بازاریابی در شبکه های اجتماعی سالم: 5 دلیل برای زیاد منتظر ماندن

[ad_1]
این بسیار هیجان انگیز است که بسیاری از سازمان های بهداشتی دیگر در طول سال گذشته از بازاریابی در شبکه های اجتماعی خندیده اند. بازاریابی در شبکه های اجتماعی یک روش عالی برای برقراری ارتباط با اعضای بازار هدف شماست (از جمله مشتریان منابع ارجاع بیماران و خانواده های آنها و مراقبان).) من از دیدن سازمان های مراقبت های بهداشتی برای شروع برنامه های بازاریابی خود بسیار خوشحالم بیش از کتابچه چهره به چهره و مدرسه قدیمی. ما تجربه کار با بسیاری از مشتریان بهداشت و درمان را داریم روندی که هنگام صحبت با این سازمان های مختلف دیده ایم انجام بسیاری از کارها برای امتحان است. مانند سوابق سیاست ها و رویه های ارتباطی مذاکره با دستورالعمل های HIPAA یا افراد برتر که نمی خواهند برای این داروی جدید وقت و پول صرف کنند – این به مشکل برمی گردد. دارای مزایای بسیاری است. پس از تحقیقات فراوان دریافتیم که بسیاری از شرکت های بهداشتی از کمبود استفاده از رسانه های اجتماعی رنج می برند. تعدادی از دلایل وجود دارد که مراقبت های بهداشتی نباید به تأخیر بیفتد وقتی صحبت از فعالیت های رسانه های اجتماعی می شود. معایب: 1. فیس بوک فقط برای استارباکس نیست. با میلیون ها کاربر فعال (و من کلمه فعال را تأکید می کنم) فیس بوک دریایی از افراد دارد که می توانید با آنها در مورد سلامتی خود کار کنید. این افراد اطلاعات را در همه دسته ها مصرف می کنند نه فقط مارک های بزرگ. هر کس جای خود را در فیس بوک دارد. حتی بهتر با داشتن صفحه فیس بوک می توانید سازمان خود را کاملاً دسته بندی کرده و مکان ها و سایر اطلاعات ارزشمند را برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. چه شغل شما محلی ملی یا بین المللی باشد فیس بوک توانایی ایجاد ارتباطات محلی در زمان واقعی پشتیبانی از روابط مشتری / بیمار و کمک به with اطلاع مخاطبان خود از یک رویداد یا اطلاعات منحصر به فرد را تنها با چند کلیک دارد. ردن .2. مخاطبان شما (و رقابت) در توییتر هستند. گروه های سلامتی و تناسب اندام تنها کسانی در توییتر نیستند. فعال هستند! پزشکان شرکت های پزشکی بیمارستان ها و سایر به روزرسانی های روزانه رویدادها مشاوره و موارد دیگر. با این حال یک انجمن بزرگ و فعال دیگر توییتر مکانی گرم برای به اشتراک گذاشتن اخبار است و شما باید در این ترکیب باشید! یک گروه LinkedIn متناسب با نیازهای خود داشته باشید. در 50 سالگی! فقط افزودن بیمارستان یا محل کار به LinkedIn فرایند سرگرم کننده و مهمی است. اما اگر بتوانید 50000 به 1 میلیون + اتصال اضافه کنید چه می کنید؟ با استفاده از گروه های LinkedIn می توانید در هر موضوعی و مکانی با مشتریان / بیماران بالقوه ارتباط برقرار کرده و روزانه با آنها ملاقات کنید. اکنون این کاور است! YouTube پورتال جدیدی برای تبلیغ استفاده از فیلم به عنوان یک ابزار ارتباطی ضروری در بخش بهداشت است. این که بتوانید علاوه بر مهارت یا محصولات تیم شما آنچه شرکت شما می داند به نمایش بگذارد. تصور کنید که می توانید این ویدیو را در دومین موتور جستجوی مهم YouTube قرار دهید: YouTube.یک مارک آموزنده این دستگاه کاری نمی کند جز ایجاد تعریف اعتماد به نفس و احساس خوب شما. اکنون حرکت کنید یا بعداً رها کنید. از آنجا که بسیاری از سازمان ها کمبود نیرو دارند یا نمی توانند زمان کافی برای شبکه های اجتماعی فراهم کنند یا حتی مشاوره تبلیغاتی به مدیر عامل ارائه می دهند. سازمان تازه آغاز شده است. اما این سرعت شروع به افزایش و سریعتر می کند. با یک گیرنده می توانید سهم بیشتری از بازار را به دست بیاورید و به یکی از اولین سازمان های منطقه خود تبدیل شوید که دارای یک صفحه عالی در فیس بوک یک حساب فعال توییتر حساب های LinkedIn مرتبط و یک صفحه YouTube marani هستید. -tsaina. و او را صدا کن تا برود. من شماره 5 را دوست دارم زیرا خرده فروشان سلامتی زیادی در این بازار وجود دارند که از طریق سازمان های خود رسانه های اجتماعی زیادی دریافت می کنند. اما برای همه شخص دیگری در حال کسب رضایت برای کمپین خود و ارسال یک کمپین موثر در شبکه های اجتماعی و ادعای مالکیت اجتماعی است. من توصیه می کنم برنامه خود را سریع تنظیم کنید تا قایق را از دست ندهید!
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا