[ad_1]
به خاطر دارید چند سال پیش وقتی کریسپی جهان را اداره می کرد؟ فروشگاه های جدید در سراسر مکان به وجود آمده اند و هر دو دارای خطوطی هستند که از درها و اطراف آنها بیرون می رود. لذت بردن از پیراشکی Krispy Kreme گناه است. هیچ چیز شبیه آبجو کریسپی کرمه هنوز داغ نبود. فکر می کردیم آنها در بهشت هستند. ما از آنها راضی نبودیم. اما آیا موارد نادری را به خاطر می آورید که یک دونات مجبور باشد شما را بعد از یک وعده غذایی بزرگ تا روز بعد زنده بدرقه کند؟ تجربه یک روز گاز گرفتن یک دونات و احساس ناامیدی را به یاد دارید؟ همین امر را می توان در مورد پیام رسانی مستقیم نیز گفت – به ویژه با بازاریابی بیشتر در شبکه های اجتماعی. چه از طریق یک وب سایت یا یک وبلاگ مشتری جذب کنیم این محتوا غالب است. اگر کبد مانند کاساوا کمی کسل کننده باشد – مشتریان شما به زودی برمی گردند. این بدان معنا نیست که شما هر هفته باید آن را دوباره ایجاد کنید. این بدان معنی است که شما همیشه به چگونگی کمک به مشتریان خود فکر نمی کنید. و این یعنی فکر کردن در مورد راه های جدید برای برقراری ارتباط با آنها در مورد حل مشکلات آنها. چند بار کبد خود را به روز می کنید؟ این به برخی از صنایع بستگی دارد که هر روز تغییر می کنند. آنها بیش از این کار نمی کنند. من ترجیح می دهم اطلاعات خوب هفتگی یا ماهانه بدست آورم تا اینکه چیزهای کوچک را برای پیدا کردن این گوهر مرور کنم. یکی از همکاران ما که اخیراً یک وب سایت با کیفیت بالا ایجاد کرده است به اشتراک گذاشت که 95٪ از مشتریان آنها در 12 ماه گذشته محتوای وب سایت خود را تغییر نداده اند. چه مدت است که شما مطالب وبلاگ یا وب سایت خود را انجام می دهید؟ آیا به مشتری دلیلی داده اید که با شما نگاه کند – یا مانند یک پیراشکی Krispy Kreme روزی داخل آن؟ توقف ارسال جدید چیست؟
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد