با بهترین ابزار جستجوگرها شماره یک را در Google دریافت کنید

شماره یک گوگل ؛ این چیزی است که هر کسب و کار برای وب سایت خود می خواهد. با این حال ، بالا رفتن از بالای صفحه نتایج جستجوی گوگل کار سختی را شامل می شود. SEO برای دستیابی به وب سایت ها به بالاترین حد ضروری است ، اما با افزایش رقابت روز افزون ، شرکت ها می خواهند نتایج سریع تری داشته باشند.

Google

انواع مختلفی از بهترین ابزارهای جستجوگرها برای کمک به متخصصان و متخصصان سئو در تلاش خود نه تنها داشتن وب سایتهایی در بالای پشته بلکه برای نگه داشتن آنها در آنجا نیز وجود دارد. این ابزارهای جستجوگرها با ایجاد ترافیک زیاد به وب سایت های خود و کمک به سود کل آنها ، بسیاری از شرکت ها را سودمند کرده اند.

بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از این ابزارهای برتر جستجوگرها بیندازیم!

SEMrush

SEMrush یکی از جامع ترین ابزارهای جستجوگرها و یکی از بهترین نرم افزارهای SEO است. SEMrush بر لزوم تجزیه و تحلیل در SEO تأکید می کند. SEMrush گذشته از ارائه کمکهای اساسی SEO مانند شناسایی کلمات کلیدی و لیست کردن وب سایت شما در فهرستهای مختلف ، اطلاعات مفصلی درباره وب سایت شما و نه فقط رقابت شما ارائه می دهد. پایگاه کاربری SEMrush بسیار بزرگ است ، که بیش از 500000 کاربر آن را امتحان کرده اند و واقعاً از استفاده آن از کمپین های سئو خود سود می برند.

SEOProfiler

SEOProfiler در یک برنامه جامع ، تمام ابزارهای لازم SEO را در اختیار شما قرار می دهد. برنامه SEO همه به روزرسانی های الگوریتم های مختلف موتور جستجو را دنبال می کند تا همچنان به وب سایت شما در این مسابقه سوق یابد تا به مقام برتر در گوگل برسد. گزارش های سفارشی را می توان در SEOProfiler ایجاد کرد و بهترین بخش این است که گزارش ها را می توان در همه دستگاه ها به طور کامل مشاهده کرد. SEOProfiler برای شرکتهایی در هر اندازه مناسب است و برای یک رویکرد مبتنی بر تیم SEO ایده آل است ، زیرا از چندین حساب کاربری پشتیبانی می کند.

مدیر عامل وب

مدیرعامل وب همه ابعاد سئو را با اعتماد به نفس پوشش می دهد. این که آیا این وظایف اصلی جستجوگرها از جمله جستجوی کلمات کلیدی و ردیابی رتبه ، وظایف SEO سفارشی مانند ردیابی رسانه های اجتماعی و SEO محلی یا ابزار تحلیلی مانند ردیابی عملکرد و جستجوی رقابتی است ، مدیر عامل وب برای همه انواع الزامات سئو ایده آل است. یکی از موارد در نظر گرفته شده است ابزارهای جستجوگرها بسته های مدیر عامل وب توسعه یافته و در 15 اسباب بازی شما باید داشته باشید ، همه در یک مکان. چه چیز دیگری است؟ شما همچنین می توانید گزارش های مارک دار را در اینجا ایجاد کنید!

SEO Powersuite

SEO Powersuite ترکیبی از چهار ابزار است ؛ Link Assistant ، Checker وب سایت ، The Tracker Tracker و SEO Spyglass. SEO Powersuite خود را به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین نرم افزار SEO معرفی کرده است. این برنامه همچنین بخاطر رابط کاربری خود ، ستایش های زیادی را به دست آورد که حتی برای اولین بار کاربران را آسان می کند. این ابزار جستجوگرها توسط بسیاری از اسامی برتر در بین شرکت های Fortune 500 در جهان نیز مورد آزمایش و آزمایش قرار گرفته است.

آی بی پی

برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و افزایش سودآوری ، تبلیغ کننده iBusiness یا IBP برای بسیاری از شرکت کنندگان سئو به گزینه ای محبوب تبدیل شده است. IBP سه وظیفه حیاتی سئو ، بهینه سازی ، ارتقاء و ردیابی را بسیار ساده انجام می دهد و به طور مداوم بر همه موتورهای جستجو نظارت می کند برای تغییر در الگوریتم های خود. بسیاری از شرکت ها پس از استفاده از IBP برای نیازهای SEO ، مزایای مالی را گزارش می دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا