بازاریابی موفق برای مسیحیان

[ad_1]

آیا شما از تاثیر بزرگی که مصرف کنندگان مسیحی امروز در بازار دارند آگاه هستید؟ تحقیقات خبری هدفمند بازار نشان می دهد که مسیحیان دارای خانه های بیشتری هستند ماشین های بیشتری خریداری می کنند و از سایر اقشار جامعه به اینترنت دسترسی بیشتری دارند. این بازار رو به رشد یک گروه مصرف کننده است که اغلب نادیده گرفته می شود و هر کالایی و خدماتی را که می توانید تصور کنید خریداری می کند.

بخش عمده ای از مصرف کنندگان نوجوانان نوزادان و آمریکایی های آفریقایی آفریقایی خود را مسیحی می دانند. آنها تقریباً هر جمعیت جمعیتی را کاهش می دهند.

هدف قرار دادن این بازار بدون اتصال به اینترنت یا آنلاین آنقدرها که فکر می کنید دشوار نیست. من به شما چند نکته را برای رسیدن به آنها می دهم.

ابتدا اجازه دهید این داستان را با شما در میان بگذارم.

فورد به دنبال بازار مسیحی است

اسقف TD جکس کشیش کلیسای عظیم دالاس با حدود 30000 عضو میزبان همایشی بود که با حمایت شرکت فورد موتور برگزار می شود. به آنها اجازه داده شد که در طول این رویداد که 200000 نفر را به خود جلب کردند سمینارها و نمایش محصولات را برگزار کنند.

آیا می توانید فواید داشتن مخاطبان اسیر برای به نمایش گذاشتن محصولات خود و گوش دادن به اینکه زندگی آنها یک بار خریداری شده چه عالی است را می بینید؟

این نوع بازاریابی فروش را تشویق می کند و می تواند شما را به عنوان اقتدار طاقچه خود اثبات کند.

10 نکته برای دسترسی به مصرف کنندگان مسیحی

بازار هدف را شناسایی و تحلیل کنید.

اهداف را برای هدف قرار دادن بخش های فردی این گروه تنظیم کنید.

پتانسیل بازار محصول خود را پیدا کنید.

عملکرد استراتژی های بازاریابی خود را ارزیابی کنید.

تأکید بر ویژگیهای محصول که رضایت خاطر را فراهم می آورد.

تبلیغات محصول خود را اقتباس کنید تا از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

به دنبال فرصتهایی برای همکاری با سازمانهای آشنا به بازار مسیحی باشید.

تعامل خود را تسهیل کنید.

از چندین روش برای ارائه مشاغل یا خدمات خود استفاده کنید.

توسعه تقویم بازاریابی.

آخرین داستان

استفاده مؤثر از رسانه های اجتماعی

Stormhoek یک کارخانه شراب سازی در آفریقای جنوبی یک استراتژی رسانه های اجتماعی را آغاز کرد که بیشتر بر روی وبلاگ نویسی متمرکز است. اولین فعالیت او با دادن شراب به وبلاگ نویسان آغاز شد. بسیاری از وبلاگ نویسان گرچه موظف به انجام این کار نبودند اما نظرهای مثبت درباره شراب نوشتند و تا پایان سال فروش شراب دو برابر شده بود. سال بعد آنها هدایای شراب را به یکی از گروههای هدفشان هدیه دادند. از آن زمان فروش بیش از 500 درصد افزایش یافته است.

چه کسی در بین ما این نوع نتایج را دوست ندارد!

کارآفرینانی که به دنبال یک مزیت رقابتی هستند درک می کنند که بازاریابی به این بازار 4 تا 6 میلیارد دلاری نه تنها منطقی است بلکه باعث می شود حس خوبی برای تجارت ایجاد شود. آماده سازی شرکت شما برای رسیدن به این گروه باید در رادار هر مشاغل زیاد باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا