[ad_1]
ارائه پیشنهاد مناسب در زمان مناسب و در مکان مناسب – هوشمندانه با یک هدیه هیجان انگیز کوپن یا خدمات رایگان پشتیبانی می شود – قانون شماره 1 در حال حاضر بازاریابی است.
امروز مشتریان شما تا حد زیادی مشغول مرور هستند: استفاده از سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی اطلاع رسانی در مورد سایت های خبری و وبلاگ ها و در صورت نیازهای خاص در حال مرور هستند.
به لطف بازاریابی دیجیتال شما خود را در آن کانال ها می یابید بنابراین مشتریان بالقوه می توانند شما را پیدا کنند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و حتی سوالات خود را بپرسند تا نه تنها در مورد شما بلکه همچنین در مورد محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیشتر بدانید.
جای تعجب نیست از بهینه سازی محتوا گرفته تا سفارشی کردن پیشنهادات تا مدیریت مخاطب در کانال های مختلف همه شرکت ها از دسترسی انحصاری به بازاریابی دیجیتال برای بهبود تجربه مشتری و به حداکثر رساندن فروش استفاده می کنند.
اگر قبلاً عضو نشده اید باید به سبد خرید دیجیتال مارکتینگ نیز بپیوندید.
بازاریابی دیجیتال چیست؟
همانطور که می توانید کشف کنید این بازاریابی خلاقانه و ابتکاری محصولات یا خدمات با استفاده از فناوری های دیجیتال است.
این از کانال ها و فن آوری های مختلفی استفاده می کند که شرکت یا شرکت را قادر می سازد تا به بررسی دقیق کمپین ها محتوا و استراتژی برای رمزگشایی آنچه منجر به نتیجه می شود و چه نتیجه ای نیست شود.
اگرچه بازاریابی دیجیتال بیشتر به اینترنت متکی است اما شما نمی توانید تلفن های همراه تبلیغات نمایشگر و سایر بسترهای دیجیتال را کنار بگذارید – از طریق پیام های متنی پادکست ها بیلبوردهای الکترونیکی تلویزیون دیجیتال کانال های رادیویی و غیره.
آنلاین و آفلاین دو نوع اصلی بازاریابی دیجیتال هستند. در حالی که مورد دوم شامل مطالبی است – مانند رادیو و تلویزیون – مورد اول شامل 6 دسته اصلی است:
1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO): موتور جستجوی اصلی گوگل بر تجربه کاربر متمرکز است. با کشف نحوه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجو می توانید وب سایت خود را بهینه کنید تا از شانس آن برای رتبه بندی مناسب برای جستجوهای مرتبط استفاده کنید. در صورتی که ساختار سایت قوی داشته باشید و ناوبری واضحی ارائه دهید موتورهای جستجو به سرعت و به آسانی صفحات شما را فهرست می کنند. همچنین تجربه خوبی در استفاده از صفحات وب سایت شما را فراهم می کند و بازدیدهای زیادی را به شما القا می کند. اما از آنجا که الگوریتم های موتور جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند برای به دست آوردن رتبه بالا برای کلمات کلیدی مناسب از بهترین روش ها مطلع باشید.
2. بازاریابی موتور جستجو (SEM) و تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC): به طور مشخص تبلیغات SEM و PPC از طریق موتورهای جستجو انجام می شود که هر بار که یک نفر کلیک می کند از قبل پول خود را دریافت می کنید. تبلیغ شما. در حالی که موتورهای جستجو با این مدل درآمد خوبی کسب می کنند شما نیز به عنوان صاحب سایت هنگامی که فرصت هدف گیری دقیق مشتریان بالقوه را پیدا می کنید برنده می شوید.
3. بازاریابی محتوا: شامل تعامل با مشتریان منهای هر فروش سخت است. از استراتژی های بازاریابی محتوا برای آموزش مشتریان بالقوه خود استفاده کنید در حالی که جزئیات عزیز و سازگار را برای به دست آوردن وفاداری آنها به اشتراک می گذارید.
4- بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM): یک استراتژی SMM اقدامات شما را راهنمایی می کند و در صورت موفقیت یا عدم موفقیت به شما می آموزد. هر پست پاسخ پسندیدن و نظر باید هدف خاصی داشته باشد. اگر درمورد ایجاد ارزش ویژه برند بهبود خدمات به مشتری جذب مشتری جدید و دریافت پاسخ از طرف مشتریان فعلی از حالت هیجان انگیز برای دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده کنید. در صورتی که محتوای شبکه های اجتماعی ایجاد کنید که به دیگران ارزشی می بخشد در این صورت به روش بهتری با مشتریان خود ارتباط برقرار خواهید کرد.
5- بازاریابی شرکت های وابسته: این یک روش نسبتاً جدید برای دریافت کمیسیون با تبلیغ محصولات دیگران (یا محصولات شرکت) است. این روش برای انتشار ایجاد و بازاریابی محصول از طریق احزاب مختلف است که به موجب آن هر یک از طرفین بر اساس سهم خود سهمی از درآمد می گیرند.
6. بازاریابی از طریق ایمیل: مدتهاست که شرکت ها به تولید فروش آنلاین کمک می کنند. این ارتباط مستقیم با مشتریان شما را فراهم می کند و به شما امکان می دهد از وب سایت خود بازدید کنید. برای ایمیل های شما مفید است که شخصیت کلی برند شما را نشان دهند. برای دستیابی به حداکثر کشش تعادل مناسب انواع بازاریابی ایمیلی را برای سازمان خود پیدا کنید.
[ad_2]