بازاریابی دیجیتال برای NGO ها: آنها چگونه کار می کنند؟

[ad_1]
بازاریابی غیر انتفاعی محدود به رسانه های اجتماعی نیست. این شامل نام تجاری – ایجاد آرم و شعار همراه با محتوا و رسانه است. اهداف و اهداف سازمان خود را با مخاطبان خارجی خود در میان بگذارید و توجه سرمایه گذاران و داوطلبان را از طریق این تلاش های بازاریابی دیجیتال جلب کنید. تبلیغات ارسال ایمیل و خبرنامه یکی از دقیق ترین کانال هایی است که سازمان های خیریه از طریق آن به اهدا کنندگان و متقاضیان کمک می کنند. همچنین راهی برای آگاه نگه داشتن سرمایه گذاران از آخرین تحولات سازمان به اشتراک گذاری صورت های مالی یا راه اندازی کمپین جمع آوری کمک است. مردم می توانند با مردم ارتباط برقرار کنند سازمان ها می توانند با مشتریان بالقوه و شرکای سرمایه گذاری ارتباط برقرار کنند. فیس بوک اینستاگرام توییتر TikTok و Pinterest پیوندهای مستقیم و غیر مستقیم به طرفداران بالقوه شما ارائه می دهند. ایجاد یک بستر رسانه های اجتماعی می تواند چندین پلتفرم آنلاین را در اختیار شما قرار دهد که در آن افراد غیرانتفاعی می توانند به دلایل فوق با یکدیگر ارتباط برقرار کنند پیروان بسازند و انجمن ایجاد کنند. بسترهای رسانه های اجتماعی را به وب سایت ایمیل و حتی محتوای خود اضافه کنید. این امر برای حفظ مخاطب ضروری است. هرچه تعداد پیروان یک سازمان غیرانتفاعی بیشتر باشد احتمال بیشتری وجود دارد که شرکت شما هدیه دریافت کند. رسانه های اجتماعی زمانی است که می توانید مستقیماً با شما ارتباط برقرار کنید تا از حمایت تامین کنندگان خود تشکر کرده و قدردانی کنید. صفحه اردوگاه و دعوت برای اهدای خون مایه حیات این موسسات خیریه است. هدف این است که با قرار دادن یک برنامه استراتژیک در صفحه خود تسهیل در ارائه خدمات به تأمین کنندگان خود آسان شود. به خاطر داشته باشید که مخاطبان شما لزوماً از مرور صفحات اطلاعات و راهنماها خوشحال نیستند بنابراین یافتن موارد و دسترسی به دکمه هدیه یک مزیت آسان است. گزینه های هدیه مکرر نیز می تواند ارائه شود. برخی از افراد می خواهند ماهانه یا به طور منظم مبلغ کمی درآمد کسب کنند. با ارائه کمکهای مکرر و مکرر به حامیان خود این جمعیت شناسی را دنبال کنید. افرادی هستند که می خواهند کمک کنند اما فقط گروه کوچکی می توانند این کار را انجام دهند. اگرچه ممکن است کوچک به نظر برسد اما با گذشت زمان سودهای زیادی از این هدایای کوچک به دست می آید. ردن از طرف دیگر شما در مدت زمان طولانی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنید. بهینه سازی موتورهای جستجو برای نظرات در رسانه های اجتماعی می تواند زمان ببرد به ویژه برای استارتاپ های غیر انتفاعی.حوزه ای از بازاریابی دیجیتال که سازمان های خیریه باید سرمایه گذاری در بهینه سازی موتورهای جستجو را در نظر بگیرند. سازمان. این را می توان با ایجاد محتوا و پیوند استراتژی ها انجام داد. تصور می شود که مارک ها به سازمان های غیرانتفاعی کمک می کنند و حضور خود را در اینترنت تقویت می کنند. به لیست خود اضافه کنید اگر می خواهید رویکرد هدفمندتری برای بازاریابی غیر انتفاعی برای تامین کنندگان و حامیان مالی احتمالی داشته باشید لیست خود را غیر انتفاعی در نظر بگیرید. نوشتن در فهرست راهنمای غیرانتفاعی می تواند زمان بر باشد اما سازماندهی را تضمین می کند. آنچه سرمایه گذار نهایی فکر می کند باز بودن سازمان پول شما در برابر آنها است. هرچه این افراد بیشتر به سازمان شما اعتماد کنند کمک بیشتری دریافت خواهید کرد.
[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا