[ad_1]
1. استفاده از وبلاگ ها به عنوان واسطه ای برای بازاریابی رسانه های اجتماعی
این وبلاگ نسخه آنلاین جعبه صابون گوشه است. پورتال است که می تواند توسط یک فرد معمولی برای ارسال اطلاعات استفاده شود این وبلاگ یکی از موثرترین ابزارها برای انجام همه کارها از ایجاد تعداد زیادی دنبال کننده تا تبلیغ محصولات جدید است.
شرکت های کوچک و بزرگ غالباً از طریق وبلاگ این شرکت اطلاعاتی اساسی را برای مشتریان خود بدست می آورند. اگر می خواهید از بازاریابی تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی استفاده کنید به یک وبلاگ نیاز دارید.
2. برای تبلیغ پیام به کاربران دیگر از بازاریابی توییتر استفاده کنید
توییتر به یکی از بزرگترین مراکز تبلیغاتی جهان تبدیل شده است که بازاریابی توییتر را به ابزاری قدرتمند تبدیل کرده است.
اغلب این شخص را در توییتر یا این توییت های مشهور خواهید شنید. توییتر یکی از موثرترین راههای استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تبدیل عادی به موارد خارق العاده است.
3. از بازاریابی فیس بوک به عنوان شکلی از بازاریابی اینترنتی استفاده کنید
فیس بوک طی یک سال گذشته به عنوان دوستی که همه دوست دارند ظهور کرده است. همه از آن استفاده می کنند یا سعی می کنند بخشی از آن شوند. یکی از بهترین راهکارها برای استفاده از بازاریابی فیس بوک استفاده از صفحه فن Facebook و صفحه شخصی Facebook است.
صفحه طرفداران فیس بوک یکی از ابزاری است که باید در زرادخانه بازاریابی رسانه های اجتماعی قرار داشته باشد. تماس مستقیم با طرفداران و مشتری مجاز است. همچنین می تواند برای توسعه استراتژی های بهتر بازاریابی عمومی با استفاده از اطلاعاتی که به معنای واقعی کلمه توسط طرفداران به شما ارائه می شود استفاده شود.
4- از YouTube marketing برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید
چیزی نیست که اینترنت را مانند یک فیلم ویروسی خوب روشن کند. هوا فیلم پر جنب و جوش Go Daddy یا سایر فیلم های ویروسی است زیرا توجه و ترافیک زیادی را به همراه دارد.
یک فیلم ویروسی خوب می تواند تجارت شما را به یک نام خانوادگی تبدیل کند و ترافیک باقی مانده برای سازمان شما را برای هفته های آینده ایجاد کند.
5- استفاده کنید بازاریابی توییتر برای نشان دادن محصولات خود به افراد بیشتری
صدور گواهینامه همیشه ابزاری برای هر شرکت بازاریابی بوده است. نامهای بزرگ وزن دارند و اغلب دارای نیروی بازاریابی انفجاری هستند. بازاریابی توییتر و بازاریابی فیس بوک امکان استفاده از این قدرت را دارند.
توییتر فقط می تواند محصول شما را به میلیون ها نفر نشان دهد زیرا شما با یک شخصیت بزرگ با آن شریک هستید.
6. از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای کسب درآمد استفاده کنید
بررسی وبلاگ نویسی یکی دیگر از راههای عالی برای ایجاد ترافیک فعالیت ها و فروش است. این یکی دیگر از فرم های تأیید است و فریاد بزرگی برای پول شما است. یک بررسی خوب می تواند 5 تا 10 برابر مبلغ پرداختی برای شما به دست آورد.
اطمینان حاصل کنید که شخصی که این بررسی را برای شما ارائه می دهد تعداد زیادی دنبال کننده دارد تا بتواند بهترین ارزش را برای پول شما بدست آورد.
7. از بازاریابی توییتر استفاده کنید تا اقلام هدیه به سرعت گسترش یابد
یکی از بهترین راه های استفاده از رسانه های اجتماعی میزبانی هدیه با استفاده از رسانه های اجتماعی است. سرمایه گذاری ساده در بخش هدیه می تواند بسیاری از پیروان جدید توییتر صدها نفر از طرفداران جدید Facebook را ذخیره کند و یک لیست اشتراک ایمیل ایجاد کند. این یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی بازاریابی است که دارای مزایای بلند مدت است.
8- برای ارتباط با افراد مشهور از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنید
سایت های بوک مارک های اجتماعی به شما امکان می دهند تا شما را برچسب بزنید که در زمان بعدی گیر کند. برخی از بهترین سایتها برای بازاریابی رسانه های اجتماعی عبارتند از:
– Digg.com
– StumbleUpon
– Reddit
این سایت ها برای ذخیره سازی و سازماندهی لینک ها هدایت ترافیک به وب سایت کسب و کار شما بسیار عالی هستند.
9- استفاده از استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی که غالباً مورد غفلت واقع می شوند
احتمالاً قبلاً از بازاریابی توییتر و بازاریابی فیس بوک استفاده می کنید. MySpace و سایر سایتهای شبکه های اجتماعی غالباً از بازاریابی رسانه های اجتماعی غافل می شوند. اما از اثربخشی آن کاسته نشده است. این سکوی اصلی باقی مانده است که توسط یک هنرمند موسیقی برای پخش موسیقی و سایر عناصر استفاده می شود.
هیچ شرکت بزرگی صفحه MySpace ندارند و شما نیز باید! هنوز افرادی وجود دارند که از MySpace به صورت مذهبی استفاده می کنند و آنها مخاطب بزرگی برای استراتژی بازاریابی شما هستند.
10. از بازاریابی توییتر بازاریابی فیس بوک بازاریابی YouTube با هم استفاده کنید
بهترین استراتژی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی ترکیب بازاریابی فیس بوک بازاریابی توییتر و بازاریابی YouTube با یکدیگر است. می توانید طرفداران فیس بوک خود را هنگام بررسی وب سایت در توییتر دنبال کنید.
سپس می توانید افرادی را که از وب سایت شما بازدید می کنند به هدایایی اهدا کنند که آنها را به مرکز رسانه های اجتماعی شما هدایت می کند. از ارتباط مشهور خود ترافیک جدیدی تزریق خواهید کرد!
آیا شما نیاز به برون سپاری سرویس رسانه اجتماعی خود دارید؟
[ad_2]