بخش بازاریابی کتاب

[ad_1]
برای شروع فروش کتاب خود باید بستری برای کتاب و نویسنده خود ایجاد کنید. اگر این اولین انتخاب شما برای کتابفروشی است ممکن است مدتی طول بکشد اما بسیار ضروری است. محتویات سیستم عامل در زیر ذکر شده است. این اقدامات تا زمانی که کتاب شما منتشر نشود یا در مرحله وارد کردن نباشد تکمیل نخواهند شد. به عبارت دیگر پس از داشتن آن در اینترنت. قبل از انجام این فعالیت ها به عکس های جلد و سایر اطلاعات مربوط به کتاب نیاز خواهید داشت. اگر ناشر دارید ممکن است چند کار را از قبل انجام دهید اما برای بهبود و تقویت آنها باید با چشم خود دید. بیایید نگاهی به هر یک از اطلاعات سیستم عامل شما بیاندازیم. برنامه استراتژیک بازاریابی: این سندی است که کلیه فعالیتها را تحت نظر دارد و تجارت شما را هدایت می کند. احتمالاً مهمترین قسمت نمایه مشتری است. اگر نمی دانید مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه می توان با آنها ارتباط برقرار کرد تلاش های بازاریابی شما بی فایده خواهد بود. به عنوان مثال اگر کتاب تصویری برای کودکان نوشتید ممکن است فکر کنید که این کودکان مشتری شما هستند. این نیست. کودکان پول و کارت اعتباری ندارند و به دنبال چیزهایی برای خرید در اینترنت نیستند. پدر و مادر و مادربزرگ و مادربزرگ شما اولین خریداران شما هستند. طرح صفحه: شما به عنوان یک نویسنده جدید باید با انتشار کتاب خود در قرن 21 کار کنید. خوانندگان کتاب ها را در اینترنت جستجو و پیدا می کنند. تأثیر جمله آخر این است که شما به وب سایت و کتاب خود نیاز دارید. ساده ترین راه برای ایجاد یک وب سایت استفاده از برنامه ای مانند WordPress یا Blogger یا Weebly است. وب سایت هایی مانند WordPress Blogger و Weebly دارای دو نوع محتوا هستند: صفحات و مقالات. صفحات تغییر نمی کنند مگر اینکه عمداً تغییر کنند. وقتی یک صفحه را در یک وب سایت ایجاد می کنید آن در آنجا می ماند جابجا نمی شود یا تغییر نمی کند. این مقالات بلاگ محسوب می شوند و مانند صفحه نیستند. با انتشار یک پست وبلاگ جدید در بالای سایت ظاهر می شود. هنگامی که یک پست دوم می نویسید اولین پست پایین می آید تا جایی برای پست جدید ایجاد شود. پس وقتی سایت تمام شد با آن چه کار می کنید؟ شما از آن برای آلوده کردن کتاب های خود استفاده می کنید. باید یک صفحه اختصاصی برای کتاب وجود داشته باشد و یافتن آن آسان باشد. به دنبال بازدیدکنندگان از صفحات کتاب نباشید. ابتدا صفحه باید دارای جلد باشد کتاب خود را حذف کرده و یک لینک خریداری کند. همچنین می توانید خلاصه داستان کوتاه را نیز در آن قرار دهید. Amazon Central: هنگامی که کتاب شما فروخته شد یا پیش فروش شد می توانید صفحه نویسنده خود را شروع کنید. اگر چاپگر دارید این صفحه ممکن است برای شما شروع شده باشد. در این صورت اگر می توانید کمک کنید باید این مورد را بررسی کنید. نویسنده کتاب Central را می توانید در اینجا پیدا کنید: https://authorcentral.amazon.com/gp/home پس از وارد کردن رمز ورود خود می توانید بیوگرافی و سایر اطلاعات را در صفحه اضافه کنید.یکی از عملکردهای صفحه نویسنده این است که می توانید اطلاعات زیادی درباره کتاب وارد کنید که نمی توانید در Kindle قرار دهید. مباحث این کتاب قابل تجدید نظر است. اینها انتقادهایی است که آمازون اجازه نمی دهد در وب سایت های کتاب قرار گیرد زیرا آمازون اجازه پرداخت ایده های پولی را نمی دهد. اگر ایده هایی برای سایت های معروف مانند Publishers Weekly دریافت کردید اینجاست که آنها را قرار دهید. نویسنده موضوع دیگری است. در اینجا شما به خواننده می گویید که چرا کتاب را نوشتید. یا مشکلاتی که در نوشتن آن با آن روبرو شده اید. همچنین می توانید فیلم ها را در صفحه بارگذاری کنید (به عنوان مثال پیش نمایش ها) و می توانید یک خوراک RSS ایجاد کنید تا صفحه وبلاگ شما در صفحه نویسنده ظاهر شود. به طور کلی صفحات نویسنده ابزاری عالی برای بازاریابی هستند. به صفحه نویسنده بروید به صفحه من بروید: https://www.amazon.com/-/e/B002BM76IE حساب های رسانه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی قسمت بزرگی از این طرح است. تجارت و نام تجاری شما. با این حال هشدار داده شود. رسانه های اجتماعی یک فرآیند زمان بر است و بسیاری از وب سایت ها برای بازاریابی و فروش کتاب های شما بیهوده دنبال می کنند. با این حال شما باید استقامت داشته باشید. حداقل برای تشویق شما برای ایجاد و نگهداری حساب در زمینه های زیر: * Goodreads * Facebook * LinkedIn * توییتر از حساب های دیگر استفاده کنید اما فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی هدر می رود. شما وقت زیادی دارید و می خواهید بدون اتلاف وقت فقط کتاب خود را تبلیغ و فروش کنید. اگر کتاب فقط پروژه نوشتن شما باشد محتوای زیادی وجود نخواهد داشت اما تازه شروع شده است. اگر داستان کوتاه مقاله یا محتوای دیگری منتشر کرده اید آن را برای تکمیل انتشار ارسال کنید. بسته رسانه در وب سایت یا وبلاگ شماست و باید برای هر کسی که می خواهد آن را بارگیری کند قابل دسترسی باشد. بنابراین ممکن است شما مایل نباشید اطلاعات شخصی مانند آدرس خانه یا شماره تلفن خود را وارد کنید. بنابراین چه چیزی در کیت رسانه وجود دارد؟ در اینجا لیستی از عناصر موجود در کیت شما آورده شده است: * بیوگرافی * اعلامیه مطبوعاتی * پیوندها به وب سایت. * صفحات * توضیحات کتاب. * نقد کتاب. مطمئن شوید که این کیت یک فایل PDF از کیف است بنابراین می توانید بسته را بارگیری و باز کنید.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا