود ضربه بزنید اغلب ضربه بزنید

حرکت بازاریابی ممکن است کمی سر راست به نظر برسد اما با این وجود در ساختن یک قهرمانی قوی ضروری است. هرچه زودتر دوره شما به صورت آنلاین منتشر شود احتمال اینکه نمره بگیرید بیشتر می شود. هرچه ایمیلی ارسال کنید که اتصالات اتوبوس شما را منفجر کند احتمال کشیدن سوابق نیز بیشتر است. همه چیز بسیار ساده است اما به ندرت می بینم که این استراتژی بازاریابی کاملاً سودمند است.

رقابت شما در مسابقات ممکن است بودجه به روزرسانی بالاتری داشته باشد. آنها ممکن است نام مشهور تری داشته باشند. آنها ممکن است ارتباط بیشتری با مربیان بیشتری داشته باشند. اما بدون توجه به شرایط شما همیشه می توانید وقتی که به زمان مناسب برای بازاریابی برسید دست بالا را بگیرید. این مسابقات ممکن است این آخر هفته یکی از 20 تورنمنت سراسر کشور باشد. با این حال اگر زود پست کنید و تبلیغ کنید مربیان فقط دوره شما را خواهند دید و نه 19 تورنمنت دیگر که در پایان ارسال خواهد شد.

من پیشنهاد می کنم یک استراتژی ارتقاء زودهنگام تهیه کنید و تا زمان کامل شدن چرخه آن را دنبال کنید. استراتژی من؟ مسابقات خود را یک سال قبل از تاریخ شروع بصورت آنلاین ارسال کنید و پس از انتشار یک ایمیل اولیه برای مربیان ارسال کنید. شش ماه قبل از مسابقات وی ایمیل دیگری به مربیان ارسال کرد و یک هفته بعد با یک تماس تلفنی شخصی پیگیری کرد. سپس این استراتژی را هر ماه تا دوره خود تکرار کنید. اگر به طور جدی استراتژی تبلیغاتی را دنبال کنید از موفقیت در بازاریابی خود شگفت زده خواهید شد.

مرحله 3: ایجاد روابط

بسیاری از مدیران دوره نگران ارتباط با مربیان برای کمک به بازار مسابقات هستند. آنها می بینند که رابطه مدیر و مربی چیزی بیش از یک رابطه کاری نیست و آنها تعامل را کوتاه و شیرین می کنند. این یک خطای مهلک است. باید درک کنید که به عنوان مدیر مسابقات شما یک سرویس مورد نیاز و توانمند را برای مربیان ارائه می دهید. مربیان هر هفته بیشتر از اینکه بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید با تیم های بیشتری ارتباط برقرار می کنند.

با ایجاد روابط با مربیان جوان شریک بازاریابی به دست می آورید. راحت باشید که با مربیان دوستانه باشید. با مربیانی که در مسابقات ابتدایی گلزنی کرده اند تماس بگیرید و از آنها سپاسگزارم. به طور مرتب ایمیل های دوستانه را با آنها به اشتراک بگذارید. پس از برقراری رابطه مناسب به سادگی بپرسید که آیا آنها مسابقات شما را به تیم های دیگر منطقه معرفی می کنند یا خیر. شگفت انگیز است که مربیان در صورت ایجاد رابطه با آنها می توانند در ارتقاء قهرمانی خود به تیم های دیگر کمک کنند. من یک مدیر دوره ای را می شناسم که قبلاً کارتهای کریسمس را از سازمان خود برای مربیانی که در مسابقات قهرمانی وی شرکت می کنند می فرستاد. این ژست دوستانه ساده با پر کردن مسابقات سال به سال ده برابر می شود.

مرحله چهارم: میرم مدرسه قدیمی

بازاریابی اینترنتی سریع آسان و ارزان است. بازاریابی آنلاین اغلب مؤثر است. با این حال نامه حلزون قدیمی خوب را دست کم نگیرید. هر مدیر مسابقات در کشور مسابقات خود را از طریق پست الکترونیکی تبلیغ می کند. و اشتباه نکنید دلایل خوب زیادی برای این کار وجود دارد. با این حال آیا شما عادت دارید که هر ایمیل گروهی را که دریافت می کنید باز و مطالعه کنید؟ یا به سادگی دکمه حذف را فشار می دهید؟ حتی موفق ترین ایمیل های بازاریابی در تورنمنت هایی که من ارسال می کنم خیلی بالاتر از نرخ باز 15٪ دریافت نمی کنند. ایمیل متوسط ​​صنعت تقریباً 6٪ از هر مخاطبی را که برای آن ارسال می شود باز می شود. اگر به 100 مربی ایمیل بفرستید اگر 15 نفر از آنها ایمیل بخوانید خوش شانس خواهید بود.

از طرف دیگر ایمیل حلزون بیشتر مؤثر است. از این گذشته من شخصاً هر نامه ای را که دریافت می کنم باز می کنم. ممکن است قدیمی به نظر برسد اما پیشنهاد می کنم برای هر مربی در بانک اطلاعات تماس خود پیام شخصی ارسال کنید و از آنها برای شرکت در مسابقات آینده دعوت کنید. حتما پیام خود را بخوانید و قدردانی کنید. هک اگر مربی بودید من قطعاً در دوره ای شرکت می کردم که من شخصاً برای حضور در آن دعوت شده بودم.

مرحله پنجم: پوند پوند

وقتی نوبت به بازاریابی مسابقات بیس بال جوانان می رسد مسابقات دیگر می توانند به یکی از بزرگترین دارایی های شما تبدیل شوند. حداقل هر مسابقات در هر تعطیلات بهاری و تابستانی در هر شهر استان برگزار می شود. تورنمنت های بیس بال جوانان حضور گسترده و خرابی طولانی برای تیم ها دارند. هنگام بازاریابی قهرمان خود از این مسابقات دیگر استفاده کنید. عادت کنید هر آخر هفته یک یا دو ساعت در لیگ های محلی دیگر بمانید. بروشورها را توزیع کنید با مربیان مخلوط کنید و قهرمانی خود را تقویت کنید. اول از همه با این کار شما یک قهرمانی و یک نام را در قهرمانی قرار می دهید. دوم شما می توانید روابط برقرار کنید (مرحله 3 را ببینید). شما به سرعت خواهید فهمید که تقریباً از همه مدیران دوره دیگر دور می شوید کار قطعاً پرداخت خواهد شد. هنگام بازاریابی هر محصولی چه چیزی می تواند از تعداد زیادی از مخاطبان هدف شما در یک جلسه بهتر باشد؟ از این فرصت به نفع خود استفاده کنید.

شکست تنها مجازات تنبلی ما نیست. موفقیت دیگران نیز وجود دارد. – ژول رنارد

ابزار موفقیت در ساختن مسابقات قهرمانی بیس بال جوانان که ریشه در دستان شما دارد. شما می توانید از هر راهنمایی به این راهنمای استفاده کنید. اما اگر این پنج قدم ساده را بردارید و آنها را اجرا کنید قطعاً تلاش شما پاداش خواهد گرفت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا