بازاریابی تجاری چند سطح در اینترنت

[ad_1]

آموزش | فناوری

یک فروشنده در یک گروه صد نفری که استخدام می کنید چه تفاوتی برای شما ایجاد می کند که باعث می شود بیشترین پول را بدست آورید؟ چه در بالای لیست باشد یا در پایین ، آیا این مهم است؟ نه ، پول همان است ، اینطور نیست. بنابراین این بازاریابی چندگانه است اما می توانید آن را بصورت آنلاین انجام دهید.

نیازی به استخدام گروهی از افراد و تمام هزینه های اضافی مرتبط با آن ، غم و اندوه ، کار ، فضای اداری ، جلسات فروش بیهوده ، کیسه های قهوه و 5 تن بهانه نیست. مشاغلی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و سپس شرکت هایی را جستجو کنید که خدمات یا محصولات شما را به بازار عرضه می کنند.

یک سیستم بازاریابی را که این شرکت های فرصت به شما نشان می دهند ، پیاده سازی کنید و روند حفاری “اگر می خواهید کارکنان فروش” را شروع کنید. پس از یافتن آن ، می توانید به صورت آنلاین آموزش دهید ، گاهی اوقات با کنفرانس تماس بگیرید و بیشتر از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید. بدون سر و صدا ، بدون سر و صدا. پس چرا همه غم و اندوه به روش قدیمی است؟

زیرا مردم دوست ندارند ترفندهای جدید را تغییر دهند یا یاد بگیرند. اما برای آن دسته از شما که هنوز آماده ایجاد تغییرات هستید ، فرصت های خوبی در دسترس هستند و این هزینه های اضافی را از بین می برند و از همه مهمتر ، کارهای روزمره ثابت هرگز سنگین نمی شوند.

پس از سالها کار آزاد در دنیای خاک قدیمی ما به اندازه کافی کافی داریم! بنابراین بازاریابی شبکه ای ، بازاریابی وابسته ، بازاریابی وابسته همه در یک چیز خلاصه می شوند. شما در حال درآمدزایی هستید و از تلاش دیگران فراتر می روید. خوب چه خبر؟ ما صدها سال است که این کار را انجام می دهیم. تنها چیزی که وجود دارد این است که امروز ما از فناوری روز استفاده می کنیم و چربی را کاهش می دهیم. ما پیر نیستیم که برخی تنظیمات را انجام دهیم.

شرکت هایی که از اینترنت و تاکتیک های اینترنتی استفاده می کنند به ما کمک می کنند تا تلاش را تکرار کنیم و این عالی است. آنها زحمت ها ، آزمایش ها ، آزمایش ها و هزینه ها را پشت سر گذاشته اند تا یک نقشه راه موفق به ما ارائه دهند. آنها همچنین خدمات یا محصولی را برای ما نیز توسعه داده اند.

چه چیز دیگری می توانیم نیاز داشته باشیم؟ من دوستانی دارم که هزاران پول برای کارشان خرج کرده اند و دیگران را که در خانه مشغول تفریح ​​هستند می شناسند و همه آنها با تاکتیک های بازاریابی چند سطح استرس ندارند و 3 تا 6 برابر بیشتر درآمد دارند. اگر هرگز ، این است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا