با تجارت اینترنتی خود درآمد کسب کنید

[ad_1]

فارس درآمدن

من آنها را دیده ام و شاید از زمان شروع بازاریابی آنلاین هزاران نفر از آنها را دریافت کرده ام. آنها از کار چوب خارج می شوند ، درست است؟ فرصتهای نویدبخش که می توانید با تلاش کمی هم به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. سپس پول خود را فقط در فرصت سرمایه گذاری می کنید تا دریابید که هیچ کیک در آسمان وجود ندارد … فقط واقعیت سخت سرد که مقداری از پول اجاره را برای یک ماشین جدید برای شخصی صرف کردید.

بله ، این واقعیتی است که بسیاری از بازاریابان اینترنتی با آن روبرو هستند. من آنجا بودم. من این کار را با پدرم شروع کردم و بگذارید به شما بگویم … ما هر کلاهبرداری را در آفتاب دیده ایم. چرا؟ زیرا ما آن دسته از افرادی بودیم که آرزو داشتیم و فقط می خواستیم از طریق موفقیت به دیگران کمک کنیم تا دریابند که هیچ ناهار رایگان در محل کار وجود ندارد. حقیقت سخت سرد این است که “کار کار است”. فاصله سالانه یک میلیون شغل خانگی ایجاد می شود. افراد ساده لوحی بسیاری وجود دارند که در خواب می بینند. در پایان ، آنها مانند من و پدرم کنار رفتند … چند هزار دلار کوتاه تر.

با این حال ، آنلاین است و باید صحیح باشد

در اینجا الهام گرفته است افرادی که دروغ می گویند. آنها فقط کمی دروغ نمی گویند ، این بسیار شبیه دروغ است. آنها می خواهند شما به آنها اعتماد کنید و داستان آنها را باور کنید. اما وقتی نوبت به خدمت رسید … خوب. میدونی. من هزار بار آنجا بوده ام. شما پول خود را صرف معجونات جادویی اینترنت کرده اید ، فقط بدانید که پول را از دست دادید و اکنون یک بثورات (بثور افسانه ای از مهار) دارید.

من اینجا نیستم که یک پای در آسمان به شما بفروشم. من اینجا هستم که واقعیت شما را لرزاند. خوابید ، وقت آن است که بیدار شوید! اینترنت اختراع جدیدی نیست که قوانین تجارت را به چالش بکشد. این کار روی استروئیدهاست. قوانین کسب و کار را که می شناسید تصور کنید و با حجم متغیرهای متغیرهایی که این مؤلفه به صورت آنلاین ارائه داده است ، ضرب کنید. اینترنت می تواند به شما اجازه دهد بسیار ثروتمند یا بسیار خرد شوید.

بنابراین … آیا می توانم به صورت آنلاین درآمد کسب کنم یا نه ؟!

شما می توانید پدربزرگ من جوان باشید. من می دانم برخی از مواردی که گفتم ممکن است کمی بد بو باشد ، اما من جدی هستم. پولی مانند پول آنلاین وجود ندارد. مسئله این است که باید آن را همانطور که هست ببینید. تجارت اینترنتی شما فقط … کار است. با هر طرز فکر دیگری غیر از “من شغل خود را مدیریت خواهم کرد” به تجارت آنلاین نروید.

هیچ چیز رضایت بخش تر و حرفه ای تر از آن نیست که بتوانید شغل خود را مدیریت کنید. اگر به درستی اداره شود ، تجارت آنلاین شما می تواند شما و خانواده شما را تغذیه کند. ممکن است به دنبال راه های سریع برای درآمدزایی باشید. پس از راه اندازی کار شما بسته به نوع استفاده شما ، پول می تواند سریع بیاید. همه متعلق به شما و تصورات شماست. فشار ، خرد کردن و خرد کردن را اضافه کنید و چیزی بدست آورید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا