بازاریابی مبتنی بر داده با داده شروع می شود ، نه با نرم افزار

[ad_1]

سازمان ها به خوبی می دانند که کلید تأثیرگذاری بر مشتری یا مشتری بالقوه دستیابی به آنها در زمان مناسب در سفر خرید است. بازاریابی چند کانال با ایجاد یک دیدگاه واحد ، ساختار یافته و یکپارچه ، مصرف کنندگان شرکت ها را قادر می سازد تا بازاریابی موفقیت آمیز و مستقر در داده ها را انجام دهند. موفقیت بازاریابی مبتنی بر داده به دو عنصر بستگی دارد:

1. یک پیشنهاد مشتری واحد (که گاهی اوقات به عنوان یک نمای 360 درجه نیز گفته می شود)

2. داده های بازاریابی قابل اجرا

به یک مشتری نشان دهید

ایجاد یک ارائه مشتری واحد برای همه مصرف کنندگان ، مستلزم آن است که یک سازمان کلیه اطلاعات مربوط به بازاریابی مشتری و مشتری را در یک مکان مرکزی ادغام کند. نکته اصلی این است که مطابق با داده های موجود برای یک فرد با آن فرد خاص. اتصال هر جنبه مصرف کننده با تمام متغیرهای مختلفی که مربوط به این مصرف کننده است می تواند یک کار دلهره آور باشد. اما هنگامی که به درستی انجام شود ، یک پیشنهاد مشتری تنها دانش زیادی را در اختیار بازاریابان قرار می دهد. با یک پیشنهاد مصرف کننده واحد ، سازمان ها می توانند سفر کامل مصرف کننده را تحلیل و درک کنند. این دانش به شرکت ها امکان داده می دهد تا پیام صحیح را در زمان مناسب و با استفاده از کانال مناسب به گیرنده مناسب ، پیام صحیح را پخش کنند.

داده های بازاریابی اجرایی

برای ارائه خدمات به مشتریان و چشم اندازهای متقابل شخصی ، مرتبط و به موقع ، بازاریابان باید از داده های بازاریابی عملکردی برخوردار باشند. داده های اجرایی بدان معنی است که داده های شما همیشه قابل اعتماد ، در دسترس ، جاری و یکپارچه است. بدون داده های عملی ، سازمان ها هیچ مبنایی برای انجام بازاریابی مبتنی بر داده ندارند. هزاران شرکت سیستم های بازاریابی برای انجام بازاریابی از طریق کانال متقابل به همان اندازه خوب است که داده ها توسط یک سیستم خاص بهبود می یابد. بازاریابی مبتنی بر داده با داده شروع می شود ، نه با نرم افزار.

موفقیت بازاریابی داده محور در نوک انگشتان شماست

ایجاد یک مشتری واحد از تمام داده های بازاریابی شما و اطمینان از عملکرد داده های بازاریابی شما در دسترس است. بانک اطلاعاتی بازاریابی با ارائه یکپارچه و قابل اعتماد 360 درجه در اختیار بازاریابی به مشتری می پردازد که ابتکارات بازاریابی مبتنی بر داده های آنها را قادر می سازد .. پایگاه داده بازاریابی همچنین سیستم ها و برنامه های مختلف و برنامه ای را برای داده های اجرایی و یکپارچه ارائه می دهد تا داده ها و تعامل های شخصی و مربوط را به موقع در کل سفر خرید مصرف کننده ارسال کند. .

راه حل پایگاه داده مبتنی بر بازاریابی

فقط یک پیشنهاد مشتری در اختیار سازمان هایی است که می توانند داده های مرتبط را به طور کامل در یک مکان مرکزی ادغام کنند. راه حل بانک اطلاعاتی شرکت ، یک موقعیت متمرکز و راه حل پایگاه داده را برای بازاریابی مبتنی بر داده فراهم می کند. بانک اطلاعاتی بازاریابی شامل اطلاعاتی از جمله مکان و چگونگی خرید محصولات ، زمان و چه خریداری شده ، میزان هزینه شده به دلار ، جمعیتی / شیوه زندگی مشتری و اطلاعات ثابت است. داده های بازاریابی روشنگری به بازاریاب های پایگاه داده امکان ایجاد کمپین های بازاریابی هدفمند را می دهد که مخاطبان آنها با آنها ارتباط برقرار کرده و به آن عمل می کنند. چطور؟ امکان استخراج کلیه داده های بازاریابی – از منابع داخلی و خارجی – به بازاریاب های مستقیم این امکان را می دهد تا از مشتریان خود تصویری سه بعدی ایجاد کنند. بازاریابان می توانند این تصویر را ایجاد کنند زیرا به طیف گسترده ای از اطلاعات دقیق درباره هر فرد دسترسی دارند. سپس ، بازاریابان مستقیم قادرند به راحتی منافع مشتری و مشتریان بالقوه خود ، کانال ارتباطی مورد علاقه خود و پیشنهادهایی را که به احتمال زیاد به آنها پاسخ می دهند تعیین کنند. در نهایت ، سازمانها می توانند لیست های مرتب از کمپین های بازاریابی خود را بیرون بکشند یا از داده ها برای بازاریابی کانال در سایر سیستم ها و برنامه های بازاریابی استفاده کنند.

راه حل پایگاه داده واقعی مبتنی بر داده به شرکتها امکان می دهد عناصری مانند موارد زیر را ترکیب کنند.

  • داده مشتری و / یا سرب
  • اطلاعات تماس چند کاناله (به عنوان مثال ، آدرس پستی ، آدرس ایمیل ، پیام های متنی ، شماره تلفن ، پرداخت تلفن همراه ، رسانه های اجتماعی و غیره)
  • مدرنیته ، تکرار و داده های پولی
  • داده های مدیریت شده چند سطحی (ایمیل ، افراد ، خانواده ، اقامتگاه ، تجارت بی نظیر ، آدرس ایمیل منحصر به فرد و غیره)
  • ویژگیهای مشتری و / یا سرب (مانند علایق ، ترجیحات و یا وابستگی)
  • اطلاعات دموگرافیک / شیوه زندگی و داده های ثابت
  • داده هاش
  • تاریخچه کمپین
  • شناسایی لمسی بازاریابی
  • داده های قیف چند کانال و لغو اشتراک

راه حل یکپارچه پایگاه داده مبتنی بر داده ها به بازاریاب ها این امکان را می دهد تا اطلاعات بیشتری را در مورد مشتریان و انتظارات خود جمع آورند که باعث افزایش نرخ واکنش کمپین ، فروش و بازده سرمایه گذاری می شود. بازاریابی مبتنی بر داده با داده شروع می شود ، نه با نرم افزار.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای راه حل پایگاه داده بازاریابی مبتنی بر داده ، به این قسمت بروید http://www.dovetaildatabase.com/marketing-database-solution-experts.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا