بازاریابی Micro Micro Niche دارای 5 مزیت است

[ad_1]

بازاریابی تخصصی از لحاظ رقابت کمتر مزایای بسیاری را ارائه می دهد اما شناسایی یک طاقچه کوچک و سودآور می تواند برای کارآفرینان آنلاین سودمندتر باشد. به عبارت ساده تر بازار طاقچه فقط یک بخش کوچکتر و تخصصی تر از یک بازار بسیار بزرگتر است. وقتی بخش کوچکتری را حتی در مکان مناسب انتخاب کرده یا انتخاب می کنید اکنون در سطح ظریف تری قرار دارید و از این رو نام آن را می بینید.

بیایید به 5 مزیت خاص کارآفرینان آنلاین بپردازیم تا در بخش های کوچکتر و خاص تر از بازار طاقچه ترقی کنند.

تخصصی در مقابل تعمیم

این باعث می شود سطح رقابتی که با آن روبرو می شوید بطور خودکار کاهش یابد. بنابراین کار کردن در یک بازار خاص تمرکز شما را افزایش می دهد و در نتیجه برای مشتریان خود ارزش قائل می شود.

شهرت خود را رشد دهید

حرفی برای گفتن وجود ماهی بزرگ در استخر کوچک وجود دارد. به دلیل عدم رقابت تمرکز مشتری روی شما بیشتر متمرکز است. در نتیجه اعتبار شما به عنوان یک متخصص روشن تر شده و از این رو با سرعت بیشتری رشد می کند.

بازارهای کوچک تمرکز بیشتری را فراهم می کنند

بازارهای کوچکتر و خاص تر امکان تمرکز بیشتر بر روی هر روند و فرصتهای نوظهور را که ممکن است بوجود بیاید فراهم می کنند. ذهنیت متفاوت که معمولاً در یک بازار بزرگتر و عمومی تر مشاهده می شود تماشای جزئیات کوچکتر را دشوارتر می کند.

کلمه به سرعت مسافرت می کند

در یک جامعه کوچکتر با گرایش تمرکز تخصصی تر شناسایی آسانتر می شود و بنابراین زمان پاسخگویی شما بسیار سریعتر می شود. نتیجه این است که توانایی شما برای سازگاری و تغییر با سرعتی سریع به شما امکان می دهد بهتر و خیلی زودتر از هر فرصتی جدید سود ببرید.

سرعت بخشیدن به روابط

براساس اعداد عظیم آشنایی بیشتر با یک گروه کوچکتر بسیار آسانتر از جمعیت بسیار بزرگتر است. فراوانی تماس و / یا تعامل افزایش می یابد در نتیجه رشد سریع تر آشنایی با یکدیگر ایجاد می شود.

رد کردن مزایای بارز تمرکز تلاشهای بازاریابی شما در یک منطقه تخصصی دشوار است. افراد مشاغل آنلاین می توانند رقابت خود را کاهش داده و سود خود را با افزایش بیشتر مکانهایی که برای فرصتهای تبلیغاتی اضافی در اختیار دارند افزایش دهند. مزایای انجام این کار همانطور که در بالا بحث کردیم تلاش اضافی برای یافتن این امکانات ارزشمند است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا