بازاریابی و بازاریابی – آنچه در آن است و چگونه می توانید از آن استفاده کنید

[ad_1]

هدایت مجدد همچنین به عنوان بازاریابی دوباره شناخته می شود ، فرایندی ساده است که در صورت عدم ترک تماس با عمل ، مشتریان شما را به وب سایت شما باز می گرداند. کمتر از 5٪ مشتریان اولین بار که از یک وب سایت بازدید می کنند ، خریداری می کنند ، بنابراین چه آن را برای خرید یک محصول یا ثبت نام برای یک سرویس ، شما می توانید مطمئن شوید که کسب و کار شما روزها پس از بازدید از سایت شما در ذهن بازدید کنندگان شما باقی می ماند.

چگونه retargeting کار می کند؟

  • مشتری بالقوه از سایت شما بازدید می کند
  • مشتری پس از اتمام CTA ، سایت شما را ترک می کند
  • مشتری شما سپس از وب سایت های معروف دیگر در سراسر وب بازدید می کند
  • تبلیغات سایت شما در این سایتها ظاهر می شود تا مشتری را دقیقاً آنچه را که از دست داده یادآوری کند

کدام یک از مشاغل برای هدف گیری مجدد مناسب تر است؟

شرکت های تجارت الکترونیکی که قادر به جذب بیش از 5،000 بازدید کننده در هر ماه به وب سایت خود هستند ، احتمالاً سود می برند اما باید نرخ تبدیل خود را از حمل و نقل به حداکثر برسانند. با این وجود ، هر مشاغلی که محصولی یا خدماتی را ارائه می دهد می تواند از تغییر مسیر استفاده کند ، به عنوان مثال اگر یک برنامه آزمایشی رایگان از برنامه ارائه می دهید ، می توانید مردم را ترغیب به بارگیری آن کنید ، یا در صورت استفاده از وب سایت خود برای تولید سرب … مشتریان خود را بدست آورید. مجدداً سایت شما را تحت نظر قرار می دهد و ممکن است این فرم را پر کند.

هزینه بازپرداخت چقدر است؟

قیمت ها از 325 پوند در هر ماه شروع می شوند. این فناوری به شما می دهد تا همه کارها را انجام دهید و حدود 100000 برداشت. شما باید بنرهایی بسازید ، کدی را پیاده سازی کنید که باعث شود همه چیز در وب سایت شما کار کند ، کمپین های خود را بهینه کرده و خود را مدیریت کنید. اگر شما از انجام این کار خوشحال هستید ، پس تمام این هزینه برای شما به همراه خواهد داشت ، اگر وقت و یا منابع لازم برای انجام آن ندارید ، می توانید با آژانس برای مدیریت کمپین های خود برای شما.

داستان های موفقیت

شرکت نرم افزاری پشتیبانی مشتری Zendesk با هدف افزایش هم در فروش و هم در افزایش آگاهی از برند ، کمپین بازاریابی را انجام داد. آنها پس از گذشت یک ماه ، تقریباً از 400 مشتری جدید ، که همه تحت تأثیر فعالیت تغییر مسیر قرار دارند ، به بازپرداخت 1317 درصدی دست یافتند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا