با شروع بررسی هفته پنجم آکادمی بازاریابی ، لیست مقالات ، انجمن ها و وبلاگ های خود را بسازید

[ad_1]

آکادمی بازاریابی دین هلند یک دوره فشرده شش هفته را فراهم می کند که بلوک های ساختمانی مورد نیاز برای شروع به دست آوردن پول آنلاین را به شما ارائه می دهد. پنجمین ماژول هفتگی ، برندگان در سراسر جهان استراتژی های بیشتری را برای هدایت ترافیک به وبلاگ شما و ایجاد لیست خود معرفی می کنند.

برندگان در سراسر جهان

در ماژول 4 ، دین لیست ساختمانها را تحت پوشش قرار داد و یادآور شد كه ما همچنان بر ساختن لیست ها تمرکز می كنیم ، بنابراین در ماژول 5 ، اصطلاح “برنده جهانی” به معنای برون رفت از كلاس و تبلیغ وبلاگهای ما به عموم است. چهار هفته قبل به این نکته منتهی شده است: یک وبلاگ جذاب ، سرزنده و بلاگ با مطالب مفید ایجاد کنید و اکنون زمان آن رسیده که وبلاگ خود را تبلیغ کنید. دین چندین راه برای بیرون رفتن در جهات مختلف را پوشش داده است:

انجمن ها

انجمن ها گروهی از کاربران همفکر هستند که برای تبادل ایده و اطلاعات جمع می شوند و حتی با هم کار می کنند. توصیه رئیس این است که به طور مرتب در انجمن های مختلف شرکت کنید ، سؤال کنید و مشاوره دهید. فروش مستقیم ، ارسال لینک های وابسته یا تبلیغ مستقیم وبلاگ شما ناامید کننده است و می تواند منجر به ممنوعیت شما شود ، بنابراین آن را عاقلانه ارسال کنید!

مقالات

سایت جدید تبلیغاتی مورد علاقه من EzineArticles است ، اگرچه سایت های ارسال مقاله دیگری نیز وجود دارد ، این سایت بهترین پیشنهاد را برای تبلیغ مطالب وبلاگ شما ارائه می دهد. شما می توانید با ارسال 300 تا 500 کلمه ، با تمرکز روی نوشتن عناوین موضوع غنی ، به یک متخصص تبدیل شوید. افرادی که در Google جستجو می کنند مقالات شما را پیدا می کنند ، می توانند بر روی پیوندی به وبلاگ شما کلیک کنند. اما شما کار می کنید؟ پس از ارسال 3 مقاله ، 62 نفر نمایه من را مشاهده کردند یا روی لینک وبلاگ من کلیک کردند!

وبلاگ های دیگر

دقیقاً مانند ارسال یک فروم ، با مکث با سایر وبلاگهای محبوب و دوستان ، ارسال نظر و پرسیدن سؤال ، می توانید مردم را ترغیب کنید که به لینک ارسال خود که حاوی آدرس وب سایت شما برای وبلاگ شما است ، بچسبند. دین توصیه می کند از Google Analytics استفاده کنید تا توجه کافی به وبلاگ هایی داشته باشید که ممکن است باعث ترافیک وبلاگ شما شوند و حتی صفحه گسترده ای از موفق ترین وبلاگ ها را حفظ کنند تا بتوانید موفقیت را اندازه گیری کرده و برای ارسال های بیشتر به آن وبلاگ ها برگردید.

آخرین ماژول در گروه شروع با بازاریابی ، فیلم ها را پوشش می دهد ، که جدیدترین روش برای ایجاد یک لیست بزرگتر و افزایش ترافیک به وبلاگ و وب سایت های دیگر می باشد که می توانید از طریق آن مطالب ارزشمند و تبلیغ محصول را تهیه کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا