با استفاده از ابزار تحلیلی به موفقیت خود در شبکه های اجتماعی دست پیدا کنید

[ad_1]

Google

شما سخت کار می کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما نتایج مثبتی برای کسب و کار شما ایجاد می کند. با این حال ، بدون پیگیری نتایج تلاش های خود در شبکه های اجتماعی ، واقعاً درک روشنی از نحوه انجام این کار نخواهید داشت. آیا واقعاً تلاش شما نتیجه دارد؟ تنها راه اطمینان از این امر بدست آوردن نتایج با ابزار تحلیل است.

استفاده از رویکرد صحیح

از برخی جهات ، هیچ چیز مهمتر از محتوای شما و نتایجی نیست که برای کسب و کار شما به وجود می آورد. مهم است که ابزار قدرتمند رسانه های اجتماعی برای تجارت خود را حذف نکنید (یا به هیچ وجه دست کم نگیرید). ما امیدواریم که شما در کانال های رسانه های اجتماعی که مناسب کسب و کار شما هستند تعامل داشته باشید.

مهم است که در این سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبحر کافی داشته باشید ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که مناسب کسب و کار شما هستند. همچنین به این معنی است که شما باید دقیقاً بفهمید که آنها چه چیزی ارائه می دهند و اینکه چگونه می توانید از همه ویژگی های آنها (یا حداقل ویژگی هایی که برای تجارت شما اعمال می شود) استفاده کنید تا بیشترین سود را ببرید.

پس از افزایش موفقیت در بازدید ، مورد بعدی که باید انجام دهید اندازه گیری نتایج تلاش شما است. این کار را با ابزار تجزیه و تحلیل انجام می دهید. دلیل اهمیت داشتن این اطلاعات این است که نتایج به شما مناطقی را نشان می دهد که در آن ها به خوبی کار می کنید و در کدام زمینه ها به پیشرفت یا نوعی تغییر نیاز دارید. این اطلاعات برای تجارت شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

در این مرحله ، ممکن است فکر کنید دقیقاً برای پیگیری تلاش های خود در شبکه های اجتماعی چه کاری باید انجام دهید.

  • اهداف مربوط به تعاملات رسانه های اجتماعی خود را تعیین کنید: داشتن اهدافی نسبت به خود بسیار مهم است که باید قبل از تلاش برای به دست آوردن تجزیه و تحلیل ، روی آنها کار کنید. شما می خواهید هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، این اهداف را تعیین کنید. این به عنوان یک بخش مهم از نقشه راه شما عمل می کند. اگر به این برنامه پایبند باشید ، در نهایت با موفقیت به این اهداف خواهید رسید. اهداف شما باید دارای ویژگی های زیر باشد: آنها باید دقیق ، قابل اندازه گیری (همانطور که قبلاً در مورد آن بحث کردیم) ، واقع بینانه و مرتبط با آنچه شما انجام می دهید و نشان می دهید ، باشند و باید به موقع محقق شوند.
  • ابزار تحلیلی را انتخاب کنید: پس از رسیدن به این مرحله ، باید ساز واقعی را انتخاب کنید. Google Analytics یکی از محبوب ترین ابزارها است و احتمالاً به خوبی به شما کمک خواهد کرد. اگر استفاده از Google Analytics را انتخاب کرده اید ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید به معیارهای متصل شوید. پس از انجام این کار ، شما می توانید گزارشاتی از نتایج تعاملات خود در شبکه های اجتماعی تهیه کنید.
  • اهداف تجزیه و تحلیل خود را تعریف کنید: هنگامی که شروع به ردیابی فعالیت رسانه های اجتماعی خود (مثبت و منفی) می کنید ، ممکن است از آنچه کشف کرده اید متعجب شوید. جمع آوری تجزیه و تحلیل به طرق مختلف به کسب و کار شما کمک می کند ، از جمله به شما امکان می دهد نحوه افزایش بازده سرمایه گذاری (ROI) خود را بفهمید. تجزیه و تحلیل ها ایده کاملا روشنی به شما می دهند که باید با تلاش خود به کجا بروید و کجا نباید وقت یا تلاش خود را تلف کنید.
  • گزارش تحلیلی خود را تفسیر کنید: این گزارش برای تجارت شما مهم است زیرا به شما کمک می کند درک کنید که چگونه تلاش های شبکه های اجتماعی بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد. این گزارش شامل موارد مهمی مانند مروری بر فعالیت های شما ، مراجعه به شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی ، میزان تعامل اعضای مخاطبان هدف شما (که همچنین شامل چگونگی و میزان اشتراک گذاری این افراد در محتوای شما با سایر افراد) ، اطلاعات مربوط به صفحات فرود و توانایی پیگیری نحوه پیوند شما خواهد بود. سایر افراد در وب سایت شما در نتیجه محتوای شما ، تعداد تبدیل هایی که می توانید انجام دهید ، تعداد دکمه های اجتماعی که دیگران روی آن کلیک می کنند (که البته به اشتراک گذاری نیز پیوند دارند) و تعداد روزافزون کاربران وب سایت شما.

با نتایج چه کار می کنید؟

هنگامی که داده های مربوط به فعالیت های شبکه های اجتماعی شما ضبط شد ، باید این داده ها را در یک مکان ضبط کنید. بسیار مهم است که داده ها با اهداف شما در شبکه های اجتماعی همسو باشند. هرچه دکمه ها و سازماندهی بیشتری بتوانید اطلاعات را تولید کنید ، در طولانی مدت بهتر به شما خدمت می کند. قطعاً مواردی پیش خواهید آمد که این اطلاعات بیشترین کمک را به شما می کنند.

نتیجه

همه صاحبان مشاغل باید از فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی تجزیه و تحلیل استفاده کنند. این تنها راهی است که آنها (و شما) می توانند تشخیص دهند که آیا تلاش های شما به خوبی پیش رفته است یا اینکه در حال بازده هستند یا شما باید تلاش خود را در جای دیگری متمرکز کنید. در نهایت باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما خواهد شد. شما قادر خواهید بود که جنبه های تلاش خود را برای موفقیت مهمتر بدانید و خواهید دید که گرفتن این اطلاعات به شما کمک می کند تا اهداف خود را سریعتر و راحت تر از آنچه در غیر این صورت بود بدست آورید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا