بازاریابی مقاله هدفمند – مقالاتی را با بیش از یک هدف ایجاد کنید

[ad_1]

نوشتن مقاله با بیش از یک هدف هدفمند می تواند دشوار باشد.

نوشتن مقاله بازاریابی به خوبی طراحی شده برای ارتقاء مشاغل شما می تواند به چندین لایه از مطالب هدفمند دوباره منجر شود که منجر به ایجاد ترافیک مداوم سفارشی و با هدف مناسب به وب سایت و تجارت شما می شود. با لیستی از مفاهیم یا مراحل شروع کنید و مستقیماً از طریق جزئیات مورد نیاز برای افزایش ارزش محتوا بروید.

هر موضوع را می توان با استفاده از همان مراحل همیشه سبز نوشت که تغییر نمی کنند. با استفاده از یک الگوی کارشناسی ارشد یا مجموعه ای از قالب ها می توانید جریان محتوا را هدایت کنید به عناصر اصلی بازاریابی مقاله بپردازید و در نتیجه محتویات بسیار متمرکز هدفمند و با کیفیتی بالا باشد که هرگز جلوی تولید ترافیک را نمی گیرد.

شما باید برخی از تحقیقات را انجام دهید.

موضوع خود را بدانید. اگر کاملاً با موضوع آشنا نیستید یا به سادگی می خواهید اطلاعات جدیدی را در مقاله خود وارد کنید نیاز به تحقیق دارید. برخی از مقالات را در مورد موضوعی که می نویسید بخوانید و قبل از نوشتن آنها را ببندید مگر اینکه به آن مقالات مراجعه کنید. نقل قول ها و مراجع همیشه برای نوشتن مطالب قابل فروش مفید است و اگر از یک مفهوم مستقیم یا نقل قول از نوشته های شخص دیگری استفاده می کنید لازم است که آنها را استناد کنید و به سخنان آنها مراجعه کنید.

برخی از مفاهیم کلیدی شاید لیستی از عناصر را بنویسید و از این مفاهیم برای بازسازی ایده هایی استفاده کنید که به دیگران در درک ارزش و اهمیت موضوع شما کمک می کند.

شما نیاز به پیوند با کلمات کلیدی دارید.

برای یافتن محتوا در اینترنت مردم از موتورهای جستجوگری استفاده می کنند که در جستجوی موارد کلمه کلیدی برای یافتن مقالات خبری در موضوعات خاص هستند. با استفاده از عبارات کلمات کلیدی و هجاهای کلمات کلیدی دم بلند خوانندگان قادر خواهند بود تا محتوای شما را بصورت آنلاین پیدا کنند. هنگامی که می نویسید از جمله ارتباط کلمات کلیدی با مقالات بازاریابی شما با استفاده از بهترین اصطلاحات جستجوی در زمینه خود ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود هدایت می کنید.

نوشتن مقاله با عبارات کلمات کلیدی با کیفیت بالا می تواند به سادگی انتخاب مجموعه ای از عبارات کلمات کلیدی و استفاده مکرر از آنها در طی فرآیند نوشتن مطالب باشد. برای شناسایی عبارات کلیدی کلمات کلیدی کمی از موتور جستجو استفاده کنید بدانید که آیا آنها با موضوعی که در مورد آن می نویسید مطابقت دارند یا اینکه آیا می خواهید عبارات کلیدی خود را بهبود بخشید تا مؤثر باشد.

شما نیاز به محکم کردن مطالب خود دارید.

قدم اول انتشار مجموعه ای از عبارات کلمات کلیدی در یک مقاله است اما مرحله بعدی استفاده از این عبارات کلمات کلیدی در پاراگراف های منطقی و با درک آسان است که راه حل هایی را که شما به خواننده ارائه می دهید به روش هایی که می تواند برای مشکلات استفاده کند توضیح می دهد. عناصر تصادفی فقط می توانند به عنوان یک راه حل در کنار هم قرار گیرند اگر به آنها پایداری ارزش و هدف بدهید. این عبارات هیچ تاثیری نخواهد داشت مگر اینکه خواننده قادر به استفاده از آنها در وضعیت شخصی یا حرفه ای خود باشد.

یک راه حل ارزشمند برای کمک به خواننده ارائه دهید سپس برای بقیه اطلاعات آن را به وب سایت خود هدایت کنید. پس از رسیدن به وب سایت خود اطمینان حاصل کنید که مطالب و اطلاعات کافی را برای تحقق هرگونه وعده داده شده به خواننده پرداخت کرده اید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا