[ad_1]
بازاریابان آنلاین با ترسیم تصویری ضعیف از بهره وری بازاریابی اینترنتی بسیاری از کارآفرینان جدید را فریب داده اند. اگر به بسیاری از معلمان زبان گوش دهید تصویری نادرست از روز کاری خود به دست می آورید. بازاریاب معمولی همه چیز را در مورد مشاهده وب سایت شما خرید بسته نرم افزاری آنها و انتظار (منفی) برای کسب درآمد برای شما تعریف می کند.
اکثر افراد مشاغل واقعی قبلاً می فهمند که این روش کار نمی کند اما ممکن است دقیقاً آن را درک نکنند که تجارت روزانه بازاریابی اینترنتی چیست. این می تواند منجر به تعداد انگشت شماری از پست های بلااستفاده وبلاگ هدف تلاش برای ارسال پیوند در اینجا و آنجا و چند تلاش پراکنده دیگر شود که چندان دور نیست. کلیک بر روی تازه کردن در وبلاگ خود در تمام طول روز یا جستجوی ناامیدانه از طریق اینترنت برای آخرین فناوری مخفی شما را به سمت ثروت و ثروتی که امیدوارید به دست آورید نمی برد.
بهره وری با تحقیق در مورد کارهای مختلف مربوط به بازاریابی آنلاین آغاز می شود. این کارها می توانند بسیار ساده باشند از جمله:
• یافتن و دنبال کردن وبلاگ ها به گونه ای که بتوانید در بخش نظرات شرکت کرده و پیوندها را برگردانید.
• برای ساختن بک لینک ها و اعتبار بیشتر پست های وبلاگ را به وبلاگ های ذکر شده ایجاد و ارسال کنید.
• هفته ای 2 بار محتوای جدید را به وبلاگ خود ارسال کنید.
البته این سه مثال سطح کارهای زیادی را که می توانید برای ارتقاء وب سایت خود انجام دهید خراشیده است. با این حال آنها همچنین نمونه هایی از کارهای بتونی هستند که می توانید انجام دهید. تعیین یک محدودیت زمانی برای هر کار و راه حل انجام هر کار در هر روز کاری تنها می تواند شما را در مسیر ایجاد یک روز کامل و پربار قرار دهد.
روز لازم نیست طولانی باشد و به این معنی فرضیه هفته کاری چهار ساعته و کتابهای دیگر که انقلاب بازاریابی آنلاین را برانگیخته است. این باید به اندازه کافی مولد باشد تا به هدف ارتقاء وب سایت خود برسید. وب سایت ها وقتی پیدا می شوید که زمان لازم را برای توسعه مسیرهای ناوبری (پیوندها) که منجر به آن سایت ها می شود پیدا کنید. شما باید سخت تلاش کنید تا این خرده نان ها مرتبط و قابل مشاهده باشند. روزها دنباله دار مثمر ثمر می تواند سرانجام شما را به سمت این سایت خود پشتیبان سوق دهد که نیازی به مداخله مستقیم روزانه شما ندارد اما تا زمانی که بهره وری استراتژیک خوبی حاصل نشود.
شما می توانید برنامه خود را به عنوان شرح شغل کتبی فکر کنید قراردادی که با خود می نویسید و تمام آنچه را که برای رسیدن به موفقیت متعهد هستید مشخص می کند. حداقل یک برنامه بهره وری در بازاریابی اینترنتی شروع کاملی را به شما می دهد و احساس می کند که چه کاری باید انجام دهید. شما می توانید اکنون وقت خود را برای تسلط بر تکنیک ها کنار بگذارید تا زمانی که کاری برای ارتقاء مشاغل خود در هر روز انجام دهید.
شما می توانید بازاریابی آنلاین رایگان دریافت کنید و گزارش های مالی آنلاین را نیز در اینجا دریافت کنید http://rossgift.com.
[ad_2]