با نوشتن Epic Stuff دیگران را وادار کنید تا وبلاگ شما را برای شما بفروشند

[ad_1]
من یک بار مقاله ای به نام نوشتن محتوای حماسی را خواندم. این مقاله از همه جنبه ها بسیار الهام بخش و ساده است.
وی گفت: تعداد زیادی وبلاگ و وب سایت وجود دارد که به طور متوسط ​​خسته کننده ترین هستند. و آنچه مردم دوست ندارند وب سایت های مبهم یا حماقت های دیگر است.
راه های جلوگیری از بهداشت
امروز بیش از هر زمان دیگری برای موفقیت وب سایت شما باید از نظر جمعیت متمایز باشد.
رسانه های اجتماعی موج جدیدی از بازاریابی است و مانند این عمل می کند:

شما حماسه های حماسی می نویسید و آنها را در وب سایت خود بارگذاری می کنید.
بازدید کنندگان از وب سایت شما می خواهند خود را منحصر به فرد ساخته و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
اما کبد باید بیش از خوب یا خوب یا حتی سرگرم کننده باشد.

باید حماسی باشد.
چگونه یک حماسه داخلی بنویسیم
قبل از نوشتن محتوای حماسی وب سایت باید بدانید که USP وب سایت شما چیست.
USP مخفف Unique Trade Proposition است.
بنابراین چه چیزی وب سایت شما را منحصر به فرد می کند؟
اگر می خواهید بدانید ابتدا باید بدانید بازار شما کیست.
می خواهید چه کسانی را به وب سایت خود جذب کنید؟
بازدید کننده کامل شما کیست؟
وقتی این را دانستید (و باید کاملاً مطمئن باشید) می توانید آنها را هدف قرار دهید تا برایشان بنویسند.
شما همچنین باید بدانید که آنها می خواهند بدانند. از خود بپرسید آنها چه س questionsالاتی دارند و وب سایت من چگونه به آنها پاسخ می دهد؟
این بازار نوانا نام دارد. گرسنه اطلاعات هستند اما باید بدانید که آنها به دنبال چه اطلاعاتی هستند.
بگذارید شبکه های اجتماعی برای شما کار کنند
تردیدی نیست که شبکه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی دارند. همیشه گفته شده است که قلب سلطان است و این هنوز در مقایسه با شبکه های اجتماعی درست نیست.
افرادی که از توییتر فیس بوک و اینستاگرام و غیره استفاده می کنند … سعی می کنند آنچه را که به نظر آنها خنده دار جالب یا جالب است در اینترنت به اشتراک بگذارند.
بنابراین اگر کسی از وب سایت شما بازدید کند و از آنچه می بیند لذت می برد و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد این بازاریابی موثرتر از هر کاری است که خودتان می توانید انجام دهید. حتی ممکن است در وب سایت خود به آن پیوند دهند.
اما اگر مردم می خواهند آنچه را که می نویسید به اشتراک بگذارند ابتدا باید چیزی را بدانید.
ابزار نوشتن Epic Stuff
نوشتن چیزی به صورت آنلاین به این معنی است که شما اطلاعات را به اشتراک می گذارید و این اطلاعات باید حماسی و بسیار مفید باشد بنابراین به دیگران در اشتراک گذاری آن کمک نمی کنید.
و بنابراین شما به 3 ماده اساسی نیاز دارید
اطلاعات شما باید:

مهم
بلافاصله. مستقیما. به طور مستقیم
لازم
یعنی آنچه می نویسید باید برای افرادی باشد که درباره آنها می نویسید.فوری به این معنی است که آنها باید بتوانند بلافاصله از اطلاعات شما استفاده کنند.
استفاده از آن بدانید که با آنچه به آنها گفته اید کارهای زیادی پیدا خواهید کرد.
بنابراین قبل از نوشتن مقاله اطمینان حاصل کنید که می توانید فواید خوانندگان خود را از مطالعه در اینترنت کسب کنید.
در حالت ایده آل خوانندگان شما باید از آنچه شما می نویسید از دیگران بهره مند شوند تا بتوانند آن را به اشتراک بگذارند.
حماسه نویسی چقدر طول می کشد؟
برخی معتقدند حماسه نویسی به معنای نوشتن مقاله است. اما این همیشه درست نیست
به نقل قول های به یاد ماندنی فکر کنید. اینها حماسی است اما به زودی مطمئناً.
اما گاهی اوقات حماسه نویسی طولانی است. به عنوان مثال بسیاری از کمیک های حماسی بسیار عظیم هستند.
بنابراین مهم نیست.
اگر می توانید پیام خود را فقط در چند سطر بخوانید خوب است.
از طرف دیگر از نوشتن مقالات طولانی نترسید. فقط کسی را بزرگ نکنید. کیفیت از کمیت مهمتر است.
فقط مطمئن شوید که هرچه می نویسید دارای مواد تشکیل دهنده حماسه بودن آن است.

[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا