بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

[ad_1]
به زبان ساده این فقط یک کانال دیگر است اما ما هنوز باید بدانیم که چگونه از آن برای تبلیغ و درک نیازهای رسانه های اجتماعی استفاده کنیم. SMM نه با فروش محصولات یا خدمات آنها بلکه با ایجاد روابط با آنها در مورد اطلاعات معتبر سرگرمی شوخی یا مکالمه با کاربران اینترنت شما ارتباط برقرار می کند. بحث تبادل افکار و ایده ها را در نظر بگیرید. مکالمات می توانند بحث برانگیز یا طنز آمیز باشند با هدف مشخص ایجاد روابط با افراد جامعه. این پیوند که آنها را به سایت YouTube شما می برد نمونه خوبی از رسانه های اجتماعی است ببینید آنها برای Mentos و Diet Coke چه می کنند. هیچ فروشی وجود نداشت سرگرم کننده آموزنده بود و همه آن را دوست داشتند! مردم سراسر کشور قبلاً در مورد آن صحبت کرده و حتی آن را امتحان کرده اند و فیلم را به یک انفجار تجاری قدرتمند تبدیل کرده اند. من از این مثال برای نشان دادن آنچه ممکن است رخ دهد استفاده کردم حتی اگر این ویدیو توسط دو شرکت ایجاد یا به اشتراک گذاشته نشده باشد نتایج هنوز چشمگیر هستند. نشان می دهد که چگونه می توان از عناصر اجتماعی اینترنت به عنوان یک کانال استفاده کرد. اندی بل گفت Fox Interactive Media – و نیمی از سایر شرکت ها – نظرسنجی هایی را برای تعیین ارزش رسانه های اجتماعی برای خرده فروشان انجام دادند. آنها 3000 کاربر اینترنت آمریکایی را مثال زدند آنها دریافتند. گفته می شود که شبکه های اجتماعی آنلاین زمان بیشتری را پشت اینترنت می گذرانند با استفاده از رسانه های اجتماعی مارک هایی مانند آدیداس و الکترونیک آرتز ادعا می کنند که بیش از 70 درصد فروش خود را به خود اختصاص داده اند. این مطالعه برای توصیف تأثیر یک نام تجاری در رسانه های اجتماعی فراتر از کسب تبلیغات سنتی برای یافتن عبور از روابط مشتری با مشتریان استفاده شده است. به عبارت دیگر بازاریابی بازاریابی نکات دهان و غیره. در حال حاضر تعداد زیادی از آنها وجود دارد و ارزش آن را دارد که راهی برای قرار دادن کسب و کار خود در خط مقدم رسانه های اجتماعی بیابید. فراموش نکنید که بدانید مردم چگونه از یک پلت فرم به پلت فرم دیگر پیشرفت می کنند. پایداری (توانایی جلب رضایت بازدیدکنندگان) بزرگترین چالش این کانال است.
[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا