بازاریابی دیجیتال چیست – مروری بر بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح برای بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از فناوریهای دیجیتال ، عمدتاً آنلاین ، بلکه شامل تلفن های همراه ، تبلیغات نمایشگر و هر وسیله دیجیتال دیگری است.

بازار | بازاریابی

در سطح بالایی ، بازاریابی دیجیتال به تبلیغات ارائه شده از طریق کانالهای دیجیتال مانند موتورهای جستجو ، وب سایتها ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و برنامه های تلفن همراه اطلاق می شود.

بازاریابی دیجیتال و ارتقاء محصولات یا مارک های موجود در یک یا چند شکل رسانه الکترونیکی با بازاریابی سنتی فرق می کند. از کانالها و روشهایی استفاده می کند که یک سازمان را قادر می سازد تا فعالیتهای بازاریابی را تجزیه و تحلیل کند و بفهمد چه کارهایی انجام می شود و معمولاً در زمان واقعی اتفاق نمی افتد.

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است؟

رسانه دیجیتالی آنقدر محبوب است که مصرف کنندگان می توانند در هر زمان و هر مکانی که می خواهند به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. رفته است روزهایی که مردم از “غرفه اداری داخلی” شما درمورد محصولات یا خدمات شما خبر می گیرند و شامل آنچه شما می خواستید مخاطبان بیاموزند وجود دارد. رسانه های دیجیتال منبع در حال رشد محتوای بصری ، سرگرمی ، اخبار ، خرید و تعامل اجتماعی است. مصرف کنندگان اکنون نه تنها در معرض آنچه شما در مورد برند خود صحبت می کنید قرار دارند ، بلکه آنچه رسانه ها ، دوستان ، بستگان ، همسالان و غیره می گویند ، و از همه مهمتر ، مصرف کنندگان بیشتر از شما همسایگان خود را باور دارند. مردم مارک هایی را می خواهند که بتوانند به آنها اعتماد کنند ، شرکت هایی که آنها را درک می کنند ، ارتباطات شخصی و مربوطه و پیشنهادهایی که نیازها و ترجیحات آنها را برآورده می کند ، و این دقیقاً همان چیزی است که بازاریابی دیجیتال می تواند به شما بدهد.

بازاریابی دیجیتال چگونه به رشد یک برند کمک می کند؟

این سطح بازی آنلاین است.

بیایید نام تجاری خود را به صورت آنلاین کشف کنیم.

تعامل با مخاطبان هدف را تسهیل می کند.

شهرت برند را ایجاد می کند.

مقرون به صرفه تر از بازاریابی سنتی است.

این به تولید بازده بهتر کمک می کند.

این کمک می کند تا بازده بهتری از سرمایه گذاری (ROI) نسبت به سرمایه گذاری در بازاریابی خود داشته باشید.

با این کار می توانیم مخاطبان یا مشتریان را دقیقاً مطابق با نیاز کاربر هدف قرار دهیم.

ما می توانیم داده های عملکرد مشتری را ببینیم.

ما می توانیم طبق نیاز کاربر هدف قرار دهیم.

از این طریق ما نیز می توانیم نسل سرب را انجام دهیم.

تفاوت اصلی بین بازاریابی تجاری و بازاریابی دیجیتال در این است که تعداد مشتری های آینده و کارهایی که آنها در آن مرحله خاص انجام می دهند را می یابیم.

تبلیغ محصولات یا مارک های مختلف در یک یا چند شکل رسانه الکترونیکی با بازاریابی سنتی متفاوت است. از کانالها و روشهایی استفاده می کند که یک سازمان را قادر می سازد تا فعالیتهای بازاریابی را تجزیه و تحلیل کند و بفهمد چه کارهایی انجام می شود و معمولاً در زمان واقعی اتفاق نمی افتد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا