بازاریابی شبکه ای ، MLM: آیا حقیقت گفته شده است؟ (3 راز کوچک کثیف درباره MLM)

[ad_1]

آموزش | آیفون

از یک شرکت بازاریابی شبکه ای چه چیزی می خواهید؟

اگر مانند اکثر افرادی هستید که از فرصت های خانه به دنبال کار هستند فرصتی می خواهید که واقعاً فرصت خوبی برای موفقیت برای شما فراهم کند درست است؟

لطفاً هر آنچه را که شنیده اید یا خوانده اید یک دقیقه کنار بگذارید و سه راز کثیف زیر را در مورد حق وثیقه و وام های رهنی دریایی که قبلاً هرگز نشنیده اید یا خوانده اید در نظر بگیرید:

راز کوچک کثیف درباره MLM شماره 1:

این راز در مورد محصولات و مدت دوام هر شرکت بازاریابی شبکه ای است.

شرکتی که محصولات با عملکرد خوب با سابقه فروش خوب دارد اما پیشرفته نیست می تواند خوب باشد – مطمئن باشید که قادر به فروش برخی محصولات خواهید بود.

برعکس ممکن است فروش کالاهایی که به طور گسترده توسط بسیاری از شرکت های مختلف فروخته و مصرف می شوند – و به دلایلی واضح – برای شما دشوار باشد. رقابت.

یک محصول جدید بلند – هر کسی می تواند از آن احساس هیجان کند – می تواند از دست شما پرواز کند – حداقل در ابتدا. این امکان وجود دارد که یک محصول جدید برای مدتی به سرعت بفروشد – تنها در صورت محو شدن در مورد کارکرد تبلیغات محو می شود. هیچ چیز نمی تواند سریعتر تجارت شما را خراب کند.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟

اگر می توانید شرکتی را پیدا کنید که کالایی نسبتاً ناشناخته در بازار داشته باشد اما این محصول به سرعت در حال رشد است – و این محصول در واقع باعث شده بسیاری از مردم درباره آن صحبت کنند و درباره آن بنویسند ممکن است دچار موج عصبانی شوید.

نمونه های قبلی موج ریو مواد معدنی مایع طی دهه 1990 بودند.

من و همسرم در سال 1996 به شرکتی پیوستیم که نسبتاً جدید بود و محصول جدیدی داشت. پس از استفاده از این محصول در کنار خانواده به سرعت نتایج واقعی را مشاهده کردیم. هیچ چیز بهتر نیست.

هنگامی که با محصول نتیجه گرفتیم به راحتی توانستیم دیگران را برای به اشتراک گذاشتن خبر خوب پیدا کنیم – و 300 نفر را در مدت بیش از یک سال پرورش داد – و گروه ما طی چند سال آینده به 10 هزار نفر رسید.

بله ما سعی کردیم با یک شرکت MLM دیگر که قبل از بازاریابی مواد معدنی مایع محصول جدید هیجان انگیزی نداشت شغلی ایجاد کنیم. ما یک سال است که با اولین شرکت سخت کار کرده ایم. درآمد ما بعد از 12 ماه 1500 دلار بود. بسیار کند بود و لذت بخش نبود.

آیا به اشتراک گذاری محصول باید سرگرم کننده باشد؟

اگر محصولی هیجان انگیز است و نتیجه می گیرد اشتراک گذاری آن با دیگران هیجان انگیز و سرگرم کننده است. اگر محصول (هر چقدر هم که خوب باشد) جدید نباشد و نتایج نسبتاً هیجان انگیزی کسب نکند کار شما سرگرم کننده نیست – تجارت خواهد بود!

نتیجه نهایی دومین آزمایش بازاریابی شبکه ای یا MLM درآمد بیش از 1 میلیون دلار در مدت 4.5 سال بود – حتی اگر پس از 14 ماه به طور فعال تجارت را متوقف کردیم.

ما چه کرده ایم؟

بچه های ما جوان بودند. ما آنها را در خانه آموزش دادیم. ما 4 ساعت کار کردیم. ما آنها را به مدت 5 ماه در تعطیلات بردیم. احساس می کردیم در جامعه ای که آخر هفته زندگی می کند بیگانگان در حال پرسه زدن هستیم زیرا مجبور به کار نبودیم …

آیا شما مدت طولانی است که محصول را می فروشید؟

ما امروز 17 سال بعد هنوز هم از این محصول استفاده می کنیم … و هنوز هم با آن نتیجه می گیریم. فرصت فروش محصول از طریق بازاریابی شبکه ای از بین رفت زیرا در پایان محصول در همه جا حضور داشت. این شرکت دیگر وجود ندارد. آخرین چک خود را چند ماه پیش گرفتیم – 89 دلار بود. معاینه اوج طی سال سوم 24561 دلار بود.

راز کوچک کثیف اینجا چیست؟

بسیاری از شرکت های بازاریابی شبکه ای به دلیل داشتن کالای داغ به سرعت موفق می شوند اما پایدار نیستند زیرا با ورود هر محصول به جریان اصلی بازار و افزایش رقابت موفق به یافتن محصولات جدید و مهیج نمی شوند.

آیا این بدان معنی است که بازاریابی شبکه ای ایده بدی برای مشاغل خانگی است؟

اگر انتظار دارید شرکت درآمد متوسطی بیش از حد متوسط ​​برای شما فراهم کند فکر بدی است. بله چند استثنا در صنعت وجود دارد. آیا وقتی هیجان متوقف شد و گروه ما از بین رفت ناامید شده ایم؟ بله البته ما هم بودیم. ما تصمیم گرفتیم که دیگر هرگز MLM را انجام ندهیم. این 17 سال پیش بود.

در آن زمان ما یک شرکت بزرگ املاک و مستغلات ساختیم که در 148 نماینده به اوج خود رسید.

چی شد؟ رونقی که در سال 2008 فروپاشید دفتر ما را به پایان رساند. ناگهان هیچ کس در حال خرید املاک و مستغلات نبود اما ما باید ماهیانه 30000 دلار برای پرداخت قبض های شرکت درآمد کسب می کردیم. ما با امید به تغییر بازار تجارت را پرورش داده ایم – تغییری نکرده است!

بینش 20/20 است.

چه چیزی یاد گرفتیم؟ ما یاد گرفته ایم که مشاغل سنتی بیشتر از بازاریابی شبکه ای دارای خطرات و جنبه های منفی بیشتری هستند.

اگر به شرکتی بپیوندید که در نهایت منحل شود مجبور نیستید هزینه های زیادی را صرف فشار سخت برای یک زنجیره کنید. و البته برای شروع بازاریابی شبکه ای در ابتدا به پول زیادی هم احتیاج ندارید.

مطمئناً ما با دفتر املاک و مستغلات درآمد زیادی کسب کردیم – و همچنین مقدار زیادی پول از دست دادیم! وقتی تجارت MLM ما کمرنگ شد ما تا آخرین چک پول در می آوردیم.

بله ما هنوز در حال فروش املاک و مستغلات هستیم – اما این هیجان مدتهاست از بین رفته است … و بنابراین ما سالهای بازاریابی شبکه ای خود را دوباره بررسی می کنیم – آنها بهترین سالهای زندگی ما بوده اند.

در مورد افرادی که در MLM شرکت کردند چطور؟ بله ما درآمد نسبتاً خوبی کسب کرده ایم اما در مورد خط پایین ما چه می کنید؟

شما (و ما) نمی توانیم همه چیز را کنترل کنیم.

در مورد همه کارگزارانی که آموزش دادیم و دیگر نمی توانند از راه فروش املاک و مستغلات امرار معاش کنند چه می کنید؟ آنها شغل دیگری پیدا کردند. آیا آنها بهتر از فروش املاک و مستغلات بودند؟ ما اینطور فکر می کنیم بسیاری هنوز در حال فروش املاک و مستغلات هستند. بیشتر آنها از آموزش و پرورش و کمیسیون های نسبتاً آسان کسب شده در دوره رونق سپاسگزار هستند. آنها می دانند که تصادف مقصر ما نبوده است.

در مورد امتیازات قدیمی داونلین ما – چه اتفاقی برای آنها افتاده است؟

80٪ از توزیع کنندگان بازاریابی شبکه ای هرگز بیش از دو نفر را حمایت مالی نمی کنند و هرگز چک دریافت نمی کنند. با این حال گروه MLM ما از این قانون مستثنی بود. دلیل آن را در یک راز کوچک کثیف درباره MLM # 2 به شما می گویم.

راز کوچک کثیف درباره MLM شماره 2:

یک ویژگی در مورد طرح جبران خسارت وجود دارد که بیش از هر چیز به شما علاقه مند است.

صنعت بازاریابی شبکه ای در حال افزایش ویژگی های پرداخت بی نهایت خودکار پاداش ثبت نام و بسته های پیش بار است که بابت آنها کمیسیون های بزرگی پرداخت خواهید کرد. اگر این ویژگی های زیر را ارائه نمی دهد همه اینها را فراموش کنید و شرکتی را که به دنبال آن هستید فراموش کنید.

چرا؟

این بدان دلیل است که ویژگی های زیر ثبات را در گروه شما ایجاد می کند و زمینه را برای رشد نسبتاً آسان (و لذت بخش) گروه شما فراهم می کند.

آیا کاربر محصول می تواند به صورت رایگان بپیوندد؟

اگر نه بدو! معلمان MLM به شما می گویند که فرصت (فرصت کسب درآمد کلان از خانه) را ارتقا دهید. این قرار دادن گاری قبل از اسب است! عامل محرکه در هر MLM محصول است – و اکثریت قریب به اتفاق افرادی که به شما ملحق می شوند (در ابتدا) در درجه اول (اگر نه کاملاً) علاقه مند به تهیه و استفاده از محصول باشند.

آیا محصولات قیمت رقابتی دارند؟

همانطور که از پاراگراف بالا مشاهده می کنید اگر محصول خارج از مدرسه قیمت داشته باشد خوش شانس نیستید زیرا هیچ کس به خرید کالایی با قیمت فوق العاده بالا ادامه نخواهد داد.

با فرض قیمت مناسب محصولات و کارایی آنها شما هنوز هم در مقابل رقابت نهایی به بیمه احتیاج دارید.

این بیمه دهانی است که محصول شما برای مشتریان استفاده می کند. چندین کاربر از محصول شما به شما خواهند گفت من نمی خواهم این کار را انجام دهم. با این حال مردم دوست دارند در مورد چیزهای خوبی که می یابند به دیگران بگویند. هنگامی که آنها دوستی پیدا کنند که محصولی را بخواهد (در بسیاری از موارد) برای کمک به ثبت نام با دوستشان با شما تماس می گیرد.

اگر شرکتی که به دنبال آن هستید امضای دوست خود را برای کاربران محصول آسان کند – و این شرکت به آنها مبلغی را پرداخت می کند این یک پایه محکم ایجاد می کند.

اگر این شرکت اصرار دارد که کاربران این محصول برای کسب درآمد بازیگر شوند پس اجرا کنید! با این حال اگر شرکت سیستمی دارد که به کاربر امکان می دهد با ثبت نام چند دوست هزینه ماهانه محصول را کاهش دهد – این اساس ترکیب برنده است.

چرا؟ هنگامی که یک کاربر محصول بیش از هزینه ماهانه کالایی که استفاده می کند ضد گلوله است زیرا تمام رقابت ها از بین می رود – آنها محصول را به صورت رایگان در جای دیگر پیدا نمی کنند … برخی از آنها در سطح خرد و تعداد کمی در سطح مگا به سازندگان تجارت تبدیل می شوند.

منطق به شرح زیر است:

کاربر محصول: اگر بتوانم با عضویت در چند دوست کاربر محصول محصول خود را به صورت رایگان دریافت کنم در صورت فروش مجدد و شروع به کار این کار چه کاری باید انجام دهم؟

ما چندین نفر داشتیم که ماهیانه 300 600 دلار 1500 دلار 6000 دلار و بیشتر درآمد دارند که کار خود را به عنوان کاربران ناب محصول آغاز می کنند. نکته اصلی این است که به کاربران محصول کمک کنید انگار که اهمیتی دارند (زیرا اهمیت آنها بیشتر است).

تنها چیزی که بهتر است این است که یک کاربر محصول پس از ثبت نام درخواست فقط یک دوست چک (هرچند کوچک) دریافت کند – باز هم به این دلیل که 80٪ از بازاریاب های شبکه هرگز چک دریافت نمی کنند. دریافت هرگونه چک (یا پرداخت الکترونیکی) برای اکثر مردم تکان دهنده است.

چگونه از 300 نفر مراقبت کردیم و یک گروه پایدار ایجاد کردیم؟

در تجربه گذشته ما با MLM ویژگی های ذکر شده در بالا بود که به ما امکان می داد 300 نفر را که 10 هزار نفر می شوند – اکثریت قریب به اتفاق کاربران محصول یا سازندگان کوچک – حمایت مالی کنیم. از 300 مورد مراقبت تعدادی سخت گیر بودند.

راز کوچک کثیف درباره MLM شماره 3:

ببینید اکثریت قریب به اتفاق گروه قبلی ما کاربران محصول بودند – بسیاری از آنها سازنده مینیاتور شدند و معمولاً ماهیانه 300 دلار درآمد کسب می کنند.

سومین راز کثیف در این مورد چیست؟

صنعت بازاریابی شبکه ای شما را راهنمایی می کند تا به دنبال بازاریابان فعلی شبکه بروید. مسئله این است که بسیاری از بازاریابان شبکه های امروزی قربانیان سندرم جسم روشن بعدی می شوند – آنها مانند طوطی به گلوله روشن بعدی در شبکه ها پرواز می کنند.

کاربران این محصول از عموم مردم تهیه می شوند.

آنها به دنبال یک برنامه بازاریابی شبکه ای نیستند! آنها نمی دانند شما در مورد چه چیزی صحبت می کنید. از طرف دیگر از هر 10 نفر 7 نفر در خیابان (و به صورت آنلاین) 7 نفر می خواهند در مورد یک محصول جدید مهیج بدانند. ما (من و شما – عموم مردم) همیشه به محصولات جدید داغ علاقه مند هستیم درست است؟ آیا هنگام ظهور اولین آیفون علاقه داشتید؟ ما بودیم.

به شرح زیر است – ایجاد مشاغل بازاریابی شبکه ای خود با جمع آوری کاربران محصول راهی است که باید طی کنید. MLMers این کار را نمی کند – آنها از آنچه فکر می کنند راه آسان است استفاده می کنند – آنها فکر می کنند شبکه های فصلی را پرورش می دهند.

این یک اشتباه مهلک و اغلب تکراری است. مسیر حمایت از شبکه ها را در پیش بگیرید و در برابر رد شدن بسیار آسیب پذیر خواهید بود و ایجاد ثبات را برای شما سخت خواهد کرد.

نتیجه گیری:

زندگی درمورد ریسک محاسبه شده است. این تجارت درمورد ریسک محاسبه شده بدون به خطر انداختن پول زیادی برای شروع کار است. مدتی برای هر شرکتی که به آن می پیوندید هزینه نکنید. به صورت رایگان بپیوندید و آن را بررسی کنید. از افرادی بپرسید که می دانید نظرشان چیست. اگر همه چیز مرتب است قدم بعدی را بردارید و محصول را سفارش دهید. اگر نتیجه گرفتید تجارت را در نظر بگیرید.

عامل بازپرداخت در بازاریابی شبکه ای دقیقاً همین است – بدون هزینه راه اندازی کم. روی خانه شرط نگذارید. هیچ مدل تجاری دیگری در این کره خاکی این همه جنبه مثبت از یک سرمایه گذاری بسیار کم را ارائه نمی دهد – و خطر نزولی بسیار کمی را به همراه دارد.

یک بار دیگر ما شرکت بازاریابی شبکه ای خود بودیم زیرا دوام نیاورد – اما دفتر املاک و مستغلات نیز دوام نیاوردند. تفاوت بزرگ؟ ما می دانیم که چه مقدار پول بدون وثیقه و رهن به دست آورده ایم.

ما همچنین درد و ضرر مالی ناشی از تجارت سنتی را هنگام چرخش بازار املاک و مستغلات می دانستیم – این فقط خوب نبود. و ما 3 سال فرصت نداشتیم که در حالیکه تجارت سنتی داشتیم بازی کنیم و هر کاری را که می خواستیم انجام دهیم انجام دهیم!

سپس باید چه بکنی؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا