بازاریابی دیجیتال – 4 سوال کمتری برای جلوگیری از مشارکت آژانس فاجعه بار مطرح می شود

[ad_1]

بازار | بازاریابی

هنگامی که تصمیم می گیرید آژانس بازاریابی دیجیتال استخدام کنید این شرکت به طور کامل تسلط خود را بر KISSmetrics و توانایی ایجاد ترافیک و ایجاد تعامل بررسی می کند. شما حتی درک آنها از صنعت خود را بررسی کرده و به پیشنهاد آنها امتیاز دهید.

از آنجا که شما واقعاً باهوش هستید جنبه های دیگری مانند:

  • آیا آژانس سوالات درستی از شما پرسیده است؟

  • آیا در مورد مشتریان فعلی آنها هیجان یا هیاهویی شنیده اید؟

  • آیا آنها رهبران و کارآفرینان صنعت یا شرکت هایی را که این آژانس را دوست دارند استخدام می کنند؟

آیا کافی است؟ خیر دقت کافی شما کامل نیست. برای جلوگیری از مشارکت بالقوه فاجعه بار چهار سوال دیگر از خود بپرسید.

1. مشتریان فعلی آنها چقدر خوشحال هستند؟

همیشه بخواهید با برخی از مشتریان موجود صحبت کنید. مشتریان خوشحال به احتمال زیاد نمایندگی را پیشنهاد می دهند. روش دیگر برای اندازه گیری رضایت مشتری دیدن ارتباط آنها با شبکه های اجتماعی تعداد دفعات مکالمه در این سیستم عامل ها و روابط مشترک آنهاست.

در اینجا برخی از اطلاعات برای جستجو وجود دارد:

  • چگونه آنها رابط آژانس مشتری را مدیریت می کنند؟ آیا آنها نقاط کانونی مشخص و چشم اندازهای واضحی دارند؟

  • آیا آنها مانند شرکای واقعی عمل می کنند و از نتایج به دست می آیند؟

  • مشتری متوسط ​​چه مدت در کنار آنها می ماند؟

  • چه میزان تجارت مداوم از مشتریان فعلی کسب کرده اند؟

  • آیا حساب مشتریان آنها با گذشت زمان افزایش یافته است؟

2. آیا کارهای قبلی آنها را دوست دارید؟

آیا هیچ کدام از پروژه های گذشته آنها باعث شده شما واو عالی است؟ آیا می یابید که آرزو می کنید اوه ما مجبور بودیم این کار را انجام دهیم؟ اگر پاسخ مثبت داده اید آژانس احتمالاً برای شما مناسب است زیرا شما نیز همان فکر را می کنید. شما از ایجاد ایده های یکدیگر و ایجاد حرکت برنده لذت خواهید برد. مطمئناً آنها را استخدام کنید.

3. آیا بین شما و آژانس بازاریابی دیجیتال رابطه فرهنگی وجود دارد؟

متعهد به ساخت یک اول فرهنگ دور؟ آیا اعتقاد دارید به سختی شغل خود بازی کنید؟ به Slack Hipchat یا Reddit معتاد شده اید؟ آیا ترجیح می دهید چهار روز در هفته کار کنید و در شب کار به همان اندازه راحت باشید؟ عالی. بررسی کنید آژانس شما نیز هست.

شما و آژانس بازاریابی دیجیتال باید قدم به قدم با یکدیگر همگام شوید. این سفر وقتی با افرادی که از چالش های مشابهی که روبرو هستند لذت ببرند لذت بیشتری می برد. به دنبال فراگیران مشتاق باشید که کار با آنها سریع و آسان است.

4- اهمیت کار شما برای آژانس چقدر است؟

شما یک آژانس بازاریابی دیجیتال می خواهید:

ممکن است یک آژانس با لیست گسترده مشتری همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. اگر آژانس انتخابی شما خیلی بزرگ باشد و حساب های زیادی داشته باشد ممکن است در این وضعیت نامناسب گم شوید. آژانس کوچکتر احتمالاً گرسنه تر برای تجارت شما خواهد بود و انگیزه بیشتری برای کمک به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی دارد.

هر اندازه ای را که ترجیح می دهید آژانس انتخاب کنید که شما را برای جلب توجه نبرد.

هنگامی که این چهار س thatال را که اغلب از شما پرسیده نمی شود پرسیدید و دریافتید که آژانس تمام جعبه های شما را تیک می زند قرارداد را امضا کنید. تبریک می گویم شما فقط از یک فاجعه مشارکت جلوگیری کردید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا