بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

[ad_1]

بازاریابی رسانه های اجتماعی بخشی کاملاً جدید است اما این یک بخش اساسی از بازاریابی اینترنتی است که در چند سال گذشته راه اندازی شده است. تعریف مختصر از آن روند افزایش ترافیک سایت شما یا جلب توجه آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی است.

رسانه های اجتماعی چیست؟

این نوع سایتها مواردی هستند که به تعامل انسان برای کار متکی هستند مانند Facebook Twitter و YouTube. همه آنها به اقدامات اجتماعی احتیاج دارند که در نحوه کار کردن مانند توییتر متفاوت است حداکثر 140 کاراکتر برای گفتن چیزی یا از طریق فیلم یا عکس به شما امکان می دهد در حالی که فیس بوک همچنین دارای شخصیت های نامحدود و فرصتی برای اضافه کردن چندین عکس به طور همزمان پیوستن به رویدادها یا اشتراک گذاری به روزرسانی ها .

رسانه اجتماعی مهم چیست؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تقویت و پشتیبانی از تلاشهای SEO از اهمیت ویژه ای برخوردار است به محض یافتن صفحه از سایت یا پیوند توسط کاربران رسانه های اجتماعی می توان با مراجعه به لینکهای زیادی که به وب سایت مشاهده می کنید ویروسی می شود. به نوبه خود این نشانه محبوبیت ژن های جستجو است و باعث افزایش طبقه بندی به سایت مورد نظر می شود.

با نگاهی به Big Big همانطور که در بالا در Facebook Twitter و YouTube ذکر شد می توانیم نگاهی بیندازیم که چگونه هر یک از این سایت های رسانه های اجتماعی به تلاشهای بازاریابی شما کمک می کنند.

فیس بوک احتمالاً ساده ترین و محبوب ترین سایت رسانه های اجتماعی است که مردم از آن شنیده اند. گرچه توییتر میلیون ها کاربر دارد بسیاری از افراد فقط از توییتر استفاده می کنند تا افراد مشهور یا مستقیماً به مشاغل خود پیروی کنند. میانگین جو همیشه در توییتر پیدا نمی شود در حالی که با فیس بوک همه چیز در مورد شماست افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

هر دو شرکت کوچک و بزرگ برای کمک به تبلیغ نمایش هایی که در آن زمان دارند به Facebook متکی هستند و همچنین از آنها برای ارسال عکس و فیلم استفاده می کنند. همچنین بسیار جالب است که افراد بتوانند در جایی که کاربران می توانند به روزرسانی ها را از شرکت ها به اشتراک بگذارند تعامل برقرار کنند به این معنی که بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار آسان تر می شود.

داشتن صفحه فیس بوک راهی برای شغل و تشویق مردم به انجام این کار از طریق مشوق هایی مانند مسابقات و جوایز است به این معنی که مردم مایل هستند درباره صفحه شما و سپس شغل خود به دیگران بگویند.

همانطور که در بالا گفته شد توییتر به دلیل نوع افرادی که از آن استفاده می کنند کاملاً مصرف کننده مانند فیس بوک نیست اما اگر از Twitter برای تعامل و شبکه و شبکه استفاده می کنید از توئیتر قدرتمندتر است. دلیل این امر این است که افراد برای فهمیدن اینکه در مورد چه چیزی قرار دارند نباید از طریق یک صفحه پرسه بزنند. آنچه شما می گویید و انجام می دهید محدود به 140 کاراکتر است بنابراین شما باید در اعمال و کلمات خود واضح و مختصر باشید و این باعث می شود که مردم را ترغیب کنید (یا آنها را اذیت کنید!)

توییتر کار سختی را انجام می دهد زیرا بازاریابی در رسانه های اجتماعی انجام می شود که در آن شما مجبور هستید جریان خود را قبل از شروع تأثیرگذاری روی گل ها شروع کنید و آنچه را که در ادامه می خوانید شروع نبرد است. اگر دائماً توییت های تبلیغاتی را صدای جیر جیر می کنید یا همیشه پیام های دیگران را بازخوانی می کنید مردم نمی خواهند شما را دنبال کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که ارزش دنبال کردن را دارید و آنچه می گویید افراد را درگیر خواهد کرد.

پس از اتمام این کار شما شستشو تکرار و نوشتن آنچه شما می نویسید که در وهله اول طرفداران خود را جذب کرده است. پیام و کار شما می تواند در توییتر ارسال شود و به شما پیوندهای ارزشمندی می دهد.

YouTube نیز معمولاً شناخته شده است مانند توییتر شما باید در استفاده موفقیت آمیز از آن در کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی خود بسیار متمرکز شوید. YouTube بیشتر با وب سایتهای آموزشی و کسانی که چیزهایی را می فروشند که می توانند از نمایشی سود ببرند کار می کند. استفاده از برچسب ها و توضیحات صحیح نیز به کمپین اضافه می کند تا افراد بتوانند فیلم های شما را با برچسب ها پیدا کنند.

فیلم ها باید خوب باشند و اگر وقت دارید که این فیلم ها را جمع کنید و افرادی مانند آنچه می بینند ممکن است چند ساعت طول بکشد تا فیلم های شما پخش شود و دوباره یک نمایش محلی و حتی بین المللی به شما ارائه دهد!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا