بازاریابی کمیسیون را شروع کنید

[ad_1]

در مواجهه با شروع یک تجارت آنلاین ، بسیار محتمل است که بسیاری از افراد جدید استخدام شده این سؤال را بپرسند ، “از کجا شروع کنم؟” تعداد کمی از موفق ترین بازاریاب های اینترنتی تجارت خود را در بازاریابی وابسته شروع کرده اند و این مکان بسیار خوبی برای شروع هر کسی است. اساس فعالیت بازاریابی کمیسیون این است که بازرگانانی که محصولات عالی دارند اما تجربه بازاریابی ندارند محصولات خود را در اختیار افراد با مهارت بازاریابی قرار دهند تا محصولات خود را به آنها بفروشند. در عوض ، آنها به بازاریاب ها کمیسیون فروش ، معمولاً کمیسیون بسیار سخاوتمندانه پرداخت می کنند.

وقتی شرکت وابسته منجر به وب سایت بازرگان می شود ، وی بخشی از روند را انجام داده است. سپس برای تبدیل این بازدید کننده به مشتری به صفحه فروش بازرگان می رود. هر فروش حاصل از ارتقاء شرکت تابعه ، درصد موافقت قیمت فروش را با خود به همراه می آورد. از دید یک بازاریاب اینترنتی جدید ، این یک روش عالی برای کسب درآمد است زیرا تمام جوانب فنی کارها توسط بازرگان انجام شده است که وب سایت فروش آنلاین را راه اندازی کرده و معاملات واقعی را پردازش می کند. بنابراین ، اجازه دهید نگاهی به نحوه شروع یک تجارت وابسته بیندازیم.

در اینجا برخی نکات بازاریابی وابسته برای کمک به شما در شروع کار آورده شده است. اگر می خواهید تجارت خود را در زمینه بازاریابی کمیسیون توسعه دهید ، اولین چیز تصمیم گیری است. این یک بخش مهم از شروع بازاریابی شخصی شما است. اگر ClickBank یا Amazon را جستجو کنید ، در حقیقت ، هر شرکتی آنلاین که فرصت های شرکتی را در اختیار شما قرار می دهد ، انواع محصول را در محل انتخاب شده خود خواهید یافت.

به جستجوی محصولات موجود بپردازید و محصولاتی را انتخاب کنید که بهترین کمیسیون را ارائه می دهند و در لیست محصولات رتبه بالایی دارند. برای اطمینان از اینکه یک بازدید کننده بالقوه در حال تبدیل مشتری های ارجاع شده است ، به سایت فروش بازرگان دقت کنید. همچنین اطلاعات مربوط به عملکرد هر محصول در مقایسه با سایر محصولات وجود خواهد داشت. قبل از انتخاب نهایی شما باید همه این موارد مورد توجه قرار گیرد.

در این مرحله ایجاد یک وب سایت ضروری خواهد بود. این موضوع نیازی به ساختگی ندارد اما باید حاوی مطالبی باشد که بطور خاص برای ترغیب بازدیدکنندگان برای بازدید از صفحه فروش تاجر طراحی شده باشد. اگر احساس می کنید که قادر به راه اندازی سایت و / یا تهیه نسخه ای برای رفتن به صفحه خود نیستید ، نگران نباشید. شرکت های آنلاین مانند “Fiverr” وجود دارند که با هزینه بسیار کمی کار را برای شما انجام می دهند. به صفحه وب شما به یک نام دامنه و میزبانی احتیاج دارید که می تواند چند لایه تنظیم شود.

تا کنون خیلی خوب! شما کاملاً آماده برای شروع بازاریابی کمیسیون هستید. سپس قسمت سختی می آید. مردم را به بازدید از صفحه وب خود راهنمایی کنید. برای جذب ترافیک به صفحه وب شما تعدادی راه وجود دارد. برخی از این خدمات رایگان است در حالی که برخی به برخی هزینه های مالی نیاز دارند. تسلیم نشو! بازاریابی اینترنتی یک تجارت مقرون به صرفه است به طوری که هرگونه هزینه اندک است و می تواند خیلی سریع بازیابی شود. اگر پول تنگ است ، می توانید ارسال مقاله به ezines را در نظر بگیرید. برای پیگیری این موارد از موتور جستجوی خود استفاده کنید. این مقالات در مورد موضوعی مربوط به محصول شما نوشته خواهند شد و در جعبه منابعی پیوندی به وب سایت شما درج خواهد شد.

تحقیقات زیادی انجام دهید تا راهی برای تبلیغ صفحه وب خود به روشی که دوست دارید پیدا کنید. همانطور که به راحتی می توانید از این راهنمای کمیسیون کوتاه کمیسیون دریابید ، تحقیقات یک کلید اساسی برای هر جنبه از شروع راه اندازی کمیسیون شما است. برای موفقیت در هر نوع تجارت آنلاین نیاز به پشتکار و پشتکار دارد اما در پایان ارزش این تلاش را دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا