بازاریابی دیجیتال و بازاریابی اینترنتی

بازاریابی دیجیتال و ارتقاء محصولات یا مارک های موجود در یک یا چند شکل رسانه الکترونیکی با بازاریابی سنتی فرق می کند زیرا از کانالها و روشهایی استفاده می کند که یک سازمان را قادر می سازد تا فعالیتهای بازاریابی را تجزیه و تحلیل کند و درک کند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی مناسب نیست – معمولاً در واقع زمان.

اینترنتی | بازار

تبلیغ کنندگان رایانه مواردی از قبیل آنچه مشاهده می شود را بررسی می کنند ، چند بار و تا چه حد با دگرگونی ها سروکار دارند ، چه محتوایی کار می کند و کار نمی کند و غیره. اگرچه شاید اینترنت ایستگاهی باشد که از نزدیک با تبلیغات پیشرفته ارتباط دارد ، اما سایرین شامل اطلاع رسانی از راه دور ، پیام های متنی مختلف ، برنامه های تلفن همراه ، پادکست ها ، آگهی ها ، تلویزیون های رایانه ای و کانال های رادیویی و غیره هستند.

در حقیقت ، افراد دو برابر بیشتر از 12 سال پیش در اینترنت سرمایه گذاری می کنند. و با توجه به اینکه زیاد می گوییم ، روش واقعی خرید و خرید برای افراد تغییر کرده است ، به این معنی که Offline Promotion مانند گذشته قانع کننده نیست.

تبلیغات با ارتباط شما با افراد مناسب در زمان مناسب و در زمان مناسب قابل اعتماد بوده است. امروز ، این بدان معنی است که شما باید با آنها مقابله کنید زیرا آنها اکنون انرژی می کنند: در وب.

بازاریابی دیجیتال همچنین می تواند به عنوان “هر شکلی از بازاریابی آنلاین” تعریف شود.

استفاده از اینترنت ، سایر رسانه ها و سایر نوآوری های پیشرفته برای کمک به “تبلیغات امروز” توسط دو محقق و متخصص ، در طیف گسترده ای از علائم و زبان نشان داده شده است. به این روش بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی اینترنتی گفته می شود و این شرایط گزینه ها با گذشت زمان متفاوت بوده است.

با توجه به تقابل لفظی فعلی در مورد استفاده از اصطلاح “تقویت رایانه ای” ، به این نتیجه رسیده ایم که ارتباط دقیق آنچه متقاضی با تعریف تعریف می کند ، مفید است. آیا تعاریف تغییری ایجاد می کند؟ ما اعتقاد داریم که آنها این کار را انجام می دهند ، به خصوص در یک انجمن یا بین یک شرکت و مشتریان ، ما به اهداف و تمرین هایی که به تحول دیجیتال کمک می کند ، نیاز به وضوح داریم.

معنای بازاریابی دیجیتال می تواند ایجاد شود تا نشان دهد پیشرفت پیشرفته شامل نظارت بر انواع مختلف میل و حضور در سازمان از طریق اینترنت است ، به عنوان مثال ، وب سایت های سازمان ، برنامه های تلفن همراه و صفحات سازماندهی شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب. این در ارتباط با روشهای تبادل آنلاین از جمله جنبه هایی است که محقق آنلاین را تشویق می کند. مشاهده شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب ، تبلیغات آنلاین ، تبلیغات ایمیل و برگزاری دوره های کاری با وب سایت های مختلف. این سیستم ها برای کمک به مقصد جدید برای دستیابی مشتری و ارائه بخش به مشتری های موجود که از طریق مدیریت ارتباط الکترونیکی مشتری و ارائه روباتیک کمک می کنند ، به مشتری ها کمک می کنند. با این حال ، برای ارائه رایانه ای مثمر ثمر است ، هنوز هم نیاز به ترکیب این استراتژی ها با رسانه های عادی ، به عنوان مثال ، چاپ مستقر در پست ، تلویزیون و پستی به عنوان وجه اصلی در تبلیغات چند کانال است.

بخشی از مراحل دیجیتالی در پشتیبانی از صفحه نمایش غنی چند کانال ، بخش مهمی از تبلیغات پیشرفته است ، اما اغلب مورد غفلت واقع می شود. از دیدگاههای مختلف ، این ویژگیها تفکیک فروشگاهها بین بخشهای تبلیغاتی “دیجیتال” و “سنتی” را بسیار ضروری می کند. به همین ترتیب ، کانال های آنلاین می توانند چگونگی کمک به کل فرایند خرید را از پیش معامله تا پس از معامله و توسعه بیشتر مخاطبین یاد بگیرند.

چرا بازاریابی دیجیتال ضروری است

رسانه دیجیتالی آنقدر محبوب است که مشتریان در هر زمان و هر کجا که به آن احتیاج داشته باشند به داده ها نزدیک می شوند. رفته است روزهایی که پیامهایی که افراد در مورد موارد یا بخش های شما از شما دریافت کرده اند و شامل آنچه شما می خواهید آنها را بدانید است. رسانه های دیجیتال به طور مرتب منبع انحراف ، اخبار ، خرید و رسانه های اجتماعی در حال رشد است و در حال حاضر به مشتریان نه تنها آنچه سازمان شما در رابطه با تصویر شما می گوید ، بلکه آنچه رسانه ها ، رفقا ، بستگان ، همسالان و غیره انجام می دهند ، ارائه نمی شود. ، آنها می گویند ، بیش از حد. علاوه بر این ، آنها ممکن است بیش از شما به آنها اعتماد کنند. افراد به برندهایی احتیاج دارند که بتوانند به آنها اعتماد کنند ، سازمانهایی که آنها را می شناسند و ارتباطات شخصی و مرتبط با توجه به نیازها و ترجیحات خود ارائه می دهند.

5D برای بازاریابی دیجیتال

برای درک اهمیت بازاریابی دیجیتال به سرنوشت نهایی تبلیغات در هر مشاغل ، می توان در مورد طیف ارتباطاتی که تماشاگران باید درک و نظارت کنند ، فکر کرد. بازاریابی دیجیتالی امروز به انواع بیشتری از ارتباطات جمعی نسبت به وب سایت یا ایمیل مربوط می شود … نظارت بر این “5D های دیجیتال” که در خط مقدم آخرین به روزرسانی در بازاریابی دیجیتال من شرح داده شده است شامل: کتاب استراتژی ، برنامه ریزی و اجرای. در اینجا پنج عنصر مورد نیاز برای بررسی میزان پذیرش مشتری آورده شده است تا بدانیم چه موقع و چگونه تجارت ما می تواند استفاده از آن را سازماندهی کند:

1. دستگاه های دیجیتال – مخاطبان ما با شرکت هایی که از تلفن های هوشمند ، تبلت ، کامپیوترهای رومیزی ، تلویزیون ها و دستگاه های بازی استفاده می کنند ، تعامل دارند

2. بستر های نرم افزاری دیجیتال – بیشتر تعامل در این دستگاه ها از طریق یک مرورگر یا برنامه های کاربردی از سیستم عامل های اصلی یا خدمات ، مانند Facebook (و Instagram) ، Google (و YouTube) ، Twitter و LinkedIn صورت می گیرد.

3. رسانه دیجیتالی – کانالهای ارتباطی مختلف پولی ، متعلق به و به دست آمده برای دسترسی و جذب مخاطبان از جمله تبلیغات ، پست الکترونیکی ، پیام ها ، موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی

4- داده های دیجیتالی – بینش پروفایل های مخاطبان و تعامل آنها با شرکت ها ، که اکنون در اکثر کشورها به حمایت قانونی احتیاج دارند

5. فناوری دیجیتال – فناوری بازاریابی یا پشته ای که شرکت ها برای ایجاد تجربیات تعاملی از وب سایت و برنامه های تلفن همراه تا کیوسک های درون فروشگاهی و کمپین های ایمیل استفاده می کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا