با بازاریابی اخیر شبکه MLM ، می توانید خون توصیه های مالی شلغم را شکست دهید

[ad_1]

بازار | بازاریابی

باید اعتراف کنم که من به نوعی یک مزخرف تلویزیون هستم. من عاشق نمایش هایی مثل شصت دقیقه و ساعت خبر در PBS هستم. من همیشه در اخبار CNN و سایر برنامه های رسانه ای گشت و گذار می کنم. یکی از مباحث مکرری که اکنون شاهد آن هستم به اصطلاح متخصصانی هستند که در مورد امور مالی شخصی مشاوره می دهند.

همین یکی دو روز پیش من متخصص دیگری را دیدم که به من توصیه ساده ای داد. من به هوشمندی پول شما اعتقاد دارم اما بعد از مدتی به افراد زیادی اضافه نمی شوید. بیشتر توصیه های مکرر به مواردی از این دست می رسد.

در صورت اخراج کارگران یا سایر موارد اضطراری باید یک صندوق اضطراری (هزینه های زندگی به مدت 6 ماه) پس انداز کنید. شما قبل از پرداخت هزینه یا خرید هر چیزی ابتدا باید با پس انداز درصدی از حقوق خود به خود بپردازید. شما باید حداکثر مبلغ 401K را وارد کنید. شما باید یک صندوق کالج برای کودکان تهیه کنید. و در و در و در؛ و من حتی به لذت بردن از زندگی اشاره نکردم!

این خون توصیه های شلغم به بیشتر مردم است

مشکلی که من با توصیه های فوق دارم که بارها و بارها می شنوم این است که پول این همه توصیه خوب از کجا تأمین می شود؟ یک آمریکایی معمولی می تواند بعضی از اینها را به دست آورد در صورتی که فقط چیزهایی را که در زندگی نیاز دارد خریداری کند. که یک مشکل کوچک دیگر ایجاد می کند زیرا اقتصاد ما به خرید بیش از آنچه که نیاز دارند بستگی دارد. وقتی آمریکایی ها فقط آنچه را در زندگی نیاز دارند خریداری می کنند اقتصاد وارد رکود اقتصادی می شود. حقوق و دستمزد در بهترین حالت برای اکثر مردم راکد است و طبقه متوسط ​​هر روز بیشتر می شود. قبل از ترک صنعت هواپیمایی حقوق و مزایای من 35٪ کاهش یافت.

چرا بازاریابی شبکه ای MLM نیست

وقتی مشاوره این متخصصان را می شنوم آنجا می نشینم و منتظر می مانم کسی آنچه را که فکر می کنم روشن است بگوید. مردم به درآمد بیشتری احتیاج دارند. بدانید که اگر از نظر مالی بد باشید بیشتر آن به شما کمک نمی کند. اما من در اینجا با اعداد مستقیم صحبت می کنم. پول کافی به بیشتر خانواده ها نمی رسد. اکنون من شهرتی را که تاکتیک های قدیمی مدرسه بازاریابی شبکه ای / شبکه ای ایجاد کرده است می دانم اما شما باید از مزایایی که MLM و MLM ارائه می دهند بدانید که می تواند خانواده ها را به درآمد کافی برای دستیابی به اهداف فوق و گذراندن وقت بیشتر با یکدیگر برساند. به عنوان یک خانواده

اکنون من می دانم که به چه فکر می کنید بازاریابی شبکه ای / شبکه ای بسیار عالی خواهد بود اگر من بتوانم آن را بدون تعقیب افراد اطراف خود بسازم! ضربه زدن به خانواده و دوستانم چاپ بروشور و غیره خوب اگر خوب دقت کنید در پاراگراف قبلی که به MLM / بازاریابی شبکه ای اشاره کردم گفتم Old School Network Marketing / بازاریابی شبکه ای.

بازاریابی شبکه ای / بازی MLM به روز شده است

اگر مشترک هستید یا قبلاً در MLM مشارکت داشتید و با بخش حمایت مالی / استخدام مشاغل سختی داشته اید اینجا را بخوانید. شما باید تلاش خود را با استفاده از روشهای جدید و استخدام مبتنی بر اینترنت که نه تنها شما را در موقعیت شکارچی قرار می دهد و نه شکارچی از سر بگیرید. اما در حالی که در این راه درآمد کسب می کنید روزانه 50 تا 100 لید تحویل خواهید داد! این قدرت واقعی بازاریابی اینترنتی است. من اکنون در زمینه MLM / MLM به صورت تمام وقت کار می کنم پس از سالها موفقیت حاشیه ای در انجام آن به روش قدیمی. روش هایی که من در مورد آنها صحبت می کنم بخشی از یک برنامه چند سطحی نیست. این یک سیستم دستور / استخدام / سود است که ساخت هر برنامه MLM را روی خلبان اتوماتیک قرار می دهد. زیر را کلیک کنید و خودتان آن را بررسی کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا