بازاریابی دیجیتال: آیا موسسات به آن احتیاج دارند؟

[ad_1]

غذا برای فکر: چه مدت در یک روز در اینترنت می گذرانید؟ ساعت؟ 4 ساعت؟ 8 ساعت؟ 12 ساعت؟ دوباره فکر کنید … شما 24/7 متصل هستید. رسانه ممکن است متفاوت باشد – گاهی اوقات نامه خود را چک می کنید ، بعضی اوقات در فیس بوک یا توییتر است ، بقیه ممکن است در واتساپ ، اینستاگرام یا شاید Googling باشد. اما شما همیشه در ارتباط هستید. این سیستم عامل ها به صورت تجمعی دامنه دیجیتال را تشکیل می دهند. و شرکت هایی که از طریق این وسیله با شما ارتباط برقرار می کنند ، سهم ذهنی دارند.

بازاریابی دیجیتال تغییر پارادایم در بازاریابی را به همراه دارد. برخلاف بازاریابی سنتی ، نوعی بازاریابی داخلی است و هدف شما یافتن مشاغل مورد نظر است. مشاغل برای یافتن افراد محتوا را قرار می دهند و افراد می توانند یک جستجوی رایگان آنلاین ، جستجوی پولی را انجام دهند ، شغل خود را در یک شبکه اجتماعی پیدا کنند یا با خواندن مطالب آنلاین مانند وبلاگ یا مقاله. بنابراین ، سازمانهایی با چندین نقطه تماس دیجیتالی می توانند تصویر برند را ارتقا بخشیده و با مخاطب هدف ارتباط برقرار کنند.

غیرقابل انکار است که تقاضای فزاینده ای برای ادغام یک استراتژی دیجیتال وجود دارد. این قابل درک است که طی یک سال گذشته ، مخارج بازاریابی سنتی تقریباً 160 درصد کاهش یافته است ، در حالی که مخارج چارچوب بازاریابی دیجیتال در همان زمان بیش از 14 درصد افزایش یافته است. با افزایش نفوذ دستگاه های تلفن همراه و افزایش محبوبیت سیستم عامل های دیجیتال ، مطمئناً این تعداد افزایش می یابد.

چهار ستون بازاریابی دیجیتال

جستجو کردن

موتورهای جستجو پایه اصلی استراتژی دیجیتال هستند. طبق آمار گوگل ، بیش از 200 میلیون نفر در یک ماه از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنند ، بیش از 1194 میلیارد جستجو در گوگل انجام می دهد که باعث می شود سازمان ها حضور قدرتمندی در این سیستم عامل داشته باشند.

SEO را می توان از طریق استراتژی های ارگانیک و پرداختی بهینه کرد. برای شرکت های تجارت الکترونیکی ، تبلیغات آنلاین (متن و نمایش) نقش مهمی در رانندگی ترافیک و تبدیل آن به مشتریان بالقوه و در نهایت بازی دارد.

آماری از عصر تبلیغات نشان می دهد که در سال 2013 ، هزینه تبلیغات آنلاین برای اولین بار از تبلیغات روزنامه ها فراتر رفته است. گزارش دیگری از SocialTimes نشان می دهد که حدود 33٪ از کلیک های جستجوی ارگانیک به نتیجه اول می روند.

در نتیجه ، اجرای یک استراتژی جستجوی قوی باعث افزایش دید وب سایت در موتورهای جستجو ، افزایش ترافیک وب سایت ها و افزایش پتانسیل شرکت ها برای انواع فرصت های مثبت می شود.

اجتماعی

امروز ، پیدا کردن شخصی که در بستر اجتماعی نیست ، دشوار خواهد بود. این می تواند Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Google+ یا هر کشور دیگری باشد. هر شخص حداقل در یک رسانه حضور دارد. در حقیقت از نظر جمعیت ، فیس بوک با بیش از 1350 میلیون کاربر ثبت شده ، دومین جمعیت بزرگ بعد از چین را دارد. طبق بررسی IDC ، 70٪ از کاربران گوشی های هوشمند 13.8 بار در طول روز از فیس بوک بازدید می کنند. امروز تقریباً هر تلفن یک تلفن هوشمند است. جای تعجب نیست که چرا سازمانها به طور فزاینده به این انجمن ها متعهد می شوند تا با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنند و ارتباط برقرار کنند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی راهی عالی برای شرکت ها برای ایجاد و افزایش حضور برند خود است. این افزایش ترافیک وب سایت و توجه مخاطبان بالقوه را از طریق رسانه های اجتماعی جلب می کند. با ظهور این فناوری بازاریابی ، شرکت ها در همه نوع و اندازه ها اکنون یک فرصت برابر برای رقابت برای آگاهی از برند خود دارند.

گزارشی از سوی رسانه های اجتماعی امروز حاکی است که 83٪ از بازاریابان B2B امروز برای افزایش قرار گرفتن در معرض مارک در حال سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی هستند. 69٪ برای افزایش ترافیک وب و 65٪ برای به دست آوردن بینش در بازار. بنابراین ، کانال های رسانه های اجتماعی برای موفقیت مؤسسه سودمند شدند.

بازاریابی ایمیلی

جذب و هدف قرار دادن بازار هدف ، روند کار را پایان نمی دهد. کسب و کارها باید یک مشتری را پرورش دهند و رابطه طولانی مدت با مشتری برقرار کنند. اینجاست که بازاریابی ایمیل وارد می شود. طبق گفته Forbes ، 1-3٪ از بازدید کنندگان وب سایت اولین بار هنگام مراجعه به وب سایت تصمیم گیری در مورد خرید می کنند. اما از موجودی 97٪ ، 65٪ تصمیمات خرید مطلوب را پس از انجام اقدامات دقیق در ایمیل انجام می دهند.

بازاریابی از طریق ایمیل همچنین شرکتها را قادر می سازد تا مشتریان موجود و بالقوه خود را به روز کنند تا با تجارت خود به روز شوند. امیدوارم از طریق این تشکل های متوسط ​​، راه اندازی یک محصول یا آگهی جدید بتواند حضور برند خود را در کنار مشتری حفظ کند.

پاسخ تلفن همراه

با توجه به نرخ نگران کننده بودن سیاست های BYOD در شرکت ها و افزایش تعداد افرادی که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند ، شرکت ها باید تمرکز خود را روی تبلیغات موبایل نیز تغییر دهند! این می تواند وب سایت یا ایمیل شما باشد ، باید سازگار با موبایل باشد.

بنابراین باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال اتخاذ کرد که ممکن است از شما بپرسید؟ خوب ، دلیلی برای تردید در توانایی آن در بهبود عملکرد کسب و کار وجود ندارد. این یک بستر تعاملی است که شرکت ها را قادر می سازد تا به تعداد بیشماری مشتری دسترسی پیدا کنند. این تصویر برند را ایجاد می کند و به شرکت ها کمک می کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. اندازه گیری نتایج آسانتر است. کمپین ها را می توان به راحتی تنظیم کرد تا نیاز مخاطبان مناسب را برآورده سازد.

از این رو ، بازاریابی دیجیتال یک منطقه گسترده است. با این وجود می توان نتیجه گرفت که شرکتهای فعال دیجیتالی قطعاً سهم ذهن مشتری خود را به دست می آورند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا