بازاریابی ویروسی و نمایشگاه جهانی 1893

[ad_1]

فردریک لاک اولمستد معمار اصلی منظر طراح محترم در Central Park در نیویورک و همچنین Biltmore Lands برای جورج دبلیو واندربلت و نمایشگاه جهانی شیکاگو 1893 دوست داشت با کشورهایی که با کشور با قطار عبور می کردند برای بررسی کارها در حال صحبت با غریبه ها باشد.

در ژوئن سال 1893 در سفری به آسویل کارولینای شمالی از شیکاگو اولمستد از مسافران خود در مورد اهداف خود برای حضور در نمایشگاه جهانی که اخیراً افتتاح شده است سؤال کرد.

بیشتر مردم می گفتند که قصد داشتند در نمایشگاه شرکت کنند اما بهانه های مختلفی مبنی بر اینکه چرا هنوز نرفته اند ارائه کردند. مردم از وقوع بحران اقتصادی تابستان می ترسند. برای تحقیقات بیشتر وی ترس مشترکی مبنی بر اینکه آنها بدون رحمت فرار می کنند در خیابان های وحشی وحشی شیکاگو توسط هتلداران صاحبان رستوران ها و حتی خود نمایشگاه برگزار می شود.

Olmsted با بازگشت به دیگر مدیران نمایشگاه قول داد كه پیشرفتهای اولیه را انجام دهد و این امر باعث می شود داستانهایی كه مردم در خانه های خود می گیرند تغذیه كند:

این مهمترین بیانیه ای است که اکنون باید تدوین شود ؛ آن اظهار اشتیاق شدید و عفونی که ناشی از برتری واقعی است: سؤال این نیست که آیا مردم راضی خواهند شد بلکه تا چه اندازه با تحسین منتقل می شوند و دیگران تجربه غیر منتظره خود را از آنچه پیدا کرده اند تجربه می کنند.

دفعه بعد که یکی از همکاران مشتری ها یا دوستان خود را می شنوید که می گوید برای فروش محصول یا خدمات خود روی صحبت های شفاهی حساب می کند به آنها یادآوری کنید که محصول و تجربه قبل از شروع بازاریابی ویروسی باید مردم را خوشحال کند. یا دیگری.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا