[ad_1]
در طول تاریخ شکلات با انواع مختلفی از مصرف کنندگان به بازار عرضه شده است. برخی از شرکت ها ترجیح می دهند با استفاده از مقیاس های دیجیتال به مشتریان خود نشان دهند که بیشترین وزن شکلات بیشترین وزن را دارد و سپس نشان می دهد که جدول های محاسبه قیمت در برچسب بسته بندی واقعی چه چیزی را می خوانند. با این حال شرکت های دیگر ترجیح می دهند با ساختن محصولات خود غنی و مجاز تصویری تصفیه شده ایجاد کنند. در این مقاله روش های مختلفی برای عرضه شکلات ارائه شده است.
1. محصولی را در نظر بگیرید که برای مصرف کننده روزمره باشد. این نوع شکلات برای کسانی که می خواهند نوار شکلات متوسط داشته باشند ساخته می شود. بسته بندی معمولاً بسیار ساده است و قیمت ها یکسان یا کمتر از سایر رقبا هستند.
2. تصویری غنی و مجلل از محصول ایجاد کنید. این نوع شکلات بالاتر از بقیه تنظیم شده است. آنها معمولاً حاوی یک بسته بندی طلا هستند و از نظر همه رقبا ظاهری متفاوت دارند.
3. محصولات ارگانیک محبوبیت بیشتری پیدا می کنند بنابراین تهیه شکلات برای جلب رضایت این نوع مصرف کننده یک روش جدیدتر برای بازاریابی است. برای اینکه شکلات ارگانیک شود باید توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده و برخی شرکت ها تأیید شود و سپس برای دریافت مجوز ارگانیک توسط سایر سازمان های دقیق تر اقدام کند.
4- شرکت ها همچنین با استفاده از مواد عجیب و غریب در شکلات می خواهند به غذای پرماجرا شکلات خود برسند. این نوع شکلات ها معمولاً برای تأکید بر مواد عجیب و غریب موجود در شکلات دارای رنگ های جسورانه روی برچسب بسته بندی هستند. ترکیبات عجیب و غریب ممکن است شامل ادویه هایی مانند فلفل کاین یا میوه های مختلفی مانند میوه شور یا انبه باشد.
5- شکلات های بدون قند برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند یا هر کسی که می خواهد میزان قند مصرفی خود را کاهش دهد جذاب است. در حال حاضر صنعت رژیم غذایی در ده سال گذشته و به همین ترتیب صنعت شکلات رژیم غذایی آغاز شده است. افراد دیابتی یا مصرف کننده هایی که وزن خود را کنترل می کنند قادر به خوردن شکلات ساخته شده بدون قند هستند. این شکلات ها معمولاً از شیرین کننده های مصنوعی تهیه می شوند و بسته بندی ها نشان دهنده این تغییر است. بسته بندی و برچسب زدن روی این نوع نوار شکلات معمولاً سبک تر است و این نشان می دهد که از نظر کالری و قند سبک تر است و همین امر باعث شده تا شکلات سبک شود.
6. سرانجام بازاریابی کودکان وجود دارد زیرا شرکت ها با بسته بندی هایی با رنگ روشن محصولات سرگرم کننده را تولید می کنند. تولید کنندگان شکلات بسیاری وجود دارند که در بازار هدف قرار می گیرند. به منظور جلب کودکان در هر جایی از دو تا شانزده سال آنها برچسب های خود را روشن و شاد جلوه می دهند. این شرکت ها همچنین باعث می شوند که شرکت های خود را سرگرم کننده و گاه بیگانه جلوه دهند تا بچه ها را به سمت کالاهایی که ممکن است عرضه کنند جلب کنند.
شکلات بخشی از زندگی روزانه مصرف کنندگان صدها سال بوده است. فقط در گذشته اخیر بازار مصرف شکلات به بسیاری از مواد مختلف تقسیم شده است. بازار مصرف نیز دائماً در حال تغییر است بنابراین جالب خواهد بود بدانید که بازارهای جدید طی چند دهه آینده چه کارهایی را انجام می دهند و صنعت شکلات با این تغییرات آینده در بازار شکلات چگونه برخورد خواهد کرد.
[ad_2]