با شیوه زندگی آنلاین زندگی کنید – برای ایجاد یک تجارت آنلاین محصولات اطلاعاتی ایجاد کنید

زندگی در سبک زندگی آنلاین ممکن است فقط یکی از روش های مناسب شما باشد. اگر شما علاقه مند باشید و بخواهید کار سختی را برای پایه گذاری خود انجام دهید ، تقریباً هرکسی می تواند این کار را انجام دهد. با انتخاب یک موضوع جذاب علاقه و اشتیاق زیادی به شما ایجاد خواهد شد و ایجاد برخی از محصولات کوچک اطلاعاتی برای ساختن قیف خود ، از جمله بازاریابی وابسته به عنوان بخشی از مدل کسب و کار شما ، دیری نمی گذرد که سبک زندگی اینترنتی به سبک زندگی شما تبدیل می شود.

آموزش | بازی

موضوعی را انتخاب کنید که واقعاً شما را دوست دارد ، مانند عکاسی ، نجات حیوانات یا تنیس. با شروع تجارت آنلاین خود از این طریق ، احتمالاً زمان زیادی را صرف آماده سازی همه چیز و طی ماه های اول به جلو می کنید. دوست دارم هر روز صبح از خواب بیدار شوم و بدانم که قصد دارم با اشتیاق و هیجان فعالیت های روز را شروع کنم. مطمئن شوید که برای موضوع تخصصی خود بازاری دارید ، در غیر این صورت وقتی می خواهید با آن درآمد کسب کنید ، با چالش مواجه خواهید شد. ممکن است از موضوعاتی که تعداد زیادی از افراد برای پیشبرد اهداف و رویاهای خود به آنها علاقه مند هستند تعجب کنید

افق های خود را با یک مسیر قیف در جایی که ارائه می دهید هدایت کنید و انواع محصولات اطلاعاتی کوچک و با ارزش را که آنها را قادر می سازد به اهداف خود برسند ، گسترش دهید. به عنوان مثال ، در زمینه عکاسی ، ممکن است بخواهید محصولی ایجاد کنید که به شما آموزش دهد دقیقاً چگونه می توانید به عکاسی عروسی ، حیوانات خانگی و کودکان بپردازید یا مواد ترکیبی برای بازیگران و مدل ها ایجاد کنید. همه آنچه را می دانید به اشتراک بگذارید و منابع عالی را تأمین کنید تا مشتریان احساس کنند ارزش بسیار بیشتری از هزینه آنها را دریافت کرده اند. بلافاصله مشخص کنید که در کدام جنبه های طاقچه خود شرکت خواهید کرد و جزئیات آن را پوشش نخواهید داد.

برای ساخت سریعتر موجودی کالا محصولات وابسته را در جای خود قرار دهید. هیچ راهی امکان پذیر نیست که بتوانید در طول سال اول تجارت خود به اندازه کافی محصولات آنلاین ایجاد کنید تا بتوانید برای محصولات اطلاعاتی شش رقمی کسب و کار ایجاد کنید ، مگر اینکه محصولات دیگران را در موارد پیشنهادی خود بگنجانید. من عاشق ایجاد محصولات اطلاعاتی خودم در اطراف آن محصولاتی هستم که قبلاً توسط کسانی ساخته شده اند که بیش از من در این زمینه بوده اند.

اگر آماده باشید تا آنجا که ممکن است شروع به کار کنید و یاد بگیرید ، می بینید که زندگی در سبک بازاریابی اینترنتی یکی از روش هایی است که برای سالهای طولانی به شما کمک خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا