بازاریابی تخصصی در زمینه بررسی کرک

[ad_1]

Niche Marketing On Crack آدرس کتاب الکترونیکی اندرو هانسن است. موضوع آن (همانطور که احتمالاً می توانید از عنوان آن حدس بزنید) موضوع محبوب برای بازاریابی تخصصی است. با پیشرفت عناوین ، این کتاب مانند جریان اخیر کتابهای “مرگ” و “قاتل” قابل اغماض است اما شوک و فساد توجه را جلب می کند زیرا خوشبختی نادیده گرفته می شود ، بنابراین باید کمک هزینه هایی نیز انجام شود. با این حال ، محتوای صفحه فروش به اندازه کافی جالب بود که من را از 47 دلار جدا کرد.

صفحه فروش Niche Marketing On Crack می پرسد:

“اگر می دانید چگونه به راحتی یک وب سایت تک صفحه ای ایجاد کنید ، سالانه 3600 دلار درآمد دارد …

اگر می دانید فقط یک روز می توانید این وب سایت را ایجاد کنید …

اگر می دانید این سایت ظرف چند روز پول در جیب شما قرار می دهد …

چند سایت انجام می دهید؟ “

علاوه بر این ، در صفحه فروش لیستی از تاکتیک هایی را ارائه می دهیم که این سیستم بازاریابی از آن پشتیبانی نمی کند ، مانند: Clickbank … کلمات کلیدی “دم بلند” … تبلیغات پرداخت شده … مای اسپیس ، کریگ لیست ، اسکوئیدو ، پاسخ های یاهو یا هر نوع دیگر ” یک روش سریع “TRAFFIC” … برنامه ای برای ایجاد یک میلیون صفحه محتوا یا گرفتن یک میلیون بک لینک … فناوری های فریبنده پس زمینه سیاه برای فریب موتورهای جستجو … فیلم ها برای تبلیغ سایتها … از ترافیک هر کس دیگری

اندرو هانسن ، نویسنده Niche Marketing On Crack ، به ما می گوید که وی از “سن بلوغ 20 ساله” بازنشسته شده است ، اکنون در خانه کار می کند و آماده است تا اسرار موفقیت بزرگ بازاریابی خود را به اشتراک بگذارد. نام اندرو هانسن برای من جدید بود ، بنابراین قبل از شرکت در این زمینه تحقیقات کمی انجام دادم و در واقع ، به نظر می رسد هانسن یک بازاریاب جدی در اینترنت است.

صادقانه بگویم ، گرچه من از نامه فروش تحت تأثیر قرار گرفتم ، اما فکر می کردم این کتاب فقط یک علامت بازاریابی Bum باشد. من با تعجب خوشحال شدم: بازاریابی تخصصی در مورد کرک بسیار بیشتر از این است. شامل دستورالعمل های دقیق برای ساخت وب سایت های واقعا تخصصی و استفاده از برخی فناوری های ساده ، قابل اعتماد (و کاملاً قانونی) SEO.

جلد وعده ها ، “بازاریابی به سودهای سود بالا که قبلاً ندیده اید.” این قول را به طور کامل برآورده نمی کند اما دارای برخی ویژگی های اصلی است. یکی از ویژگی های قابل توجه این سیستم بازاریابی کمیسیون این است که برنامه ای امن برای کسب درآمد فراهم می کند و از نیاز به سرمایه اولیه و مشکلات جریان نقدینگی که با بسیاری از سیستم های بازاریابی دیگر (مانند روز شکن قاتل) یافت می شود ، جلوگیری می کند.

Niche Marketing On Crack به خوبی نوشته شده و بدون سر و صدا است (حتی معرفی مختصر آن بدون صدا است). این کتاب پس از معرفی شغلی شغلی و یک بخش کوتاه با عنوان “چرا بازاریابی کرک خیلی عالی است” ، مستقیماً به یک نکته می رسد ، “راز بزرگ” را معرفی می کند و تا آخرین جزئیات ، چگونگی کسب سود با سود از یک شرکت بازاریابی را توضیح می دهد.

این کتاب به خوبی سازمان یافته است. این سه بخش اصلی وجود دارد که روش های گام به گام برای یافتن سوله های سودآور ، ساختن وب سایت های طاقچه و تبلیغ است. بخش دیگری در مورد چگونگی حفظ شغل بازاریابی شما در زمینه رشد و پیشرفت وجود دارد. این کتاب با دو فصل کوتاه به پایان می رسد ، اما بسیار مفید است. اولین لیست لیستی از لینک های قابل کلیک با منابع ذکر شده در دستورالعمل ها است. این لیست به ترتیب فصلهایی که منابع در آن استفاده می شود رتبه بندی شده و برای مراجعه سریع بسیار عالی است. فصل آخر یک “جدول” است که مراحل بازاریابی برای متخصص کرک را تشریح می کند ، بنابراین یک شخص بسیار تنبل حتی نیازی به نوشتن لیست چک خود ندارد.

نتیجه:

تنها چیزی که من می خواهم به آن اضافه کنم به Niche Marketing On Crack پیوندی به یک آموزش وردپرس است.

این کتاب بسیار خوبی برای مبتدیان است زیرا به روشی مستقیم و غیر فنی نوشته شده است و بدون تکیه بر خواننده که از دانش یا تجربه قبلی خود برخوردار است ، به جزئیات گام به گام می رود. گرچه Niche Marketing On Crack برای مبتدیان به اندازه کافی اساسی است ، اما بازاریابان ناامید کننده ای را که قبلاً بازاریابی تخصصی را جدی نمی گرفتند ، ناامید نخواهند کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا