بانکداری اینترنتی: مزایا و معایب

[ad_1]

تکنولوژی | لپ تاپ

با افزایش محبوبیت اینترنت ، هر روز صنایع بیشتری به دنبال راهی برای استفاده از این رسانه محبوب در تلاش برای همگام کردن با تغییر تنظیمات تکنولوژیکی مشتریان خود هستند. این روزها ، از طریق خرید مواد غذایی گرفته تا برقراری تماس تلفنی رایگان با یک دوست در توکیو ، از طریق رایانه خود می توانید به صورت آنلاین هر کاری انجام دهید. به نظر می رسد امکانات اینترنت بی پایان است و صنعت بانکداری تصمیم گرفته است که از آن عقب نماند. در حالی که اکثر مردم حداقل نام بانکداری اینترنتی را شنیده اند ، ممکن است اکثر آنها هنوز آن را امتحان نکرده باشند. این احتمالاً به این دلیل است که ما بیشتر از کار در معاملات در دنیای به ظاهر بی شخصیت شبکه جهانی وب ، در کار با افراد واقعی و کاغذ واقعی راحت تریم. به هر حال ، بانکداری آنلاین مزایا و معایبی دارد. در این مقاله این مزایا و معایب به طور خلاصه بیان خواهد شد تا بتوانید نگرانی خود را موجه بدانید یا بانکداری آنلاین را راهی مطمئن برای مدیریت سریع و کارآمد پول خود بدانید.

بیایید با مزایای بانکداری آنلاین شروع کنیم.

اول ، بانکداری آنلاین راحت است. به شما امکان می دهد معاملات را انجام دهید ، صورتحساب ها را پرداخت کنید و موجودی ها را 24 ساعت در روز و 7 روز هفته بررسی کنید. این بانک تقریباً هرگز بسته نمی شود زیرا مانند رایانه یا لپ تاپ می توان به آن دسترسی داشت. در هر کجای کشور یا جهان باشید ، می توانید به صورت آنلاین به بانک خود مراجعه کرده و امور مالی را انجام دهید. شما همچنین می توانید به جای این که در قبض های کاغذی باشید و یا بخاطر داشته باشید که برای مراجعه به وب سایت شخص پرداخت کننده برای انجام پرداخت آنلاین ، از چندین پیش گیرنده پیش پرداخت کنید. بانک شما بطور خودکار پرداختها را از طرف شما به مبالغ و تاریخهایی که تعیین می کنید ارسال می کند.

دوم ، بانکداری آنلاین سریع ، کارآمد و کارآمد است. از طریق اینترنت ، معاملات معمولاً با سرعت بیشتری نسبت به خودپردازها انجام و اجرا می شوند. علاوه بر این ، بانک های آنلاین به شما امکان می دهند از طریق یک مکان چندین حساب بانکی (چک کردن ، پس انداز ، CD ، IRA و غیره) را مدیریت کنید. اکثر سایت های بانکی با نرم افزارهایی مانند Quicken و Microsoft Money نیز سازگار هستند تا امکان مدیریت کارآمد دارایی را فراهم کنند.

مانند هر چیز دیگری ، بانکداری آنلاین نیز اشکالاتی دارد.

مسئله اصلی بیشتر مردم اعتماد به نفس است. آنها ممکن است تعجب کنند که آیا معامله آنها موفقیت آمیز بوده است یا دکمه سمت راست را کلیک کرده اند. بهترین راه برای غلبه بر این اضطراب عادت به چاپ رسید معامله است. این رسید را نگه دارید تا زمانی که صورت حساب بانکی یا نمایه حساب آنلاین شما تأیید کند که تراکنش را با موفقیت انجام داده اید.

سایت های بانکی آنلاین نیز ممکن است مدتی طول بکشد و در ابتدا یادگیری آنها دشوار است. برخی از بانک ها علاوه بر امضای فرم در یکی از شعب خود ، به مشتریان نیاز دارند که نوعی از شناسنامه را نیز ارائه دهند. اگر قصد دارید بصورت آنلاین به حسابهای خود دسترسی پیدا کرده و با آنها معامله کنید ، ممکن است همسران نیز نیاز به امضای وکالت داشته باشند. علاوه بر همه اینها ، ممکن است مدتی طول بکشد تا شما یاد بگیرید که چگونه از سایت بانکی خود استفاده کنید. بیشتر آنها ، اگر نه همه ، بانک ها درس های بانکی آنلاین ارائه می دهند. برخی از آنها همچنین از طریق گپ ، ایمیل یا تلفن پشتیبانی مستقیمی از مشتری را برای بانکداری آنلاین ارائه می دهند.

واضح است که بانکداری اینترنتی مزایا و معایبی دارد. این زندگی را برای برخی از افراد ساده می کند و صادقانه راه بهتری برای بانکداری دارد. برای دیگران ، این ممکن است پیچیده تر و ترسناک باشد. با توجه به این دو مفهوم ، تعداد بیشتری از بانک ها خدمات بانکی اینترنتی را به عنوان گزینه ای مناسب برای مشتریان خود ارائه می دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا