باشگاه تعطیلات Primo

[ad_1]

باشگاه تعطیلات Primo MyInternetBusiness LLC به طور رسمی در نوامبر 2009 راه اندازی می شود و در حال حاضر به یک نیروی اصلی سفر تبدیل شده است

دیو گاروین و روب هانلی MyInternetBusiness LLC و Primo Vacation Club با هم بنیانگذاری و صاحب آن هستند. آنها خود را با خط “YourNetBiz” فرصت های شغلی به صورت آنلاین مستقر کردند و کلوپ تعطیلات Primo را برای تکمیل این موفقیت بنا کردند. راب هانلی و دیو گاروین با تعطیلات Primo دو بار مدال طلا گرفتند. آنها نه تنها برای این سرمایه گذاری جدید بارهای انتقال وب و تبلیغات رسانه ای را جمع آوری کردند ، بلکه از بازاریابان محترم اینترنت و کارآفرینان – از جمله من – نیز ستایش های بسیاری را به خود جلب کردند.

این باشگاه قبلاً مانند آتش سوزی های جنگلی در وب پخش شده است و همچنان علائم خود را مبنی بر ادامه رشد تا سال های بعدی ادامه می دهد. تا آنجا که من نگران هستم – تجربه زیادی در زمینه بازاریابی اینترنتی و صنایع مسافرتی دارم که باید به طور نامحدود بر این بازار مسلط شوند.

مأموریت اصلی MyInternetBusiness LLC ارائه ارزش بی نظیری برای اعضای خود است.

با توجه به وضعیت شکننده این اقتصاد ، هر آژانس مسافرتی مجبور است امتیازات و ارزش های بالاتری را برای بسته های سفر خود نسبت به گذشته فراهم کند. البته موفق ترین این مشاغل مواردی هستند که این بسته های جالب را با مجموعه ای هوشمندانه از استراتژی های بازاریابی آنلاین و گفتار ترکیب می کنند که اتفاقاً به MyInternetBiz اختصاص داده می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد بسته بندی جدید Club Primo Vacations Club از MyIntntet Biz: اعضا بیش از “نرخ ویژه” دریافت می کنند. آنها برخورد بسیار خنک و بسیار داغی با سیارات دیگر دارند ، بسیار خوب است که واقعی باشند ، که اکثر آژانس های مسافرتی در این پیشنهاد ورشکسته می شوند. با توجه به موفقیت قبلی خط فروش مستقیم MyInternetBiz ، YourNetBiz ، انتظار دارم که Club Primo Vacations Club یکی دیگر از داستانهای موفقیت آنها باشد که غیرقابل تحمل اما غیرقابل انکار به نظر می رسد.

البته من با دقت عمل کردم و این فرضیه را آزمایش کردم و از نتایجم شگفت زده شد. این باشگاه تا 80٪ بیشتر رقبا را پس انداز می کند. بله ، من آن را صحیح خوانده ام: 80٪. این داده ها با مراجعه به چند مقصد ذکر شده از سراسر جهان جمع آوری شده است.

بنابراین چگونه می توانید Club Primo Vacations Club برای شما سودآور باشد؟ خوب ، برخلاف مقادیر عالی ترسناک ، شما می توانید به مشتریان بالقوه (که به راحتی در میلیون ها شماره گذاری می شود) ارائه دهید ، همچنین می توانید برای کسری از هزینه ، بسته های با ارزش خرده فروشی منظم تا 10،000 دلار نیز پیشنهاد دهید.

چقدر می توانید انجام دهید ، می پرسید؟

همکاران و اعضاء Primo Vacation این توانایی را دارند که در هر فروش 500 دلار درآمد کسب کنند. این به طور مستقیم و بدون پرداخت مالیات و هزینه به شما پرداخت می شود. در همان روز می آید که شما هم می فروشید! در اینجا چگونه اتفاق می افتد:

الف) مشتری شما عاشق بسته سفر Primo است. هنگامی که ارزش بسته پیشنهادی خود را دوست دارید ، مشتری حداکثر 697 دلار به شما می دهد – هزینه متوسط ​​بسته در معاملات باشگاه تعطیلات Primo.

ب) اعضای واجد شرایط مجاز به پرداخت هستند. شما اکثریت قیمت فروش را حفظ می کنید ، فقط برای ارائه ارزش بسیار بیشتر از مشتری نسبت به آنچه در هر جای دیگر به دست می آورد!

ج) 197 دلار باقی مانده را به آن مراجعه کنید MyInternetBiz و تعطیلات Primo Club.

صلاحیت کامل به عنوان عضوی از باشگاه تعطیلات Primo بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اولین فروش خود را انجام دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا