بدون بازگشت سرمایه گذاری در بازاریابی برای تجارت کوچک خود؟ در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است

[ad_1]

Google | تلویزیون

اگر صاحب مشاغل کوچکی هستید ، می دانید که مدیریت همه جنبه های کسب و کار شما چقدر دشوار است. بازاریابی ستون فقرات هر تجارت از نظر رشد است. برخلاف شرکت های بزرگ ، استارت آپ های کوچک باید با بودجه کمتری فعالیت کنند. در نتیجه ، مالکان باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا حداکثر بازده را در سرمایه گذاری بازاریابی خود بدست آورند. در این راهنما ، ما برخی نکات محرمانه را به شما ارائه خواهیم داد که ممکن است به شما کمک کند بیشترین بازده را داشته باشید

1) اطمینان حاصل کنید که اهداف واقع بینانه ای دارید

داشتن اهداف قوی اولین کاری است که باید انجام دهید. اگر می خواهید برنامه بازاریابی شما م planثر باشد ، این مهم است. برای دستیابی به آنها می توانید اهداف و روشهای مختلفی داشته باشید. به عنوان مثال ، می توانید راهی پیدا کنید تا به مشتریان یا مشتریان خود انگیزه دهید تا در خبرنامه هفتگی یا ماهانه خود مشترک شوند.

به همین ترتیب ، برای رشد بهتر درآمد ، اطمینان حاصل کنید که در خبرنامه خود یک فراخوان برای اقدام دارید. با این کار میزان کلیک شما افزایش می یابد.

2) یک کانال مناسب انتخاب کنید

هر کانال بازاریابی نمی تواند برای شما کارساز باشد. بنابراین ، شما باید یک کانال را بر اساس داده های واقعی انتخاب کنید. این کانال می تواند بستری باشد که می تواند به شما در تبادل اطلاعات با مشتریان خود ، از جمله رسانه های اجتماعی کمک کند.

البته ممکن است مجبور شوید مدتی را برای شناختن این کانال ها اختصاص دهید. پس از یادگیری نحوه استفاده از آن ، خوب است که به کار خود ادامه دهید.

3) کمپین های بازاریابی پیشرفته را اجرا کنید

این یکی از بهترین فناوری های پلت فرم موجود است. با استفاده از این روش ، می توانید پیام خود را م effectiveثرتر کنید ، چه از تبلیغات در روزنامه ها ، تلویزیون یا اینترنت استفاده می کنید.

داشتن یک کمپین بازاریابی یکپارچه ایده خوبی است زیرا ممکن است در وضوح و اثربخشی پیام شما تأثیر مثبت بگذارد. در واقع ، متخصصان می گویند 70٪ از مشتریان از روش بازاریابی تلفیقی طرفداری می كنند. بنابراین ، کمپین بهینه شده می تواند نتایج بهتری را ارائه دهد.

4) نوشتن مطالب

بازاریابی را می توان به بیش از یک روش انجام داد و بازاریابی محتوا در بالای لیست است. نوشتن مطالب برای وبلاگ یا وب سایت خود می تواند به شما کمک کند تا در آینده مزایای زیادی کسب کنید. واقعیت این است که محتوا تا آنجا که مربوط به قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول Google است ، سلطان است. هنگامی که سایت شما در بالای صفحه نتایج جستجو قرار گرفت ، بازگشت سرمایه شما افزایش خواهد یافت.

5) استفاده از سیستم عامل های اتوماسیون کار

با کمک بازاریابی دیجیتال می توانید فواید زیادی ببرید. بازاریابی دیجیتال شامل ابزارها و سیستم عامل های زیادی است که به شما امکان می دهد وظایف بازاریابی خود را خودکار کنید. برخی از سیستم عامل ها MailChimp ، Facebook و WordPress هستند. اتوماسیون کاری می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند. در عین حال ، بازاریابی سرمایه گذاری را افزایش می دهد.

نتیجه

در صورت پیاده سازی صحیح ، این تکنیک های محرمانه می توانند به شما در افزایش چشمگیر ROI بازاریابی کمک کنند. بنابراین ، اگر صاحب مشاغل کوچک جدی هستید ، حتماً به آنها فرصت دهید. امیدوارم این کمک کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا