بازاریابی B2B: فروش به صنعت میهمان نوازی و مسافرت

[ad_1]

فروش

در سال 2005 ، هتل ها در آمریکا 100 میلیارد دلار سود کسب کردند ، بیشتر از بخش خدمات غذایی. هتل های مجلل نیز بسیار فعالانه کار کرده اند و هتل های کوچکتر نیز از طریق خدمات ارزش افزوده درآمد اضافی کسب کرده اند. با رونق صنعت مهمان نوازی ، زمان آن فرا رسیده است که فروشندگان از این رونق استفاده کنند و خود را به نمایندگان صنعت معرفی کنند.

برنامه ریزان هتل:

اگر قصد ارائه محصولات و خدمات مهمان نوازی خود را دارید ، باید با برنامه ریزان هتل تماس بگیرید. بیش از 70،000 برنامه هتل در ایالات متحده وجود دارد ، و ایده ها و ابتکارات آنها 44 میلیارد دلار درآمد برای صنعت هتل ها ایجاد کرده است. برای اینکه بتوانید خدمات خود را به صنعت میهمان نوازی عرضه کنید ، باید با برنامه ریزان و مدیران هتل ملاقات کنید.

چگونه می توان به صنعت میهمان نوازی بازار داد:

برای فروش خدمات خود به صنعت میهمان نوازی ، به برنامه ریزان و مدیران هتل دسترسی دارید. با این حال ، دستیابی به آن آسان نیست ، زیرا آنها ارزش زیادی را در زمان خود قرار می دهند ، و ده ها فروشنده ممکن است با شما تماس گرفته باشند.

1) بخش هایی از صنعت را که در آن محصولات شما بیشترین سود را دارند مشخص کنید. اگر برنامه ریزان فکر کنند محصولات شما مفید هستند ، مطمئناً می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

2) استراتژی بازاریابی خود را قبل از نزدیک شدن به افراد در زمینه میهمان نوازی برنامه ریزی کنید.

3) اینترنت ، ایمیل ، ایمیل مستقیم ، و رسانه های چاپی همه روش های خوبی برای ارسال پیام شما به افراد مهمان نواز هستند.

4) عضو هر اتحادیه فروشندگان یا بخش مربوطه در صنعت میهمان نوازی شوید. این باعث می شود خدمات شما در صنعت میهمان نوازی بیشتر در معرض دید مردم قرار گیرد.

5) اطلاعات مربوط به محصولات خود را در اختیار برنامه ریزان هتل قرار دهید و فروش اخیر را کاهش دهید. برنامه ریزان به موقع فشار می آورند. و آنها وقتی خوشحال می شوند که به شما گوش دهند ، خوشحال نخواهند شد ، فقط بدانند که شما چیز زیادی برای گفتن آنها ندارید.

6) از استراتژی های نوین بازاریابی برای جلب توجه برنامه ریزان استفاده کنید. همیشه نیاز به برنامه ریزی تقویم ها ، ماشین حساب ها ، برنامه های نمودار و غیره در صنعت مهمان نوازی وجود دارد ، بنابراین می توانید استفاده از این ابزارهای نوآورانه را برای مدیران و برنامه ریزان هتل نشان دهید.

صنعت میهمان نوازی: بخش های رشد.

مناطق با رشد بالا در صنعت میهمان نوازی شامل غذاها و نوشیدنی ها و هتل های تمام خدمات است. به ادارات غذا و نوشیدنی هتل های بزرگ استقلال بیشتری داده شده است ، بنابراین می توانید برای اهداف بازاریابی مستقیماً با مدیر بخش تماس بگیرید. فروشندگان و تأمین کنندگان مواد غذایی ، نوشیدنی ، لوازم آشپزخانه ، کارد و چنگال ، ملافه و مبلمان می توانند سود زیادی از این امر داشته باشند.

با داشتن بسیاری از فروشندگان فرصت استفاده از آن ، جای تعجب نیست که آنها می خواهند صنعت میهمان نوازی را ملاقات کنند. با برنامه ریزی مناسب و استراتژی های مناسب بازاریابی ، باید بتوانید با رقبای خود پیش بروید و از هتل ها معاملات سودآوری انجام دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا