بازی های رایانه ایبرترین های کسب و کار

با خرید جم، قدرتمندانه در نبردهای فری فایر پیروز شوید

خرید جم، راهی جذاب و آسان برای پیروزی در نبردهای فری فایر

بازی موبایل فری فایر مطمئنا نیازی به معرفی ندارد. این بازی در حال حاضر از محبوب‌ترین بازی‌های ‌بتل رویال موبایل است که از بازی‌هایی مانند PUBG و کالاف دیوتی و دیگر بازی‌های ‌این سبک پیشی گرفته است. بازی فری فایر در فروشگاه گوگل پلی بیش از 500 میلیون دانلود را به خود اختصاص داده است که در نوع خود کم‌نظیر است. مطمئنا بسیاری از شما نمی‌دانید که چطور می‌‌‌توانید پول بازی فری فایر، یعنی جم را خریداری کنید و با استفاده از آن‌، تجهیزات و سلاح‌های ‌جدید این بازی را دریافت کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین گزینه‌ها را برای جم فری فایر را به شما معرفی می‌‌‌کنیم. با ما همراه باشید.

iOS | اندروید

 مختصری از بازی گارنا فری فایر (Garena Free Fire)

نسخه بتای فری فایر که ابتدا در سپتامبر 2017 برای و iOS منتشر شد، در زمانی وارد عرصه بازی‌های ‌ویدئویی شد که بازی‌های ‌بتل رویال نسبتا سبک جدیدی به شمار می‌‌‌آمد. در واقع، اولین نسخه بتای این بازی، حتی پیش از اینکه PUBG برای پی‌سی عرضه شود، منتشر شد. افزایش محبوبیت بازی‌های ‌سبک بتل رویال، همراه با علاقه روزافزون به بازی‌های ‌موبایل، فری فایر را به یکی از پردانلودترین بازی‌های ‌پلی استور تبدیل کرد که هنوز هم با گذشت پنج سال این عنوان را حفظ کره است.

شرکت 111 Dots Studio با استفاده از موتور Unity 3D بازی فری فایر را توسعه داده است؛ موتوری که در بین استودیوهای توسعه‌دهنده بازی‌های ‌ویدئویی، محبوب است. چرا که رایگان است و دارای طیف گسترده ای از قابلیت‌هایی است که به‌راحتی برای دانلود دردسترس هستند. این موتور همچنین تنوع بالایی دارد و ویژگی‌ها و آزادی عمل زیادی را در اختیار سازندگان بازی قرار می‌‌‌دهد.

 در حالی که این بازی توسط استودیوی 111 Dots توسعه داده شده است، اما آن را منتشر کرد. گارنا شرکتی است که از سال 2009 به دلیل عرضه برخی از برجسته‌ترین بازی‌های ‌ویدئویی در سراسر آسیای جنوب شرقی و تایوان، شناخته شده است. این توزیع‌کننده بازی‌های ‌ویدئویی سنگاپوری، به غیر از انتشار بازی فری فایر، برای عرضه بازی‌هایی مانند Arena of Valor، ، League of Legends و Speed ​​Drifters نیز شهرت دارد.

ویژگی‌های بازی فری فایر

فری فایر به یک از پردانلودترین بازی‌های جهان تبدیل شده است و میلیون‌ها گیمر در سراسر جهان طرفدار این بازی هستند. این بازی تجربه‌ای مشابه بازی PUBG را به مخاطبان ارائه می‌دهد. بازی فری فایر همچنین برخی ویژگی‌های قابل‌توجه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان دسترسی به انواع سلاح‌ها، شخصی‌سازی کاراکترها و ارتقای سطح اشاره کرد. این بازی جوایز رایگانی را به صورت روزانه به کاربران ارائه می‌دهد و گیمرهای اندروید و iOS برای استفاده از این مزایا، باید از طریق یکی از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به بازی لینک شوند.

کاربران iOS همچنین می‌توانند از طریق Apple ID خود با بازی فری فایر لینک شوند تا از مزایای رایگان بازی بهره‌مند شوند. گیمرها، پس از لینک شدن باید به وبسایت فری فایر مراجعه کنند تا حساب خود را شارژ کنند و پس ‌از آن می‌توانند با استفاده از رسانه‌های اجتماعی با حساب iOS وارد شوند.

حالت‌های ‌مختلف بازی فری فایر

همان طور که گفتیم، فری فایر در درجه اول یک بازی در سبک بتل رویال است؛ اگرچه توسعه‌دهندگان از زمان عرضه اولین نسخه‌این بازی، حالت‌های ‌سرگرم‌کننده (fun) و رقابتی را نیز به این بازی افزوده‌اند. نکته جالب‌توجه این است که این حالت‌های ‌جدید از بازی فری فایر به دلیل جذابیت فراوانی که دارند به جزو جدایی‌ناپذیر و دائمی این بازی تبدیل شده‌اند و بازی را از حالت یکنواخت خارج کرده‌اند. برخی از حالت‌های ‌بازی گارنا فری فایر را در ادامه شرح داده‌ایم:

  کلاسیک : حالت استاندارد BR که در آن حداکثر 50 بازیکن با یکدیگر مبارزه می‌‌‌کنند تا بهترین مبارز مشخص شود
Clash Squad : حالتی از بازی فری فایر که در آن دو تیم با حداکثر چهار بازیکن با یکدیگر به مبارزه می‌‌‌پردازند که هدف نهایی شکست تیم مقابل است. تیمی که در طی هفت راند، بیشترین برد را داشته باشد، برنده بازی است. یکی از راه‌های ‌جمع‌آوری جم فری فایر، پیروزی در این نبردها است. در واقع، شما می‌‌‌توانید با جمع‌آوری یا خرید جم فری فایر در ابتدای هر دور از آن‌ها برای خرید اسلحه استفاده کنید. این حالت بازی بسیار شبیه به CS:GO است
⭐ Rush Hour : نسخه‌ای کوچک از بتل رویال معمول که در آن تنها 20 بازیکن در منطقه‌ای بسیار کوچک به نبرد می‌‌‌پردازند. این حالت برای افرادی که خواهان مسابقات سریع بتل رویال هستند، ایده‌آل است
Kill Secured :  یک حالت از بازی که در آن هدف هر تیم این است که تعداد بیشتری از تیم دشمن را از سر راه بردارند. هر بار که بازیکنی می‌‌‌میرد، یک Dog Tag می‌‌‌اندازد. اگر دشمن Tag را بردارد، امتیاز بیشتری کسب می‌‌‌کند که برای خرید جم فری فایر نیز کاربرد دارد

 جم بازی فری فایر چیست؟

شاید شما هم یکی از میلیون‌ها بازیکنی هستید که بازی فری فایر را دنبال می‌‌‌کنید و با چالش بقا در میدان‌های ‌نبرد این بازی دست و پنجه نرم می‌‌‌کنید. شما به احتمال زیاد، اسم جم فری فایر به گوشتان خورده است. جم، یک ارز قابل مبادله در فری فایر است که به شما این امکان را می‌‌‌دهد که تجهیزات، سلاح‌های ‌درجه یک را خریداری کنید و کاراکتر بازی را شخصی‌سازی کنید. هرچه شما تجهیزات پیشرفته‌تری داشته باشید، راحت‌تر می‌‌‌توانید در این بازی برنده شوید.

همچنین با خرید جم فری فایر، می‌‌‌توانید از مهارت‌های ‌بیشتری برخوردار شوید و در نتیجه از رقبا پیشی بگرید. به همین دلیل است که این پول بازی، برای پیروزی در فری فایر، اهمیتی حیاتی دارد. شما می‌‌‌توانید هم این ارز را خریداری کنید، هم اینکه مقادیری از آن را به صورت رایگان دریافت کنید. در ایران، به دلیل تحریم‌ها، گیمرها نمی‌توانند از حساب‌های ‌بانکی بین‌المللی استفاده کنند. از این رو، راحت‌ترین راه، استفاده از وب‌سایت‌های ‌واسطه است. شما می‌‌‌توانید با پرداخت هزینه هر بسته به‌علاوه مقداری کارمزد، آن را خریداری کنید. در ادامه، بعد از پرداخت هزینه، یک کد برای شما ارسال می‌‌‌شود که برای استفاده از جم‌ها باید از آن در حساب کاربری خود در بازی استفاده کنید.

خرید انواع سلاح‌ها در نقشه‌های ‌مختلف بازی فری فایر

حالت اصلی فری فایر، حالت کلاسیک BR است که در آن حداکثر 50 بازیکن در هریک از نقشه‌های ‌این بازی فرود می‌‌‌آیند و انواع سلاح‌ها و تجهیزات را با خرید جم فری فایر، جمع‌آوری می‌‌‌کنند و از رقبا پیشی می‌‌‌گیرند. بازی فری فایر در ابتدا تنها با یک نقشه، یعنی برمودا برای حالت بتل رویال منتشر شد. از آن زمان، توسعه‌دهندگان همچنین دو نقشه جدید Purgatory و کالاهاری را نیز منتشر کرده‌اند. در ادامه هریک از نقشه‌های ‌بازی فری فایر را بررسی می‌‌‌کنیم:

برمودابرمودا یک محیط استوایی با علفزارهای سرسبز است؛ و همچنین چندین جزیره در اطراف آن قرار دارند. خود نقشه دارای مکان‌های ‌مختلفی از جمله کارخانه‌ها، مجتمع‌های ‌مسکونی، نیروگاه‌ها، کارخانه کشتی‌سازی، آشیانه هواپیما و بسیاری موارد دیگر است. نقشه برمودا، یک نقشه استاندارد است که به‌محض دانلود بازی در دسترس هر گیمر قرار می‌‌‌گیرد.
Purgatory :  این نقشه دارای سطح بسیار متفاوتی است. Purgatory دارای گستره وسیعی از زمین است که توسط یک رودخانه طولانی به سه منطقه تقسیم شده است. منطقه شمالی، بزرگ‌ترین منطقه است. این نقشه همه روزه از ساعت 18 تا 22 در دسترس است
کالاهاری :  جدیدترین نقشه بازی فری فایر، کالاهاری است که متشکل از یک کویر بزرگ است که دارای مکان‌های ‌مختلف عجیب و جالبی است. نقشه کالاهاری دارای طرح نامنظمی است که انواع سلاح‌ها در مناطق مختلف آن پراکنده شده‌اند که شما می‌‌‌توانید با خرید جم فری فایر به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، کالاهاری دارای مکان‌های ‌متنوعی است که می‌‌‌توان سبک‌های ‌مختلف بازی را در آن‌ها تجربه کرد؛ از نبردهای نزدیک با استفاده از  SMG‌ها و شات‌گان‌ها گرفته تا مبارزه از فاصله دور با تفنگ‌های ‌تک‌تیرانداز. به همین دلیل، این نقشه طرفداران زیادی پیدا کرده است .

 گیم پلی بازی و روش خرید سلاح‌ها در بازی فری فایر

حالت اصلی بازی فری فایر، بتل رویال است که در آن حداکثر 50 بازیکن در هریک از نقشه‌های ‌بازی فرود می‌‌‌آیند و با استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات، به نبرد با دشمنان می‌‌‌روند. در اصل فری فایر یک بازی شوتر سوم شخص است. انواع مختلفی از سلاح‌ها مانند تفنگ‌های ‌تهاجمی، SMG ها، تپانچه‌ها، شات‌گان‌ها و تفنگ‌های ‌تیرانداز وجود دارند که هریک ویژگی‌های ‌مختص به خود را دارند و در نبردهای خاصی استفاده می‌‌‌شوند.

یک نبرد معمول بتل رویال فری فایر می‌‌‌تواند بین چند ثانیه تا حدود 20 دقیقه طول بکشد. هدف اصلی از این بازی این است که خود را مجهز به جدیدترین سلاح‌ها کنید و سپس به نبرد سایر دشمنان بروید. در نهایت، بازیکنی بتواند دشمنان را از پا درآورد، برنده خواهد بود. بازیکنان، باید با پیروزی در نبردهای مختلف، سطح حساب خود را ارتقا دهند، ویژگی‌هایی مانند حالت‌های ‌جدید بازی را باز کنند؛ و همچنین در پایان هر فصل از بازی جوایز جدیدی دریافت کنند.

مسابقات مد  clash squad بسیار سریع‌تر هستند و به طور متوسط بین دو تا پنج دقیقه طول می‌‌‌کشند. در این حالت، تیم‌ها از دو طرف متضاد نقشه وارد نبرد می‌‌‌شوند و در هر دور بازیکنان این امکان را دارند که با خرید جم فری فایر، سلاح و تجهیزات تهیه کنند. تیم‌ها هریکم از چهار بازیکن تشکیل شده‌اند و هدف نهایی این است که در طول هفت راند، برنده شوند. گیم پلی بازی در حالت کش اسکواد بسیار شبیه به بازی Counter Strike: Global Offensive است که در آن سرعت بازی از حالت کلاسیک بیشتر است.

منبع :

ff.garena.com

apps.apple.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا