بازاریابی موتور جستجو: آیا از بهینه سازی موتور جستجو کارآمدتر است؟

[ad_1]

بسیاری از ما معتقدیم که بازاریابی موتور جستجو (SEM) یا تبلیغات جستجوی پرداخت شده و جستجوگرها یکسان هستند.

اما آیا آنها یکسان هستند؟

آنها نیستند.

SEM اساساً نوعی بازاریابی اینترنتی است.

در اینجا شما می توانید با افزایش دیدگاه خود به صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) در درجه اول از طریق جستجو یا تبلیغات پولی وب سایت را ارتقا دهید

SEO از طرف دیگر – در حال بهبود صفحات از طریق روشهای ارگانیک و بدون پرداخت هزینه از طریق محتوا و تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

اما بعدا در مورد تفاوت جزئیات صحبت خواهیم کرد.

بیایید ابتدا بدانیم که SEM چیست!

این روش دریافت ترافیک و دید از موتورهای جستجو از طریق تلاشهای پولی و بدون پرداخت هزینه است.

این دسترسی موتور موتور جستجو را بهبود بخشیده و بهبود می بخشد بنابراین مشتری بیشتری می توانید – در زمان مناسب و در مکان مناسب.

بازاریابی موتور جستجو را پوشش می دهد:

ج SEO: این به شما کمک می کند تا از طریق لیست های رایگان یا بدون پرداخت هزینه ترافیک خود را بدست آورید. این سایت بر روی محتوای سایت و ساختار سایت کار می کند و باعث افزایش رتبه در SERP ها برای افزایش لیست های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) می شود.

ب- بازاریابی موتور جستجوگر (SEM): شما باید از طریق لیست های جستجوی پولی ترافیک خریداری کنید.

SEM نیز نامیده می شود:

آ. تبلیغات جستجوی پرداخت شده

ب- تبلیغات پرداخت شده

C. PPC (پرداخت به ازای هر کلیک)

اگرچه برنامه تبلیغاتی گوگل محبوب ترین و پرکاربردترین ابزار جستجوی پرداخت شده است اما در صورت استفاده از بینگ یا یاهو به بازاریابی آنلاین نیز کمک می کند.

SEO و SEM: کدام یک بهتر است؟

بازگشت به اختلافات تفاوت اصلی بین این دو در این است که سئو صرفاً یک جزء SEM است. علاوه بر سئو SEM شامل بسیاری از استراتژی های بازاریابی جستجو مانند PPC و بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) است.

در حالی که SEO تعداد بازدید کنندگان سایت را افزایش می دهد با ایجاد سایت نتایج خوبی در موتورهای جستجو می گذارد SEM بازاریابی آنلاین است که دید سایت را از طریق نتایج موتور جستجوی ارگانیک و تبلیغات افزایش می دهد.

یک تفاوت عمده دیگر بین این دو: با SEO باید صبور باشید و منتظر نتایج باشید. با استفاده از PPC می توانید به نتایج فوری امیدوار باشید.

از اصطلاحات SEO و SEM به صورت متقابل استفاده نکنید.

دلیل: اگرچه آنها در کنار هم کار می کنند اما آنها فقط همان اصطلاح هستند.

بهینه سازی موتور جستجو یا بازاریابی موتور جستجو: بهترین روش بازاریابی چیست؟

طبق برخی در دانش اگر این دو را با هم مقایسه کنیم سئو ارگانیک یک مزیت دارد.

اما بهترین عملکرد ممکن است به اهداف کلی بازاریابی دیجیتال شما بستگی داشته باشد.

SEM نمی تواند منهای بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک را رونق دهد.

با این وجود در بسیاری از موارد خاص PPC (یک مؤلفه SEM) در مقابل سئو منطقی تر است.

به عنوان مثال اگر برای اولین بار سایتی را اداره می کنید و تمایل دارید به یکباره دید بالایی کسب کنید یک کمپین PPC را اجرا کنید. مدت زمان کمتری برای سئو خواهد داشت.

با این حال عاقلانه نیست فقط به PPC توجه کنید و SEO را به طور کامل نادیده بگیرید.

فرآیند اعطای سئو سازمانی ارگانیک ممکن است زمان بیشتری برای تولید نتیجه داشته باشد. اما در نهایت حتی اگر بتوانید اعتبار تحقیقاتی را ایجاد کنید که ممکن است نتوانید با PPC آن را بدست آورید هزینه کمتری نیز خواهد داشت.

اگر وب سایت های شما در نتایج اصلی کلمات کلیدی مورد نظر خود بسیار رتبه بندی می کنند 24/7 ترافیک رایگان دریافت خواهید کرد صنعت را تخمین زده می کنید و از تمام مزایای سئو بهره مند می شوید.

علاوه بر این با حضور بیشتر در جستجوها به صورت ارگانیک می توانید از گزینه تمرکز تلاش های بازاریابی موتور جستجو بر سایر کلید واژه ها برای گسترش وسعت خود لذت ببرید.

سئو کارآمد باعث می شود سایت شما سریع و آسان نیز استفاده شود.

آنچه که آونگ بیشتر به سمت SEO تمایل دارد این است که گوگل سیستمی دارد که به عنوان امتیاز کیفیت شناخته می شود.

اگر گوگل بخاطر یک تجربه بسیار بد کلیک کرده و از بین می رود باید برای هر کلیک هزینه بیشتری بپردازید.

برای نتیجه گیری اگر می خواهید به سرعت ترافیک را جذب کنید از بازاریابی موتور جستجو شروع کنید اما در همان زمان روی بهبود موتورهای جستجو کار کنید.

مشاغل آنلاین طولانی مدت و تضمین شده با سئو قدرتمند ایجاد کنید!

فقط به ترافیک پولی تکیه نکنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا