با من صحبت کنید و فروش خود را 179٪ افزایش دهید

[ad_1]

فروش

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در افزایش فروش خود تا 179٪ کمک می کند. صوتی را به وب سایت خود اضافه کنید. این هست. وقتی به وب سایت شما مراجعه می کنم ، می خواهم با من صحبت کنید. این چیزی است که من از آمار دریافت می کنم.

هر وقت صدا را به صفحه فروش اضافه می کنم ، فروش افزایش می یابد. من هیچ مدرک سختی برای اثبات این موضوع ندارم ، اما تئوری من اینجاست.

ما حیوانات اجتماعی هستیم دوست داریم با هم ارتباط برقرار کنیم. خواندن یک صفحه وب ثابت برای اطلاعات مناسب است ، اما اگر می خواهید به مشتریان بالقوه در سطح عاطفی تری برسید ، سطحی که باعث می شود آنها خرید کنند ، بگذارید آنها را بشنوید.

استفاده از صدا در صفحه فروش نیز به اعتبار و اطمینان بالاتری منجر می شود. وقتی مشتری بالقوه شما را می شنود ، واقعی تر و باورپذیر تر می شوید. و هنگامی که مشتری بالقوه شما شروع به شناختن و تحسین شما کند و به او اعتماد کنید ، ساخت روند فروش آسان تر می شود.

اضافه کردن صدا به صفحات وب آسان است. اگر نمی دانید چه می گویید ، فقط نسخه صفحه فروش خود را بخوانید. حتماً آن را بخوانید که گویی صحبت می کنید و با صدای یکنواخت نیستید ، که صدای مردم را تحریک می کند.

آمارهای شخصی من نشانگر 179٪ افزایش در سطح بالا و 63٪ در سطح پایانی است ، بنابراین صرف نظر از نحوه نگاه شما ، صدا می تواند به طور جدی بر تعداد فروش شما تأثیر بگذارد.

بعد بررسی کردم که ببینم سال گذشته چقدر پول در اینترنت خرج شده است. طبق CNNMoney.com ، ما در سال 2006 102.1 میلیارد دلار هزینه کردیم. به نظر می رسد که هنوز شماره های 2007 ظاهر نشده است. اما ارقام 2006 نشان دهنده افزایش 24٪ نسبت به سال 2005 است ، بنابراین می توان تخمین زد که تعداد 2007 به حدود 127 میلیارد دلار و احتمالاً بیشتر برسد.

حال تصور کنید اگر همه وب سایتهایی که در سال 2007 چیزهایی را فروخته اند ، از صوتی استفاده کرده و میزان فروش آنها را 50٪ افزایش داده اند ، ما برای سال 2007 به تعداد 190 میلیارد دلار خواهیم رسید.

حال در مورد چگونگی عملکرد این برای شما و وب سایت خود فکر کنید. اگر با افزودن یک قطعه صوتی به مدت یک یا دو دقیقه می توانید فروش خود را 50٪ افزایش دهید ، آیا ارزش آن را دارد؟ شرط آن را بگیرید و انجام آن کار سختی نیست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا