با فروش محصولات افراد دیگر به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

[ad_1]

فروش

اکنون بسیاری از افراد برای افزودن درآمد اضافی وارد تجارت و بازاریابی اینترنتی می شوند یا در نهایت آنها را به منبع اصلی درآمد خود تبدیل می کنند. چرا؟ زیرا بازاریابی آنلاین می تواند مزایای بهتری را ارائه دهد!

در مرحله نخست ، اگر محصولاتتان را بصورت آنلاین تبلیغ کنید ، می توانید با هر کس در جهان که ارتباط اینترنتی دارد تماس بگیرید و با آنها ارتباط برقرار کنید. این نشانگر دستیابی گسترده تر به بازار برای شما است که می تواند به سودهای بزرگتری تبدیل شود. دوم ، راه اندازی یک شرکت در اینترنت تنها به بخشی از هزینه مورد نیاز برای ایجاد یک شرکت فیزیکی نیاز دارد که این نشان دهنده هزینه های پایین تر برای صاحب تجارت است.

نکته دیگری که توجه بسیاری از مردم را به سمت بازاریابی اینترنتی جلب کرده است این واقعیت است که شما برای شروع محصول خود را ملزم به داشتن محصول خود نمی دانید. در بازاریابی اینترنتی ، هر کس می تواند فقط با تبلیغ یا حتی فقط تلاش برای فروش اقلام افراد دیگر ، درآمد خود را آنلاین شروع کند. شروع این نوع روش بازاریابی در واقع بسیار ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید ایجاد یک توافق نامه انطباق با یک بازرگان یا فروشنده آنلاین است و پس از تنظیم همه چیز ، بلافاصله می توانید با تبلیغ فروشنده یا ذخیره کالاها ، درآمد کسب کنید.

علاوه بر این ، رایج ترین و سریعترین راه برای فروش محصولات و خدمات سایر افراد بصورت آنلاین توسط بازاریابی کمیسیون است. بازاریابی کمیسیون ، در تعریف اصلی آن ، رابطه بین یک بازرگان یا یک فروشگاه اینترنتی است که کالاهایی برای فروش دارد و شرکت های وابسته آن ، که می خواهند محصول فروشنده را در وب سایت خود بفروشند.

در یک گروه بازاریابی مشترک وابسته ، فروشنده تبلیغات ، یا بنری یا متن را که مستقیماً به سایت خود پیوند می دهد ، به شرکت های وابسته خود ارائه می دهد. شرکتهای تابعه این تبلیغات را در سایت خود ارسال می کنند و هر زمان که بازدید کنندگان یا خرید محصولات به صفحه وب فروشنده هدایت شوند ، جبران می شوند. شرکتهای وابسته غالباً برای فروش کمیسیون جبران می شوند ، اگرچه سایر فروشندگان محصولات آنلاین برای پرداخت غرامت شرکت تابعه تصمیم می گیرند مبلغ خاصی را پرداخت کنند.

شروع کار با کسب درآمد آنلاین با بازاریابی سریع و ساده کمیسیون. شما فقط باید به عنوان یک بازاریاب وابسته ثبت نام کنید. گزینه دیگر مشترک شدن به عنوان یک شرکت وابسته در یک شبکه وابسته که میزبان برنامه های مختلف وابسته است. اشتراک مشترک هزینه ای ندارد ، گرچه ممکن است برخی از شبکه ها مبلغ کمی را بپردازند که ممکن است به یک سرویس اضافی که توسط آن شرکت ها مانند ابزارها ، وبینارها و مواد آموزشی ارائه می شود ، باشد.

هنگام شرکت در یک برنامه وابسته ، معمولاً از شما خواسته می شود که فرم اطلاعاتی را برای خودتان پر کنید. برخی از برنامه های بازاریابی وابسته نیز ممکن است نیاز به تهیه URL صفحه وب و توضیحات در مورد محتوای آن داشته باشند. این به خرده فروشان اجازه می دهد تا تأیید کنند که شما قبلاً یک صفحه وب حاوی مطالب مرتبط با محصولات آنها دارید. با این حال ، برخی از برنامه های وابسته به شما نیاز به داشتن وب سایت ندارد. پس از پر کردن فرم ، شما می توانید برنامه های وابسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت نام در یک برنامه وابسته و عضویت در شرکت های وابسته ، اکنون با فروش محصولات دیگران برای درآمدزایی آنلاین آماده هستید. چطوری پول در می آوری؟ در واقع راه های مختلفی برای تولید درآمد به عنوان بازاریاب وابسته وجود دارد و اکثر این روش ها بستگی به نوع برنامه ارجاعی که با آن ثبت نام کرده اید بستگی دارد.

بسیاری از برنامه های وابسته به هر سه روش به شرکت های وابسته خود می پردازند: پرداخت هر کلیک (PPC) ، فروش پرداخت کننده (PPS) یا پرداخت سرب (PPL). در بازاریابی با هر کلیک ، شرکت وابسته هر زمان که هدایت ترافیک به سایت فروشنده باشد جبران می شود. برنامه های بازاریابی اینترنتی با PPS و PPL متفاوت است. در PPS ، شریک زندگی فقط وقتی که مراجعه وی به فروش می شود پرداخت می شود. در یک برنامه بازاریابی آنلاین PPS معمولی ، شرکت های وابسته معمولاً از کمیسیون 15 تا 20 درصد برای هر تبدیل درآمد کسب می کنند. پرداخت به ازای هر مشتری به همان روش کار می کند ، اگرچه شرکت های وابسته هر زمان که مشتری بالقوه برای تأمین کننده شود ، جبران ثابت دریافت می کنند.

برخی از برنامه های وابسته دارای دو سطح هستند ، به این معنی که شریک مجاز است سایر شرکت های وابسته را نیز به فروشنده معرفی کند. در برنامه Affiliate ، شریک زندگی نه تنها برای بازدیدها یا فروشهایی که وی به وب سایت بازرگان هدایت می کند ، بلکه برای ویزیت یا فروش به کارگردانی وابسته که با مراجعه به وی ثبت نام کرده اند ، پرداخت می شود.

راه دیگر برای کسب سود بیشتر با بازاریابی کمیسیون از طریق برنامه های وابسته است. برنامه های بازاریابی باقیمانده برنامه های وابسته ای هستند که شرکت وابسته چندین بار جبران می شود مگر اینکه فروشنده مشتری را که توسط شریک در سایت خود توصیه می کند ، نگه دارد. هر نوع مشتری با مراجعه به وب سایت فروشنده ، یک نوع برنامه باقیمانده برای شرکت های وابسته جبران می شود.

شکل دیگری از برنامه باقیمانده هر ماه بازپرداخت را دریافت می کند مادامی که بازرگان مشتری را رجوع کند.

با وجود گزینه های بسیار زیاد و راه های زیادی برای کسب درآمد ، بازاریابی کمیسیون به سادگی محبوب ترین و ساده ترین راه برای کسب وجه با فروش محصولات دیگران افراد به صورت آنلاین است. درمورد میزان وجه نقدی که یک شرکت تابعه می تواند از برنامه وابسته بگیرد ، در واقع به وابستگی وابسته است. وابسته پایدار مطمئناً در مقایسه با افرادی که بعداً این کار را امضا و فراموش می کنند ، بازاریابی کمیسیون بیشتری کسب می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا