بازاریابی تجاری بین شرکت

[ad_1]

بازاریابی تجاری برای مشاغل برای بهبود سودآوری فروش محصولات یا خدمات به شرکت ها دولت ها یا موسسات به شرکت های دیگر را تسهیل می کند. بازاریابی موتورهای جستجوگر B2B از تاکتیکهای کمی متفاوت استفاده شده در فناوری بازاریابی موتور جستجوی PPC استفاده می کند. بازارهای کوچکتر B2B متشکل از خدمات و محصولات پیشرفته است. به همین دلیل تفاوت در محتوای آنلاین کلمات کلیدی هدف و ایجاد لینک وجود دارد. B2B قصد دارد به سمت یک شرکت یا یک سازمان تجاری بفروشد. وقتی در مورد ساختار سازمانی فکر می کنیم b2b تصمیم گیری های زیادی را در بر می گیرد. انجمن بازاریابی تجارت سازمانی است که از متخصصان b2b در بازاریابی پشتیبانی می کند.

بازاریابی موتورهای جستجوگر B2B با پیروی از برخی از نکات می تواند به شرکتها کمک کند تا نتایج خود را بهبود بخشند. بازارهای B2B دارای چرخه فروش طولانی تری است که شامل ارزیابی ملاحظه و خرید است. پس از جستجوی وب سایت b2b کار واقعی شروع به تبدیل سرب به یک فروش می کند. درک b2b در چرخه فروش بین این تبدیل وظیفه اصلی ایجاد محتوای وب بهینه برای تحقق الزامات است. نکته مهم دیگر که باید در نظر داشته باشید این است که سایت هایی که علاقه مند به دستیابی به مخاطب b2b هستند باید برای دستیابی به رتبه بندی در موتورهای جستجو تلاش کنند.

دوم سایت های B2B برای ایجاد ارتباط با مخاطبان باید روی محتوا که اطلاعات مربوط به محصول را ارائه می دهد تمرکز کنند. بنابراین باید محتوای اضافه شده در وب سایت ها به شکلی نوشته شود که درمورد سازمان در بین مردم بسیار زیاد باشد. شامل فیلم هایی در مورد خدمات آنها نمایش های خبری خبرنامه ها مطالعات موردی و مصاحبه ها راهی آسان برای ورود به مغز مخاطبان خواهد بود. فناوری بازاریابی محتوا باعث جذب مشتریان بیشتر و جذب آنها در سایت خواهد شد. گزارش های آماری نشان می دهد که این متریک نزدیک به 50٪ در افزایش ترافیک وب سایت نقش داشته است.

سومین عامل برای بهبود بازاریابی موتورهای جستجو b2b همه چیز در مورد کلمات کلیدی هدفمند است. البته برای عملکرد مناسب موتور جستجو لازم است. کلمات کلیدی باید با در نظر گرفتن چرخه فروش طولانی تر مورد استفاده قرار گیرند. در اینجا کلمات کلیدی با توجه به جستجوی اطلاعات محصول استفاده می شود. بنابراین کلمات کلیدی شما باید از نظر متنی پشتیبانی شوند. توجه شده است که خریداران محصول معمولاً از اصطلاحات جستجوی خود یا نام دقیق محصولات استفاده می کنند. از طرف دیگر آنها ممکن است اصطلاحات یا اصطلاحات مبتنی بر مسئله را بر اساس مشکلات جستجو کنند. این روش برای گنجاندن کلمات کلیدی قوی همچنین باعث افزایش 60٪ ترافیک شما می شود.

استاندارد دیگر ساختن پیوندهایی است که سایتهایی را که علاقه مند به پیوند با سایت های b2b هستند مطلوب می کند. این روشی است که هر دو طرف از آن بهره مند می شوند. برای افزایش تعداد این پیوندها سازمان های b2b باید روی برخی عوامل متمرکز شوند. آنها یا می توانند با شبکه های پیوند دهنده تأمین کنندگان تماس بگیرند یا می توانند پیوندی را ایجاد کنند که بر یک بازار خاص متمرکز باشد. تعامل با ذینفعان متعدد درگیر اصلی ترین عامل بازاریابی موتور جستجوی B2B است. هر یک از ذینفعان درگیر شدن با b2b انتظارات متفاوتی خواهند داشت. بنابراین متخصصان b2b برای فروش موفق این محصول با چندین سطح از افراد مسئول در سازمان تعامل دارند.

کارشناسان بازاریابی B2B باید خریداران محصولات یا خدمات و همچنین مزایایی را که کسب و کار در نظر دارد از خدمات دریافت کند تعیین کند. به طور خلاصه تمرکز فناوری بازاریابی موتور جستجوگر b2b باید درک مخاطب از طرف دیگر نحوه جستجو ارزیابی و در نهایت تصمیم گیری برای خرید محصولات باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا