[ad_1]
بازاریابی ویدئویی چیست؟ تجارت ویدئو به سادگی یکی از سریعترین بخشهای بازار است. اگر به دنبال راه حل های موفق بازاریابی هستید بازاریابی ویدئویی پاسخ شما خواهد بود.
اگر به YouTube نگاه کنید آمارهای شگفت انگیزی وجود دارد. ماهانه بیش از 800 میلیون بازدید کننده بی نظیر وجود دارد و ماهانه بیش از 4 میلیارد ساعت ویدیو بر اساس آمار خود YouTube مشاهده می شود.
آیا خیلی دیر است که بدانید چگونه می توان با استفاده از بازاریابی ویدئویی یک تجارت را به بازار عرضه کرد؟ البته که نه! البته قوانین تغییر کرده است و آنچه امروز انجام می دهید کاملاً متفاوت از زمانی است که یوتیوب برای اولین بار در سال 2005 در بازار ظاهر شد.
انتظار نداشته باشید بازاریابی ویروسی نیز جوابگوی شما باشد. بسیاری از مردم فکر می کنند که ویدیویی دارند که ویروسی می شود اما این به ندرت اتفاق می افتد.
بنابراین چه چیزی ویدیو را برای بازاریابی موثر می کند؟ می توان آن را به سه قسمت تقسیم کرد. افراد در YouTube برای یافتن پاسخ س questionsالات خود جستجو می کنند و ویدئو اتفاقاً سریعترین رشد در بازاریابی است.
اگر نتوانید بلافاصله نگرانی های شخصی را برطرف کنید تا زمانی که ویدیویی پیدا کنند که به س theirال او پاسخ دهد ادامه خواهد داد.
قسمت دوم مربوط به نحوه ارائه اطلاعات به بیننده است. اگر به مسئله آنها نپردازید آنها دلیل دیگری برای ادامه کار پیدا می کنند.
قسمت سوم شامل درخواست از بیننده برای اقدام است. شاید شما چیزی با ارزش داشته باشید که آنها بتوانند برای حل مشکل خود استفاده کنند.
افراد زندگی پرمشغله ای دارند و اگر بتوانند جواب خود را در مدت زمان کوتاهی پیدا کنند به پیام شما پاسخ می دهند. اگر هدف شما فروش آشکار چیزی است بیش از سود خود ضرر می کنید.
بازاریابی ویدئویی فرصتی برای ارتباط با مخاطبان است. آنها می توانند صدای شما را بشنوند و اگر جلوی دوربین باشید حقیقت شما را می بینند.
و فراموش نکنید بسیاری از همان اصولی که در جاهای دیگر استفاده کردم در اینجا نیز وجود دارد. به عنوان مثال بهینه سازی موتور جستجوی ویدیو (SEO) هنگام بازاریابی با ویدئو بسیار مهم است.
یوتیوب و گوگل دست به دست هم می دهند. هرچه اطلاعات بیشتری به آنها ارائه دهید ترتیب فیلم های شما برای آنها راحت تر خواهد بود.
در ابتدا این س askedال مطرح شد که بازاریابی ویدیویی چیست؟ این یک روش بسیار ساده و م toثر برای شناخت مخاطبان و پاسخگویی به مشکلاتشان است. و هنگامی که به طور موثر اجرا شود راه حل های بازاریابی مقرون به صرفه ای را برای تجارت شما نیز فراهم می کند.
[ad_2]