بازاریابی طاقچه: منبع طلایی موفقیت در تجارت آنلاین

[ad_1]

آمازون | آموزش

بازاریابی تخصصی یکی از موثرترین روش ها برای کسب درآمد زیاد از طریق وب است. این در مورد گرفتن یک بازار عمومی و حذف آن به بخشهای هدفمند و متمرکز است. سپس یكی راه حلهایی را تهیه می كند كه نیازهای بخش خاصی را برآورده می كند.

به عنوان مثال بانک ها در بسیاری از بازارهای مختلف فعالیت می کنند. در نگاه اول ، ممکن است به نظر می رسد که آنها در یک بازار تمرکز کرده اند ، بازار مالی. در صحت این شکی نیست ، اما بانک ها با ارائه بسیاری از طیف های مختلف عملکردهای مختلفی را انجام می دهند.

یک بانک معمولی دارای تعدادی از محصولات و خدمات است ، مانند:

  • محصولات سرمایه گذاری
  • وام مسکن
  • امور مالی خودرو
  • برنامه ریزی مالی و
  • وام های شخصی

هر محصول یا خدمات برای گروه خاصی از افراد یا بازارهای ویژه مناسب است: محصولات سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران ، مالیات وسایل نقلیه برای دارندگان وسایل نقلیه ، وام مسکن برای بازیکنان املاک و مستغلات ، برنامه ریزی برای افراد سالخورده یا بازنشستگان و وام های شخصی برای افرادی که به دنبال تأمین مالی کوتاه مدت هستند.

آیا این به این معنی است که بانکی که خدمات فوق الذکر را ارائه می دهد ، می تواند به همان اندازه در رده های خدمات مربوطه با سایر بانک ها رقابت کند؟ به طور کلی تسلط بر یک تجارت در هر بازاری که در آن شرکت می کند بسیار دشوار است ، اما مطمئناً امکان دارد که یک شرکت حضور چشمگیری در یک طیف خاص داشته باشد.

از بین چهار بانک بزرگ در آفریقای جنوبی ، بانک ABSA بانک “وام” برای وام های مسکن است ، Nedbank تمایل دارد که بانک تجارت مورد نظر باشد ، اولین بانک ملی به دلیل محصولات نوآورانه خود و بانک استاندارد برای تجارت سهام شناخته شده است. سکو.

تجارت یا صنعت هرچه باشد ، یک رهبر بازار معمولاً از یک جریان درآمد سالم برخوردار خواهد شد. و با فعالیت در بازارهای دیگر (نه لزوماً تسلط بر آنها) ، یک کسب و کار به راحتی می تواند منبع اصلی درآمد خود را متنوع یا تکمیل کند. همین اصل در مورد مشاغل آنلاین نیز صدق می کند.

بازاریابی تخصصی در دنیای تجارت الکترونیکی به طرز چشمگیری کار می کند. به عنوان مثال VirtualBank یک بانک آنلاین است که در ارائه خدمات مالی از طریق اینترنت تخصص دارد. گوگل بر بازار موتورهای جستجو تسلط دارد و News24 به عنوان منبع برتر خبری در آفریقای جنوبی افتخار می کند.

این برای کسب و کار آنلاین شما به چه معناست ، بازار خوبی را انتخاب کنید ، برخی از چیزها را بفروشید و باب نیز دایی شما باشد؟ متاسفانه به این راحتی نیست. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک کار جدید راه اندازی کنید ، همه چیز را از A تا Z ارائه دهید ، بازیگران اصلی بازار را به خود اختصاص دهید و رهبر یک شبه شوید.

به عنوان یک شرکت تازه تاسیس ، شما به راحتی نمی توانید بیشتر از جویدن گاز بگیرید.

شما قرار نیست در برابر News24 برای خوانندگان اخبار و یا در برابر آمازون برای فروش کتاب رقابت کنید. با این حال ، ممکن است بتوانید News24 را در دسته اخبار ورزشی یا آمازون را در گروه کتاب Self-help پیروز کنید.

نکته این است که به بازار آمدن یکی از بهترین راه های کم خطر برای شروع و رشد تجارت خود است. این سه دلیل خوب وجود دارد:

1. بازارهای طاقچه نسبت به بازارهای بزرگ کمتر رقابت می کنند. شانس موفقیت یا تسلط شما بر بازار بسیار بیشتر است.

2. بازاریابی ویژه می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. به عنوان مثال ، فرض کنید تجارت شما کتابهایی در مورد تکنیک های آموزش سگ برای چوپانان آلمان می فروشد. به جای طراحی کمپین های بازاریابی انبوه (تلویزیون یا رادیو) که به طور بالقوه می تواند میلیون ها دلار هزینه داشته باشد ، بروشورها و بروشورهای واقع در مدارس منتخب آموزش سگ ممکن است برای جذب مشتری به تجارت شما بیش از حد کافی باشد.

3. بازار طاقچه راهی عالی برای ایجاد تجارت در موضوعی است که به نظر شما جالب یا لذت بخش است. ممکن است مدل خوبی برای شما باشد که آن سرگرمی ها یا اشتیاق را به یک مشاغل درآمد منفعل در خانه تبدیل کنید.

چندی پیش از خواننده ای ایمیلی دریافت کردم که آیا راه اندازی مشاغل آنلاین در صنعت تشک ایده خوبی است؟ اگر نگاهی به ابزار کلید واژه گوگل بیندازید ، متوجه خواهید شد که بیش از 9 میلیون جستجوی آنلاین هر ماه برای کلمه کلیدی “تشک” انجام می شود. با وجود حجم بالایی از جستجو مانند این ، ممکن است شانس یافتن یک بازار سودآور و مدل تجاری خوب باشد.

شروع کار خود با یک بازار طاقچه ایده خوبی است. بیشتر کارآفرینان موفق به این امر گواهی می دهند. با این حال، موفقیت در زمینه بازاریابی به سه قانون اساسی بستگی دارد:

1. دقیقاً بدانید که مشتریان شما چه می خواهند. محصولات و خدمات شما نیازهای منحصر به فرد بازار شما را جلب می کنند. ایجاد تجارت در اطراف تشک به طور کلی ممکن است بی معنی باشد در صورتی که بازار شما فقط به پوشش تشک علاقه دارد.

2. بیاموزید که چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. شما باید روانشناسی یا دلایل عمیق تر نیازهای آنها را درک کنید. به عبارت دیگر ، با زبان آنها صحبت کنید و از پیام های بازاریابی استفاده کنید که احساس عمل را برمی انگیزد.

مشتریان شما نسبت به روکش تشک چه احساسی دارند؟ چه کلماتی در آنها طنین انداز است؟ اگر مردم هنگام خرید نگران ‘خراشیده شدن’ روکش تشک روی پوستشان نیستند ، محصولات و خدمات شما باید مستقیماً در این باره صحبت کنند.

3. رقابت خود را درک کنید. شما چطور تجارت خود را متمایز کنید در برابر همه بازیکنان دیگر؟ به وب سایت ها ، محصولات ، خدمات و پیام های بازاریابی آنها نگاه کنید. بدانید دقیقاً چه مزایایی می فروشند. خلا gap یا مناطق کم سرویس موجود در بازار را امتحان کنید. چگونه می توانید کارها را بهتر انجام دهید؟

آیا رقبایی در جایگاه شما وجود دارد؟ اگر بازیکن دیگری نباشد ممکن است اتفاق بدی باشد. بازار ممکن است به سادگی آن چیزی را که شما ارائه می دهید نباشد. متناوباً ، بازار استفاده نشده و هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

نکته اصلی این است که از مشتریان خود بپرسید که آنها چه چیزی را می خواهند و برای آن ارزش قائل هستند و سپس نحوه پاسخگویی آنها به محصولات ، خدمات و برند شما را آزمایش کنید. این دستورالعمل مرکزی برای بازاریابی طاقچه است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا