[ad_1]
بازاریابی وابسته به طور خلاصه
بازاریابی کمیسیون نوعی تبلیغات مبتنی بر عملکرد است. در ضمن خرید تبلیغات سنتی – با فرض اینکه در یک مجله – تبلیغ کننده برای قرار دادن پیام خود و قمار بازی هایی که از آنها بدست می آید پیش پرداخت می کند همراه با تبلیغات مبتنی بر عملکرد تبلیغ کننده هیچ هزینه پیش فرض برای این مکان نمی پردازد. در عوض آنها هرکدام که یک اقدام خاص انجام می شود هزینه ای را پرداخت می کنند – کالایی را خریداری کرده و برای سرویس ثبت نام کنید. بازاریابی وابسته ناشران و بازرگانان محتوا را که در مراکز بازاریابی مرتبط با آن کار می کنند پیوند می دهد اغلب از طریق یک شبکه وابسته.
پیرو چیست؟
Affiliate فقط یک نام فانتزی برای هر کسی است که محتوا را ارسال می کند. شرکت های وابسته می توانند انواع مختلفی از سیستم عامل ها – یک سایت رسانه های اجتماعی یک وبلاگ یک خبرنامه ایمیل – در واقع هر چیزی داشته باشند. دنبال کننده برای هدایت ترافیک به سایت خود مطالب قانع کننده ایجاد می کند. آنها تبلیغات مرتبط را در سایت خود یا مستقیم یا در کنار محتوا درج کرده اند. اگر شرکت وابسته قانع کننده باشد کاربران روی پیشنهادهای نمایش داده شده در سایت های خود کلیک می کنند. اگر کاربر اقدامات لازم را از تاجر انجام دهد شرکت تابعه کمیسیون دریافت می کند.
بازرگان چیست؟
بازرگان تبلیغ کننده ای است که محصولی برای فروش دارد. آنها محتوای تبلیغ را توسعه داده و آن را در سایت های وابسته قرار می دهند. شرکت های وابسته برای هدایت کاربران به سایت وابسته و ایجاد مجرمان در کلیک روی View Merchant محتوا ایجاد می کنند. وقتی کاربر اقدام لازم را از تاجر انجام می دهد – کالایی را خریداری کنید از کارت اعتباری استفاده کنید و در یک خبرنامه نامه الکترونیکی مشترک شوید – بازرگان کمیسیون را به شرکت وابسته پرداخت می کند.
شبکه وابسته چیست و چرا به آن احتیاج داریم؟
نمونه بارز بازاریابی کمیسیون Amazon.com است. آمازون در اواخر دهه 1990 برنامه ای تهیه کرد که در آن ناشران محتوا می توانند برای حساب وابسته ثبت نام کنند. ناشر بیایید یک وبلاگ در مورد وام وام بگوییم کتابی را با عنوان Learn the اصول وام وام را بررسی کرده و پیوندی را برای خرید آن درج کرده است. اگر کاربر روی پیوند کلیک کرده و کتاب را خریداری کند دنبال کننده کمیسیونی برابر با درصد از خرید دریافت می کند.
این مدل با یک غول صنعت خوب کار می کند اما بیشتر معامله گران نمی خواهند (یا نمی توانند) در توانایی درون خانه ای برای قرار دادن تبلیغات وابسته از این طریق سرمایه گذاری کنند – این مقرون به صرفه نیست. وارد شبکه وابسته آن شوید. شبکه های وابسته ناشران محتوا را با بازرگانان پیوند می دهند. بازرگان یک کمپین را توسعه می دهد و به شبکه می دهد. شرکت های وابسته به شبکه های وابسته این فرصت را دارند که اگر احساس کنند عملکرد خوبی در آنجا انجام می دهند پیشنهاد را در سایت خود قرار دهند. شبکه وابسته از نمایش تبلیغات تا انجام پرداخت به شرکت های وابسته به همه کارهای جسورانه مراقبت می کند. به این ترتیب فرصتهای هیجان انگیز ارائه شده توسط بازاریابی کمیسیون در اختیار گروه وسیع تری از تجار و ناشران قرار می گیرد.
البته پیشرفت ها و مهارت های بی شماری وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد اما این یک بازاریابی مداوم به طور خلاصه است.
بازاریابی کمیسیون نوعی تبلیغات مبتنی بر عملکرد است. در هنگام خرید تبلیغات سنتی – با فرض اینکه در یک مجله – تبلیغ کننده پیش پرداخت خود را برای قرار دادن پیام خود و قمارهایی که از طریق آنها درآمد کسب می کند به همراه تبلیغ مبتنی بر عملکرد تبلیغ می کند و هیچ هزینه پیش پرداختی برای این مکان نمی پردازد. در عوض آنها هرکدام که یک اقدام خاص انجام می شود هزینه ای را پرداخت می کنند – کالایی را خریداری کرده و برای سرویس ثبت نام کنید. بازاریابی وابسته ناشران و بازرگانان محتوا را که در مراکز بازاریابی مرتبط با آن کار می کنند پیوند می دهد اغلب از طریق یک شبکه وابسته.
پیرو چیست؟
Affiliate فقط یک نام فانتزی برای هر کسی است که محتوا را ارسال می کند. شرکت های وابسته می توانند انواع مختلفی از سیستم عامل ها – یک سایت رسانه های اجتماعی یک وبلاگ یک خبرنامه ایمیل – در واقع هر چیزی داشته باشند. دنبال کننده برای هدایت ترافیک به سایت خود مطالب قانع کننده ایجاد می کند. آنها تبلیغات مرتبط را در سایت خود یا مستقیم یا در کنار محتوا درج کرده اند. اگر شرکت وابسته قانع کننده باشد کاربران روی پیشنهادهای نمایش داده شده در سایت های خود کلیک می کنند. اگر کاربر اقدامات لازم را از تاجر انجام دهد شرکت تابعه کمیسیون دریافت می کند.
بازرگان چیست؟
بازرگان تبلیغ کننده ای است که محصولی برای فروش دارد. آنها محتوای تبلیغ را توسعه داده و آن را در سایت های وابسته قرار می دهند. شرکت های وابسته برای هدایت کاربران به سایت وابسته و ایجاد مجرمان در کلیک روی View Merchant محتوا ایجاد می کنند. وقتی کاربر اقدام لازم را از تاجر انجام می دهد – کالایی را خریداری کنید از کارت اعتباری استفاده کنید و در یک خبرنامه نامه الکترونیکی مشترک شوید – بازرگان کمیسیون را به شرکت وابسته پرداخت می کند.
شبکه وابسته چیست و چرا به آن احتیاج داریم؟
نمونه بارز بازاریابی کمیسیون Amazon.com است. آمازون در اواخر دهه 1990 برنامه ای تهیه کرد که در آن ناشران محتوا می توانند برای حساب وابسته ثبت نام کنند. ناشر بیایید یک وبلاگ در مورد وام وام بگوییم کتابی را با عنوان Learn the اصول وام وام را بررسی کرده و پیوندی را برای خرید آن درج کرده است. اگر کاربر روی پیوند کلیک کرده و کتاب را خریداری کند دنبال کننده کمیسیونی برابر با درصد از خرید دریافت می کند.
این مدل به خوبی با یک غول صنعت کار می کند اما بیشتر معامله گران نمی خواهند (یا نمی توانند) در توانایی درون خانه ای برای قرار دادن تبلیغات اینترنتی از این طریق سرمایه گذاری کنند – این مقرون به صرفه نیست. وارد شبکه وابسته آن شوید. شبکه های وابسته ناشران محتوا را با بازرگانان پیوند می دهند. بازرگان یک کمپین را توسعه می دهد و به شبکه می دهد. شرکت های وابسته به شبکه های وابسته این فرصت را دارند که اگر احساس کنند عملکرد خوبی در آنجا انجام می دهند پیشنهاد را در سایت خود قرار دهند. شبکه وابسته از نمایش تبلیغات تا انجام پرداخت به شرکت های وابسته به همه کارهای جسورانه مراقبت می کند. به این ترتیب فرصتهای هیجان انگیز ارائه شده توسط بازاریابی کمیسیون در اختیار گروه وسیع تری از تجار و ناشران قرار می گیرد.
البته پیشرفت ها و مهارت های بی شماری وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد اما این یک بازاریابی مداوم به طور خلاصه است.
[ad_2]