بازاریابی چند سطحی بصورت آنلاین – چرا استفاده از خدمات پاسخگوی خودکار ضروری است!

اگر در هر مشاغل چند سطحی آنلاین مشترک هستید ، پس قطعاً به خودکار پاسخ دهنده نیاز دارید تا در صورت عدم دسترسی پاسخ های بسیاری را برای شما به صورت خودکار انجام دهید. اگر در تجارت آنلاین خود از این ابزار تبلیغاتی قدرتمند استفاده نکنید ، ممکن است تجارت شما رونق پیدا نکند.

درست مانند کار منشی ، یک پاسخ دهنده اتوماتیک در کلیه امور مربوط به خدمات مشتری شرکت می کند که ممکن است مشاغل شما با مشتریان مدیریت کند. با این حال ، تفاوت در این است که یک پاسخ دهنده خودکار فقط در مواقعی که آنلاین باشید می تواند شما را از نشستن در مقابل سیستم مراقبت از مشتری خود مجبور کند.

به عنوان مثال ، اگر محصولی را دارید که برای فروش پیشنهاد کرده اید. اگر پاسخ خودکار را برای صدور رسید به طور مرتب برنامه ریزی کنید و بلافاصله صفحه بارگیری سفارش اجرا شود ، راحت تر خواهد بود. با این حال ، برخی از مشکلات حتی بعد از اجرای برنامه نیاز به مداخله شخصی شما دارند.

من می خواهم که شما یک مشتری را که به وب سایت شما وارد می شود تصور کنید ، سفارش یک محصول را دریافت کنید ، رسید و صفحه بارگیری را دریافت کنید ، اما در صفحه بارگیری آمده است که برای خواندن کتاب الکترونیکی PDF لازم است. مشتری اگر فهمید منظور از PDF چیست و اگر کسی به شما کمک نکند ، بلافاصله برای شما ایمیل ارسال می کند.

چه اتفاقی می افتد اگر این اتفاق افتاد؟ مشتری ممکن است علاقه ای به انتظار بازگشت شما نداشته باشد. نتیجه هر چه باشد ، اگر فوراً حل نشود ، می تواند شکایت کند و تقاضای پرداخت کند.

شما می توانید با استفاده از جلوه خودکار پاسخ از بروز این امر جلوگیری کنید. اگر در انتهای صفحه بارگیری کتاب الکترونیکی آدرس ایمیل را به پاسخ دهنده اتوماتیک درگیر با مشکلات احتمالی اضافه کنید ، مشتری می تواند به راحتی از طریق پست الکترونیکی وقوع آن را گزارش کند ، پاسخی خودکار به سوالات متداول (سؤالات متداول) از مشتریان بگیرد و از پاسخهای داده شده برای کمک به خود استفاده کند.

اگر شرایطی پیش بیاید ، جایی که هیچ پاسخی به استعلام های وی وجود ندارد ، می تواند برای پشتیبانی مشتری ایمیل بفرستد و پاسخ دهنده اتوماتیک به او اطلاع می دهد که در طی 24-48 ساعت پاسخی را دریافت می کند ، احتمال وجود دارد تا او تا زمانی که در دسترس باشد ادامه یابد.

خلاصه این است که برای پیشرفت شما به یک پاسخ دهنده خودکار فعالیت بازاریابی چند سطحی خود در اینترنت احتیاج دارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا