بازاریاب اینترنتی – بررسی برایان وینترز

[ad_1]

برایان وینترز کیست؟

برایان وینترز یک داستان موفقیت واقعی است که تقریباً 10 سال از یک کارگر کارخانه در مینه سوتا می رود تا یک بازاریاب اینترنتی بسیار موفق باشد. موفقیت آسان نبود زیرا او در بسیاری از موارد هنگامی که ایده های خود را دنبال نکرد ، شکست خورد. یک روز ، برایان سرانجام متعهد شد که یکی از افکار خود را در هوای هوا دنبال کند و این بدان معنی است که وی موفق یا ناکام خواهد شد. برایان کار پاره وقت را در شبکه آغاز کرد و پس از نه ماه توانست در طول روز کار خود را ترک کند و به کار تمام وقت در اینترنت برود. برایان یکی از بنیانگذاران راه حل های بازاریابی اینترنتی همه در یک است.

برایان وینترز امروز چه می کند؟

برایان وینترز فقط برای اعضای پریمیوم وب سایت ایجاد می کند ، این درآمد ماهانه باقیمانده را ایجاد می کند و ارزش واقعی خود را برای اعضای خود فراهم می کند. بسیاری از بازاریابان فقط یک بار هزینه شما را پرداخت می کنند و کتابهای الکترونیکی آنها را بارگیری می کنند یا به آنها آموزش می دهند. برایان تصمیم گرفت که بخواهد درآمد باقیمانده داشته باشد ، افراد می توانند ماهانه اطلاعات خوبی کسب کنند و برای اطلاعات جدید ماهانه هزینه ای دریافت کنند. این برنامه همه چیز را برای ایجاد یک تجارت آنلاین موفق که می تواند در تنها وب سایت عضو آن پیدا کند فراهم می کند.

در پایان ، برایان وینترز یک بازاریاب اینترنتی است که هزاران دلار صرف ایجاد سیستمی کرده است که برای بسیاری از مبتدیان و همچنین متخصصان فصلی کار می کند. نکات برایان به شما می آموزد که چگونه یک بازاریاب آنلاین شوید و در کاری که تصمیم دارید بصورت آنلاین انجام دهید موفق باشید. در برخی از تمرینات لازم برای موفقیت در شبکه جستجو کنید. به کور بازاریابی نروید. اگر در حلقه درونی نباشید و بدانید چه عواملی مؤثر است و چه چیزی نتیجه نمی یابد ، موفق نخواهید شد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا